Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderBesøk av 6 demoner

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Besøk av 6 demoner

Innlegg av kevenandre »

Jeg lå i senga mi for ikke så lenge siden, og kjente på en uro. Det var en frykt som var uforklarelig. Jeg var kaldsvett men kunne ikke skjønne av hva. Da hørte jeg en stemme som hvisket navnet mitt, og jeg svarte "ja hva vil du" Plutselig steg det 6 menn inn på rommet mitt i svarte kapper. De var samlet rundt et pentagram. Da de fikk øye på meg begynte de å sveve opp mot hodet mitt. Jeg ble lamslått og kunne ikke kontrollere meg selv. Det kjentes ut som om de tappet energi fra hodet mitt, og prøvde å komme inn i meg. Jeg mener at dette var seks demoner, samlet rundt et satanistisk pentagram som ville besette meg. Dagen etter hadde jeg store humørsvigninger. Jeg kjente meg ikke igjen når jeg så meg i speilet. Pupillene mine var helt utvidet og hver gang noen nevnte kirken eller gud elle hva det nå er han heter, så skalv jeg og mistet beherskelsen. Noen her inne som har formeninger om hva dette kan være eller hørt noe lignende? I så fall ville jeg vært glad for svar ;)
Antall ord: 196
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atheos

Re: Besøk av 6 demoner

Innlegg av Atheos »

Slutt å se på Charmed.
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Atheos skrev:Slutt å se på Charmed.
Jeg vet ikke hva det er en gang. Sannheten er at ingen tror meg.
Antall ord: 20
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Innlegg av hestski12 »

Så ekkelt! ANer ikke hva det kan være, sikkert det du sa!
Antall ord: 13
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nysgjerrigmor
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mar 2009 09:37
15
Kjønn (valgfri): chick
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av nysgjerrigmor »

Det hørtes litt ut for meg som en drøm.
Jeg aner ikke hva stadiet heter, men jeg veit at det er et søvnstadie, der det føler ut som at man er våken, åpne øyne, kan styre hvor man ser osv men kroppen er helt eller delvis lammet.
Da er det veldig ofte at man ser disse "demonene". Dette er ikke noe man kan styre selv, det er visst forska på og greier...
Drømmer styrer gjerne hva vi føler dagen etter. Har du en rolig og fin drøm, blir som regel morgnen veldig kos og behagelig. Dette er jo snakk om energi, negativ og positiv.

Disse drømmene skal hvertfall føles så ekte at det er vanskelig å skille dette fra virkelighet. Ikke noe morro når det innvolverer demoner og slikt :p
Jeg selv har opplavd dette, men jeg fikk ikke opp øynene, greide akuratt å myse. Jeg skulle ta meg en lur, og i det jeg sovna, våkna jeg opp at noen kom inn på rommet mitt, men jeg fikk ikke åpna øynene mine nok for å se hvem det var. personen satte seg ned på senga mi og la hendene sine mot halsen min. jeg ble ikke kvalt, men jeg kjente en tyngde mot halsen. En uke etter opplevde jeg det samme, men denne gangen la "personen" seg oppe på meg(på dyna) da kjente jeg et ekstremt trykk mot mage/bryst. Døra mi var låst begge gangene (bodde i et student-hjem så vi hadde lår på soveroms døra) Det var aldri noen der. Det var et program om dette her på tvnorge faktisk for noen år sia. var om søvn problemer...

Kan hvertfall berolige deg at pentagram ORGINALT ikke har noe med demoner å gjøre, men wicka.
Dette er noe som katolismen gjorde om til noe ondt når de ville ha vekk peganismen ;)

Håper dette hjelper, for ting om demoner kan være ekstremt skremmende...
Antall ord: 332

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Søvnparalyse!
Det føles svært ekte, man kan føle seg lammet og det involverer ofte demoner/gjenferd/mørke skikkelser som tar energi eller lager tyngdefølelse på bryst eller hals. Dette er såpass ekkelt at det godt kan sitte i kroppen resten av dagen. Man blir jo temmelig redd...
Antall ord: 54
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nysgjerrigmor
Nybegynner
Nybegynner
15

hehe, that's the word!!! og enklere forklart ;)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Ja, enig med det Nyskjerrigmor sier.
Pentagrammet har opprinnelig INGENTING med noe "ondt" å gjøre.
Det er bare noe som Kirken og media som har klart å printe i hue på folk.

Her er en link om Pentagram:

http://no.wikipedia.org/wiki/Pentagram
Antall ord: 43
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
17

Innlegg av kevenandre »

Ja det kan nok ha vært en søvn paralyse. Takk for hjelpen ;)
Antall ord: 14
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av camillah »

søvnparalyse har jeg hatt flere ganger.. det er driit ekkelt!!!
har sett en arm ved siden av senga, som strakk seg mot nattbordet, så ut som den var på vei mot nattbordslyset eller noe.. så ikke resten av personen...
en annen gang gikk det en mørk skikkelse forbi sengen og mot døren, eller så var det fra døren og mot sengen på siden..
uansett, hver gang det har skjedd så har jeg hatt en ekkel følelse da jeg legger meg, akkurat som du vet du ikke er alene eller noe.. er ganske sikker på at det spøker i leiligheten min, men bare snille energier.. :) så kan jo hende at det er derfor denne søvnparalysen kom, pga jeg var i utgangspunktet redd da jeg sovnet??
Antall ord: 131
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sweetgirlie
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Mar 2009 20:42
15

Innlegg av sweetgirlie »

å herlighet jeg skulle aldri gått inn i denne tråden. Sliter nok med drømmene fra før :iiik
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
nysgjerrigmor
Nybegynner
Nybegynner
15

Jeg har en følelse at søvnparalyse kommer etter at man er overtrøtt, stressa, sliten osv.
Jeg veit hvertfall at når mine drømmer skjedde var jeg i en periode der jeg var så stressa at kroppen min krevde ekstra søvn..
energi er en rar ting, så jeg tror det med at du følte at det var noe der når du skal legge deg, kan påvirke drømmene dine ;) eller evt litt likt som en morgen UTEN GRUNN du våkner og er i SKIKKELIG dårlig humør, og resten av dagen er ødelagt.. eller omvent, at du våkner med et smil og ingenting kan stanse deg den dagen... hvis du da har kanskje vært litt overtrøtt, da kan man jo bli litt sårbar og fantasifull, at man blir litt engstelig når man legger seg, og dermed kommer drømmene.
Men dette er noe jeg tror altså ;)
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis

Innlegg av Kimbara »

nysgjerrigmor skrev:Jeg har en følelse at søvnparalyse kommer etter at man er overtrøtt, stressa, sliten osv.
Jeg veit hvertfall at når mine drømmer skjedde var jeg i en periode der jeg var så stressa at kroppen min krevde ekstra søvn..
Det stemmer det. Anomalier i forbindelse med søvn oppstår lettest i perioder med stress eller uregelmessig døgnrytme. Det er faktisk slik man selv kan fremprovosere f.eks. "lucid" drømming.

Grunnen til dette er mest sannsynlig at søvnfasene kommer "ut av takt". Man sovner kanskje for raskt, slik at en fase kommer før den egentlig skal f.eks.
Antall ord: 110
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vikkipop-jentaa!
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2009 16:28
15

Innlegg av vikkipop-jentaa! »

kevenandre skrev:Jeg lå i senga mi for ikke så lenge siden, og kjente på en uro. Det var en frykt som var uforklarelig. Jeg var kaldsvett men kunne ikke skjønne av hva. Da hørte jeg en stemme som hvisket navnet mitt, og jeg svarte "ja hva vil du" Plutselig steg det 6 menn inn på rommet mitt i svarte kapper. De var samlet rundt et pentagram. Da de fikk øye på meg begynte de å sveve opp mot hodet mitt. Jeg ble lamslått og kunne ikke kontrollere meg selv. Det kjentes ut som om de tappet energi fra hodet mitt, og prøvde å komme inn i meg. Jeg mener at dette var seks demoner, samlet rundt et satanistisk pentagram som ville besette meg. Dagen etter hadde jeg store humørsvigninger. Jeg kjente meg ikke igjen når jeg så meg i speilet. Pupillene mine var helt utvidet og hver gang noen nevnte kirken eller gud elle hva det nå er han heter, så skalv jeg og mistet behers :( kelsen. Noen her inne som har formeninger om hva dette kan være eller hørt noe lignende? I så fall ville jeg vært glad for svar ;)

jeg tror dem vil si deg noe :D men ikke hold på spillet der de lurer deg , som de sier de kommer til å presse deg og det kan ikkes stoppes! :notworthy: til gud om hjelp..... :P han har mere makt en demoner :mrgreen: demoner skremmer men....... gud hjelper oss mennsker som er vennlige og stoler på dem :)
Antall ord: 252

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis

Innlegg av Kimbara »

vikkipop-jentaa! skrev: jeg tror dem vil si deg noe :D men ikke hold på spillet der de lurer deg , som de sier de kommer til å presse deg og det kan ikkes stoppes! :notworthy: til gud om hjelp..... :P han har mere makt en demoner :mrgreen: demoner skremmer men....... gud hjelper oss mennsker som er vennlige og stoler på dem :)
Hva har en fiktiv karakter i en religion med søvnparalyser å gjøre?

Glem Gud - prøv å stress mindre, ha en god døgnrytme, ikke spis rett før du legger deg, ikke sov med lyset på eller forstyrrende lyder rundt deg. Og sist men ikke minst; legg fra dere overtro om demoner og liknende. Går man rundt og bekymrer seg for slikt vil følgelig drømmene man har også bære preg av dette.
Antall ord: 133
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links