Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
På en liten hytte i sverige. Skjekk speilet, jeg likte det ikke. Er også en liten prikk ved den ene nattlampa. Stemningen på den hytta var helt ille. Ingen av oss (en jente og to gutter på 13 og 14) likte oss der i det hele tatt.
Likte ikke dette heller :
Legg merke til "prikken" på sofaen, og asjetten som henger der, hadde en "tvilling" som var knust da vi kom dit.
Sist redigert av Paranomia på 24 Mar 2009 22:30, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 72
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Heksepusen skrev:Ja du vet jeg har fortalt deg og for å være på den sikkre siden hadde jeg spusrt eieren om det jeg har svart deg på.
Jeg kjenner ikke eieren så jeg kan få kontaktet han. Det er liksom bare at venninna til mamma, som er hans datter, ringer, så får vi være der når vi vil..
Heksepusen skrev:Hadde prøvd å snike litt info jeg.
Har prøvd, virker ikke som om han merker noe uvanlig, men han er der aldri da.. Han er bare å skjekker hver gang, på dagen, om det har blitt gjort fint der. Han er der aldri, de er i storehytta de.