Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEhh.. hvor er du jenta mi !!??

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Ferdinand

Ehh.. hvor er du jenta mi !!??

Innlegg av Ferdinand »

Jeg har jo laget et innlegg "hesten bare jeg ser..." der jeg forteller om hesten som dere har hjulpet meg med og finne ut er mitt kraftdyr :D:D kjempe glad for det :D:) Tusen Takk <33

Jeg så henne sist gang på lørdags kvelden, men jeg har ikke sett hun noe mere nå.. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg ser hu igjen ??? :) Takk ;) Forresten.. Kan man gi navn til sine kraftdyr ?? :) Eller er kraft dyret til en bare en som du ikke gir navn til liksom..? :);)
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1432 ganger
Blitt takket: 1725 ganger
Kjønn:

Re: Ehh.. hvor er du jenta mi !!??

Innlegg av Asbjørn »

For å ta det med navn, - du vil ofte "føle" hva som er rett navn, men kan og bruke "kjælenavn" om du vil det... Navn er dog ikke viktig, det er egenskapene som teller...

OM du ser den igjen, er mulig, men - siden den har fått frem budskapet, så kan det hende den nå vil holde seg i bakgrunnen.

Se gjerne på denne linken : http://linsdomain.com/totems/pages/horse.htm
det står på engelsk, men har sine gode poeng...

A
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links