Det er ikke godt å si hva det kan være uten å ha en fullstendig oversikt over hvor termostaten/hovedkranen ol er, hvem som kunne måtte befinne seg her på dette tidspunktet. En skal være ganske sikker om en skal konkludere med noe, og særlig om en konkluderer med at det ikke var noe som kunne forklares.Paranomia skrev: ..og for ikke å snakke om da vi ikke fikk skrudd av skoledusjen i jentegarderoben igjen..
Da var alle jentene sånn passe redde, men når jeg gikk ut, slutta det, og når jeg gikk inn, begynte det etter et par min igjen..
Det er tross alt slik en lærer noe, i motsetning til å ta til takke med at det ikke finnes noen naturlig forklaring. Læren om hvordan ting fungerer og hvordan disse tingen vanligvis, eller i ytterste konsekvens kan fungere og påvirke andre ting, dette er noe alle burde erfare og ta lærdom av. Om en ikke har et solid grunnlag for å vurdere slike fenomener, vil en heller ikke ha noe grunnlag å dra en konklusjon på. Forklaringer som inkluderer ånder og lignende abstrakte begreper, er ofte mangelfulle og har ingen forankring til den virkelige verden.
Jeg tar det ikke for sagt at du konkluderer med at årsaken til disse fenomenene er åpenlys, det gjør du nemlig ikke, men det å ha en interesse for å vurdere alle mulige faktorer er ofte en undervurdert egenskap på dette forumet.