Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva er dette!?? Dyna blir dratt vekk og hvitløk ut av senga?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Hva er dette!?? Dyna blir dratt vekk og hvitløk ut av senga?

Innlegg av hestski12 »

I sommer var jeg på rideleir. Vi bodde i et 200 år gammelt hus, men det føltes veldig trygt og koselig der, INNTIL den andre natta!

Vi skulle sove. Klokka var rundt 23, og vi var dødstrøtte. Vi skrudde av lyset og la oss ned for å sove. Plutselig! Vi hørte skrapelyder på gulvmatta, skapende, ekkel lyd! Vi hylte og skrudde på lyset. Ingen der! Vi la oss til å sove igjen, men alle var veldig redde! Plutselig igjen! Ikke bare skrapelyden kom, men noen "prikket" meg i madrassen under meg :? Alle var sååå redde! Så kom jeg på en ting! Samme dag hadde vi herja i køyesenga, og hvitløk datt ned fra under madrassen, men hun som eier stedet sa hun hadde hatt alle sengene og madrassene ute dagen før! Kanskje dette kan ha noe å gjøre med det som skjedde oss den natta (?)
Tilbake til den skumle natta:
Etter pirkingen i madrassen skjedde no ENDA verre! Dyna på en jeg bodde på rom med ble dratt av, og vi hørte skritt over guvet. Da vi skrudde på lyset var det ingen ting der. Enda en gang skrudde vi av lyset, stive av skrekk! Komoden åpna skuffene sine, og den ble dratt litt ut av veggen! Fy å vi hylte! Natta ble lang, for vi måtte sove med lyset på, men vi kom oss gjennom.

Mange tenker sikkert her: " Det må bare være noen som tullet med dere!" Men neida! Dette var bare den første natta! Det skjedde to netter på rad, og gud som vi var redde

Så spørsmålet mitt er: Hva kan dette være?? Kan noen hjelpe meg? Jeg grøsser bare ved tanken, er bare så redd!
Sist redigert av hestski12 på 25 Mar 2009 19:59, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 292
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ferdinand

Re: Hva er dette!??

Innlegg av Ferdinand »

Hmm.. det er det du har sagt før det.. :? Seriøst så ekkelt ! Merkelig det der altså..
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
simmin552

Re: Hva er dette!??

Innlegg av simmin552 »

i don't now men jeg tror det var ett gjenfærd :roll:
Antall ord: 12

Link: