Den mystiske hamstervatten
Tenkte jeg skulle dele en mystisk liten historie fra hverdagen med dere.
Dette skjedde for noen måneder siden, og hvis noen har en forklaring til meg så ville jeg vært meget takknemlig!
Jeg har en liten hamster, og når det er tid for den ukentlige burvasken, så pleier han å få hamstervatt inne i huset sitt. Han bruker det som seng. Men denne dagen hadde jeg ikke mer vatt igjen, så jeg tenkte jeg fikk dra i dyrebutikken og kjøpe det dagen etter.
Etter at buret var vasket ferdig gikk jeg ut med søpla. Og hva ligger på bakken mellom søppelkassen og postkassen min?? Jo en flunkende ny pose med hamstervatt, akkurat den typen jeg pleier å bruke! Ikke bare det, men en STOR pose!
Jeg så rundt meg, skjønte ikke bæret.. ikke at jeg gjør det nå heller..
Har spurt naboer, venner og familie, og alle synes det er like merkelig.
Det er rett og slett ingen jeg vet vet om som ville gjort noe sånt uten å si ifra til meg, eller kommet ned til meg personlig.
Hvordan kunne noen vite at jeg trengte hamstervatt akkurat der og da??
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Den mystiske hamstervatten!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2007 19:59
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Re: Den mystiske hamstervatten!
Ja, var nok det. Han er grei slik, forvirrer folk av og tilSol@ngelica skrev:Det var nok Gud.
Antall ord: 20
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |