Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderVenninne trenger hjelp, det spøker !! :'[

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
vannmelon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Apr 2008 15:41
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Venninne trenger hjelp, det spøker !! :'[

Innlegg av vannmelon »

I en av mine venninners hus spøker det. Ett familiemedlem har netopp dødd i huset, men min venninne (la oss kalle henne Marie) tror ikke det er denne personen som går igjen. En dag Marie gikk ut, så hun noen ganske store herrefotspor (ikke bigfoot :mozilla_tongue: ) som gikk bort over plenen i hagen hennes. Hun fulgte dem, men plutselig stoppet de :shock:!!! Midt på plenen bare. En annen gang hun var hjemme gikk hun forbi en dør med lillesøstra. Plutselig var det noen som rev hardt i dørhåndtaket opp og ned. :? :? :shock: det var ingen andre i huset som var hjemme da dette skjedde.
Dette er bare to av mange underlige hendelser. Plutselig kan gjenstander falle ned, og Marie sier at det ofte kjennes ut som noen står å puster henne i nakken.

Jeg vil gjerne hjelpe henne med dette, så har noen noen tips?
:(
Antall ord: 149

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
simmin552

Re: Venninne trenger hjelp, det spøker !! :'[

Innlegg av simmin552 »

jeg hadde rømt eller flyttet hvis det hadde skjedd meg :dontknow
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Grevinne »

Be henne si høy og tydelig at vedkommende som er der skal slutte å skremme henne.
Antall ord: 16
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
simmin552

Innlegg av simmin552 »

Grevinne skrev:Be henne si høy og tydelig at vedkommende som er der skal slutte å skremme henne.
det er en god ide det og :D
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hestski12
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2009 20:02
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ja, det kan du lure på!

Innlegg av hestski12 »

Enig med den første kommentaren. Flytte å rømme langt avsted! men det er meg da xD
Antall ord: 17
Det er mye mellom himmel og jord vi mennesker ikke vet om! :shock:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Innlegg av kevenandre »

vannmelon skrev:I en av mine venninners hus spøker det. Ett familiemedlem har netopp dødd i huset, men min venninne (la oss kalle henne Marie) tror ikke det er denne personen som går igjen. En dag Marie gikk ut, så hun noen ganske store herrefotspor (ikke bigfoot :mozilla_tongue: ) som gikk bort over plenen i hagen hennes. Hun fulgte dem, men plutselig stoppet de :shock:!!! Midt på plenen bare. En annen gang hun var hjemme gikk hun forbi en dør med lillesøstra. Plutselig var det noen som rev hardt i dørhåndtaket opp og ned. :? :? :shock: det var ingen andre i huset som var hjemme da dette skjedde.
Dette er bare to av mange underlige hendelser. Plutselig kan gjenstander falle ned, og Marie sier at det ofte kjennes ut som noen står å puster henne i nakken.

Jeg vil gjerne hjelpe henne med dette, så har noen noen tips?
:(
Jeg hadde tilkalt et medium til å undersøke huset. Noe av det du forteller minner meg på poltergeist fenomen. Et gjenferd som bråker og flytter på ting. Viss sporene i hagen var fra en mann som har dødd i huset nylig, ville jeg ha målt dem med sko som han hadde mens han levde.Men en kan ikke være sikker på at det er noe paranormalt før en har sjekka huset og har nok bevis. Mener jeg da ;)
Antall ord: 234
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paåandy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Mar 2009 08:21
15
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo

Innlegg av paåandy »

Hmm, virker veldig mystisk. Jeg synes du burde fortelle vennen din at det KAN VÆRE paranormalt :shock: :shock: :shock:
Antall ord: 17
"The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2006 12:24
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Bergen

Innlegg av fire_elfwand »

jeg hadde kontaktet et medium,men pratet med foreldre først om dere er ung.
Beste er og gi beskjed om at dere ikke vil bli skremt mer, vær sterk og vis at du mener det du sier.
eller kansje den personen har en grunn til og være rundt venninnen din??
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mayamim
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Apr 2009 01:11
15
Kjønn (valgfri): kvinne,hehe !
Lokalisering: trønderlag

Innlegg av mayamim »

noen vil si det vil fungere å be dette slutte ved å si det høyt, men er redd d i flere situasjoner kan gjøre ting verre.
Jeg har oppdaget at jo mer man snakker og legger merke tilting, kan ting bli verre om det ikke blir håndtert riktig.
Om dere blir redd og utskiller en negativ energi, kan dette hjelpe den energien som er der til å bli sterkere.
din vennine vil merke dette ved at hun selv vil bli tappet for energi ved å bli sliten,trøtt osv.
kontakt ett medium å få heller hjelp fra neon som kan dette. Ikke gjør noe selv....
Antall ord: 105
Lev med åpent sinn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pianisten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jan 2007 20:19
17
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 1 gang

Innlegg av Pianisten »

Det funka for meg nå rjeg sa "Kan du vær så snill å slutte, du skremmer meg"..
Etter det har det ikke skjedd så mye skummelt akkurat, bare mere underlige ting.
Antall ord: 31
Det du glemmer i morgen kan være det jeg husker aller best

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
soulhealer
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Apr 2009 20:59
15
Kjønn (valgfri): jitte

Innlegg av soulhealer »

Jeg vil anbefale at din veninde ikke taler direkte til ånden om at den skræmmer dig. Negative ånder får netop deres energi ved at skabe negativ energi i dig. Disse ånder får, ikke som os, deres energi fra positive følelser som kærlighed og glæde, men lever netop af at skabe negativitet i deres omgivelser.
Sig til din veninde at hun skal bede det guddommelige(hvis hun tror på dette) ellers så vidt muligt forestille sig lys og glæde og bede den 3. orden om at eskortere ånden til rette sted. Det kan være svært ikke at lade sig manipulere af disse ånder, så jeg kan som de andre også anbefale at hun kontakter en præst eller et medie.
Jeg arbejder til dagligt med rensning af hjem, for negativ påvirkning og ånder og kan det ikke anbefale at hun begiver sig ud i selv at fjerne ånden, da den uden de rigtige redskaber kan binde sig til hende. Mennesker skal bede det guddommelige om hjælp, da vi ikke selv besidder de rette redskaber til at dirigere rundt med ånderne.
Til gengæld skal hun selvfølgelig ikke flytte. En ånd kan nemt fjernes, med assistance.
Antall ord: 206

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

En dag Marie gikk ut, så hun noen ganske store herrefotspor (ikke bigfoot ) som gikk bort over plenen i hagen hennes. Hun fulgte dem, men plutselig stoppet de !!! Midt på plenen bare.
Tror nok IKKE det er et "skrømt" som lager disse fotsporene, da en "sjel" fra et dødt menneske kun veier 21 gram..
Plutselig kan gjenstander falle ned, og Marie sier at det ofte kjennes ut som noen står å puster henne i nakken.
Mens dette kan tyde på rester av energi ja..

jeg hadde rømt eller flyttet hvis det hadde skjedd meg
Hvorfor rømme huset, da den personen som går igjen: Er det vi skal bli endag, og vi er det han/hun har vært endag. Så dette er snakk om retser av et medmenneske som kun forsøker å påkalle seg oppmerksomhet, for å kansje få hjelp til å komme seg helt "over".

Be henne si høy og tydelig at vedkommende som er der skal slutte å skremme henne.
Det der hjelper nok IKKE, for det er en grunn for urolighetene..
Antall ord: 178
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atheos

Innlegg av Atheos »

HappeTittenTooYouNow skrev:
Tror nok IKKE det er et "skrømt" som lager disse fotsporene, da en "sjel" fra et dødt menneske kun veier 21 gram..
Hvordan har du fått veid en "sjel"?
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
HappeTittenTooYouNow
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Mai 2008 21:55
16
Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
Lokalisering: Goat-House
Har takket: 343 ganger
Blitt takket: 152 ganger

Innlegg av HappeTittenTooYouNow »

Vitenskapen har målt og veid døende mennesker i dødssituasjon, og kommet frem til at det "forsvinner" 21 gram..

Sorry, jeg kan ikke linke deg til disse testresultater, men dette er noe jeg leste meg til i "National Graphics" bladutgave (mener jeg å huske) for noen årsiden, og det har siden den tid "hengt igjen" hos meg..
Antall ord: 58
I'm not insane.; my mother had me tested.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atheos

Innlegg av Atheos »

HappeTittenTooYouNow skrev:Vitenskapen har målt og veid døende mennesker i dødssituasjon, og kommet frem til at det "forsvinner" 21 gram..

Sorry, jeg kan ikke linke deg til disse testresultater, men dette er noe jeg leste meg til i "National Graphics" bladutgave (mener jeg å huske) for noen årsiden, og det har siden den tid "hengt igjen" hos meg..

Kroppen frigjør diverse gasser og væsker på dødstidspunktet. Er sjelen laget av metangass?
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links