Healing og annen alternativ medisinHealing mot psykiske lidelser

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

julie78
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Okt 2007 14:48
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Healing mot psykiske lidelser

Innlegg av julie78 »

Jeg har lest litt her inne og jeg vil anbefale de som sliter med psykiske lidelser å vurdere healing. Jeg kjenner flere som i en årrekke har slitt med angst og depresjon, hvor hverken medisiner eller psykologer har klart å gjøre dem særlig mye bedre. De siste månedene har flere jeg kjenner prøvd healing mot diverse psykiske plager, med VELDIG bra effekt. Jeg vet ikke om dette kan hjelpe alle, jeg vil bare fortelle om min erfaring. Selv har jeg slitt med angst, men merker stor forskjell nå etter at jeg begynte å få healing.
For all del, jeg sier ikke at man ikke skal bruke psykologer eller medisiner, men at man kanskje kan vurdere healing i tillegg. Jeg bruker selv en healer jeg trygt kan anbefale videre, han som har

hjemmesiden * * * Reklame er ikke tillatt uten avtale med Paranormal.no på forhånd ! * * *

Jeg vet ikke om det er lov å reklamere her på denne siden, men jeg ønsket å dele mine erfaringer, siden jeg selv har slitt med angst og vært i stor fortvilelse over at ingenting har hjulpet.
Antall ord: 181

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1435 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Re: Healing mot psykiske lidelser

Innlegg av Asbjørn »

Healing skal aldri komme istedet for kyndig legebehandling, men kun som et tillegg...
Dersom man går til healing, bør og behandlende lege være informert om dette.

Linken til websiden er fjernet, da reklame ikke er tillatt uten avtale med paranormal.no på forhånd.
Se [link2]reglene,https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... =35&t=4601[/link2].

Admin
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links