Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler
Moderatorer:Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler
HappeTittenTooYouNow skrev:Med tanke på di advarsler som har oppstått i korn-åkere i England og rundt om i verden.
Teknkte jeg på kansje vi bør være litt forsiktig med å kontakte de med. feks C-5..
Vi vet faktisk ikke hvem/hva vi har å gjøre med..
Og, igomed observasjonsaktiviteten har eskalert veldig det siste halve året, så er det uten tvil at NOE ER PÅ VEI TIL Å SKJE SNART..
Close Encounter 5 - er vel når du kommuniserer med vet ikke helt hvordan definere det..noe utenomjordisk.. når du tar kontakt og får respons tror jeg..
Forkortelesen er vel CE - 5 og ikke C-5..
Antall ord: 143
can you picture what will be
So limitless and free..
HappeTittenTooYouNow skrev:Med tanke på di advarsler som har oppstått i korn-åkere i England og rundt om i verden.
Teknkte jeg på kansje vi bør være litt forsiktig med å kontakte de med. feks C-5..
Vi vet faktisk ikke hvem/hva vi har å gjøre med..
Og, igomed observasjonsaktiviteten har eskalert veldig det siste halve året, så er det uten tvil at NOE ER PÅ VEI TIL Å SKJE SNART..
Close Encounter 5 - er vel når du kommuniserer med vet ikke helt hvordan definere det..noe utenomjordisk.. når du tar kontakt og får respons tror jeg..
Forkortelesen er vel CE - 5 og ikke C-5..
Ja vel. F.eks radiokontakt?
Antall ord: 151
We Weren't Born To Follow
An educated population will always asks questions “The men in blue suits” never want to answear!
Den første tiden brukte videoen på å snakke om "Arecibo-figuren". Det som ikke ble nevnt, er at pga. trykkfeil ble denne figuren gjengitt i en del bøker speilvendt. Denne kornfiguren er et svar på disse speilvendte "arecibo-figurene".
Dvs. at disse aliens eller hvem som har laget figuren har ikke svart på den originale meldingen som ble sendt ut, men på figurene som er gjengitt i jordiske bøker.
Hvorfor har aliens forholdt seg til bøker for å gjengi noe som ble sendt ut i verdensrommet?
Den neste figuren videoen tar for seg er "Alien Face". Denne blir påstått å være perfekt. Likevel mener nylig avdøde Paul Vigay at denne er menneskelaget.
Lucy Pringle skrev i sin minnetale at han var en av de beste forskere på kornsirkelfenomenet. Han var overbevist om at det fantes "ekte" kornsirkler, altså figurer som ikke var laget av mennesker.
Dette grunnla han bl.a. på at figuren skulle ha et rett hjørne, som ikke var rett, og i tillegg fant han denne http://www.cropcircleresearch.com/imgs/uk02dl/22.jpg tydeligvis svært så jordiske gjenstanden der. Det er sannsynligvis noe produsentene av kornsirkelen har glemt igjen.
Når jeg tenker på hvordan vi behandler våre nære slekninger, apene som forsøksdyr og som innestengt i dyrehager osv. Kan det være like greit at det ikke dukker opp et nytt og smartere folkeslag fra det dype verdensrommet Det er ikke sikkert at de behandler oss noe bedre enn vi behandler våre forsøksdyr
Det der var litt intressant, så litt real ut den meldinga som var lik den vi sendte ut, bare med en annen beskjed!
Om det virkelig er noe der ute så, er det virkelig trygt og prøv og kontakte de, jeg prøver og prøver, men noe gjør jeg feil. Nå har jeg endelig påskeferie så skal prøve og kontakte ET.
Om jeg får kontakt med dem, så skal jeg spørre hva de mener om filmen
KetMas skrev:Det der var litt intressant, så litt real ut den meldinga som var lik den vi sendte ut, bare med en annen beskjed!
Du har kanskje ikke lest alle innleggene i tråden. Arecibo-figuren var ikke lik meldinga som ble sendt ut. Den var lik den som ble feilaktig gjengitt i en del jordiske bøker.
Det var nemlig en del bøker som hadde gjegitt arecibo-meldinga speilvendt.
Denne arecibo-kornsirkelen var også speilvendt, og er da tydeligvis et svar på den feilaktige meldinga som ble skrevet i bøkene.
Slik var meldinga, slik den opprinnelig ble sendt:
Endret: Teksten med 0'er og 1'ere er endret, alt lå på en linje.
Dette er gjort da mangel på linjeskift ødela layout for siden.
Innholdet er uendret med unntak av innlagte linjeskift.
Admin
BA. skrev:
Du har kanskje ikke lest alle innleggene i tråden. Arecibo-figuren var ikke lik meldinga som ble sendt ut. Den var lik den som ble feilaktig gjengitt i en del jordiske bøker.
nei jeg så ikke igjennom alle inleggene i tråden enda, uff . my mistake.