Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderehm, hjelp?noen?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2006 12:24
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Bergen

ehm, hjelp?noen?

Innlegg av fire_elfwand »

for 2 år siden døde bestevennen min, hun ringte meg nøyaktig 4 min før dødstidspunktet.det står på tlf min enda (den gamle) en venninne av oss var der.
fikke ikke sagt så mye det var dårlig dekkning tror jeg hørte bare vi sa nvanene til hevrandre , så ble det brutt.
men da jeg pratet med moren hennes hinn dagen fortalte hun meg at venninnen min ikke har brukt tlf den dagen, for hun hadde den.
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, eller jeg VET at hun ringte meg, jeg her denne såkalte "evnen" til og se og føle døde men ikke, ALDRI på denne måten... det var ekte!!!!
kan de døde bruke ting som tlf, data osv for å sende en beskjed
?
forstår veeeeeeeldig godt dette høres helt fjernt ut for det synes jeg også, men jeg vet det jeg vet men forstår ingenting!
så om noen vil hjelpåe meg litt hadde det vært kjempe :)
Antall ord: 174

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Titten Tei
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2009 19:37
15

Re: ehm, hjelp?noen?

Innlegg av Titten Tei »

åh, det var veldig spesielt! kanskje hun tok kontakt med deg fordi hun vil si farvel? kan jeg spørre om hva hun døde av? du behøver ikke svare om du syntes spørsmålet var ubehagelig..
jeg har hørt om flere som har opplevd at ånder bruker elektriske apparater for å få kontakt eller si i fra at de er der. men det var snakk om tv, musikkanlegg og lys. mobiltelefon har jeg ikke hørt noe om (ikke fra de nærmeste). hvor lenge varte samtalen? sa hun bare navnet ditt?
takk for svar :)
Antall ord: 98
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
18

Hei og takk for svar :)
ja hun sa bare navnet mitt, sånn typisk samtale som når man har dårlig dekning på en måte...
vet ikke hva jeg skal tro om dette, hehe vet jo hva som har skjedd men samtidig... er det mulig?hun døde av kreft .
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

fire_elfwand skrev:Hei og takk for svar :)
ja hun sa bare navnet mitt, sånn typisk samtale som når man har dårlig dekning på en måte...
vet ikke hva jeg skal tro om dette, hehe vet jo hva som har skjedd men samtidig... er det mulig?hun døde av kreft .
Da har hun vert veldig dårlig når hun prøvde å ringe deg.
Att du var noe av det siste hun tenkte på, er ganske stort. Syns du ikke ?
Antall ord: 85

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
18

Jo det er klart, det går ikke en eneste dag uten at jeg tenker på dette.
og hva hun ville.. i følge legene var hun ikke bevist de tre siste dagene hun levde så... mystisk dette her, jeg aner ikke, derfor jeg skriver her, håper noen kan hjelpe meg eller komme noen råd om hva eller hvordan..
:)
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links