Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klebeånder.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Klebeånder.
Idag fikk jeg endelig bekreftet mistankene mine. Jeg har to klebeånder på nakken som suger energi av meg. De har vert temmelig plagsomme den siste tiden.
Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre med dem? Jeg har jo selvsagt tenkt på å gå til et medium å få fjernet dem men så tenker jeg jo at det er veldig interessant med disse her da. Er det noe jeg kan utforske med dem nå som jeg har muligheten?
Takker for gode forslag.
Noen som har forslag til hva jeg skal gjøre med dem? Jeg har jo selvsagt tenkt på å gå til et medium å få fjernet dem men så tenker jeg jo at det er veldig interessant med disse her da. Er det noe jeg kan utforske med dem nå som jeg har muligheten?
Takker for gode forslag.
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Re: Klebeånder.
Jeg er jo så nyserig som det går ann så hadde jeg hver deg så hadde jeg utforsket det. Men hvis det hadde godt alt for mye ut over meg selv så hadde jeg nok kvittet meg med dem. Må jo først å fremst ta vare på seg selv.
Lykke til uannsett hva du velger.
Lykke til uannsett hva du velger.
Antall ord: 56
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
Jammen det er jo derfor jeg skriver denne tråden Jeg VIL utforske dette. Men lurer på hvordan og hva. Jeg er jo følsom for dem, men ikke så direkte at jeg klarer å komunisere.
Lurte på om jeg skulle meditere kansje? Prøve å få litt kontakt gjennom det. Men vil lissom ikke invitere dem tettere innpå meg heller. For allerede så er de temmelig nergående. Har jo ikke lysperer igjen i hele leiligheten
Lurte på om jeg skulle meditere kansje? Prøve å få litt kontakt gjennom det. Men vil lissom ikke invitere dem tettere innpå meg heller. For allerede så er de temmelig nergående. Har jo ikke lysperer igjen i hele leiligheten
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
He he. kjenner til det. Det er en mulighet. hadde prøvd banke metoden jeg. energien er jo sterke siden de tar lyspærer.
Antall ord: 24
Hide post links |
Banke metoden ?? Vil du fortelle meg hva det er ? :mozilla_smile:
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Når du ber om kontakt med dem så be dem gi fra seg lyd. banking eller lingnede. Du kan trygt ha kontakt uten at du slipper dem innpå deg. Har prøvd det med hell noen ganger selv.
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Håper det virker da.
Antall ord: 5
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Sep 2008 23:00
- 16
- Har takket: 2 ganger
- Blitt takket: 6 ganger
Hei Akasha.
jeg lurte på hvordan du fant ut at du hadde klebeånder?
jeg mistenker at jeg har dette selv, men vet ikke hvordan jeg kan bekrefte det.
håper på svar.
-charlie
jeg lurte på hvordan du fant ut at du hadde klebeånder?
jeg mistenker at jeg har dette selv, men vet ikke hvordan jeg kan bekrefte det.
håper på svar.
-charlie
Antall ord: 34
There he goes. One of God's own prototypes. Too weird to live and too rare to die.
Hide post links |
Jeg spurte en rektoren på den alternative skolen min når han kjippet meg hjem endag. Han sa at jeg hadde to stk.
Grunnen til at jeg spurte derimot var mye mystisk aktivitet rundt meg. Spesielt lysperene gikk det hardt utover. Gubben min merket dem også, de tråkket til og med på tærne hans når jeg satt med begge føttene i sofaen.
Var en natt hun ene sto i sengen min Når jeg slo på lyset var hun vekk.
Desutten er jeg veldig tung og trøtt. Men det er jeg vanligvis, har lissom innfunnet meg med det for jeg vet ikke om det er friskt å ha det sånn jeg men kansje det er litt pga dem ?? Har hørt de nærer seg på min energi, men for å vere helt ærlig så aner jeg svert lite om klebeånder og hva jeg evt mener om dem. Det som er sikkert er at jeg HAR to stykker med meg. Hvilken grunn de har er ukjent.
Grunnen til at jeg spurte derimot var mye mystisk aktivitet rundt meg. Spesielt lysperene gikk det hardt utover. Gubben min merket dem også, de tråkket til og med på tærne hans når jeg satt med begge føttene i sofaen.
Var en natt hun ene sto i sengen min Når jeg slo på lyset var hun vekk.
Desutten er jeg veldig tung og trøtt. Men det er jeg vanligvis, har lissom innfunnet meg med det for jeg vet ikke om det er friskt å ha det sånn jeg men kansje det er litt pga dem ?? Har hørt de nærer seg på min energi, men for å vere helt ærlig så aner jeg svert lite om klebeånder og hva jeg evt mener om dem. Det som er sikkert er at jeg HAR to stykker med meg. Hvilken grunn de har er ukjent.
Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Hva slags Alternativ Skole er det snakk om?Akasha memoria skrev:Jeg spurte en rektoren på den alternative skolen min når han kjippet meg hjem endag. Han sa at jeg hadde to stk.
Antall ord: 34
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 18 Jan 2006 22:51
- 18
- Kjønn (valgfri): supahuman
- Lokalisering: I'm gonna eat your brain and gain your knowledge...
- Har takket: 18 ganger
- Blitt takket: 18 ganger
Artige formuleringer du har Akasha!
Og det var vel egentlig alt jeg kunne bidra med gitt. Du får oppdatere oss da. Lurer bare på, hvor store er disse åndene, om de henger fast i nakken din mener jeg? Eller var det ikke bokstavelig ment? "har fanden i hælene", som det utrykket. Er vel få som har en satan inni helen sin.
Nuvel, spennende! Og lykke til
Og det var vel egentlig alt jeg kunne bidra med gitt. Du får oppdatere oss da. Lurer bare på, hvor store er disse åndene, om de henger fast i nakken din mener jeg? Eller var det ikke bokstavelig ment? "har fanden i hælene", som det utrykket. Er vel få som har en satan inni helen sin.
Nuvel, spennende! Og lykke til
Antall ord: 68
I'm in that awkward stage between birth and death.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
"Klebeånd"...Jeg har forsøkt å finne noe skikkelig informasjon om dette temaet, men finner for det meste bare gjensidig opphausing blant troende på diverse fora.
Det virker på meg som om en "klebeånd" er en lettvinn (eller snarere tungvinn) måte å forklare stress- eller livssituasjonsrelaterte plager.
Vondt i nakke og skuldre? Da er det en klebeånd. Deprimert? Jo, det er en klebeånd. Generelt bare litt nedfor? Ja...garantert en klebeånd.
Noen går så langt som til å ilegge denne "ånden" fysiske egenskaper som å materialisere seg og/eller påføre andre mennesker fysisk ubehag på en eller annen måte. Et såkalt "medium" tar gjerne på seg oppgaven med å "fjerne" denne "klebeånden" for en pen liten sum penger - da selvfølgelig etter å selv ha påvist den.
Slik jeg ser det er det første man bør gjøre for å bli kvitt denne "klebeånden" å slutte å tro på "klebeånder". Deretter bør man se litt nærmere på seg selv og hvordan man fører livet sitt. Stress, sittestillinger, matvaner, relevante sykdommer som kan medføre plager, opplevelser man sliter med, osv. Gå gjerne til en psykolog eller oppsøk lege om du har problemer som plager deg veldig.
Det er generelt altfor mange som skylder på noe "åndelig" når de har problemer som krever at de ser nærmere på seg selv, sin psyke og sin kropp.
Det er jo litt merkelig da, at kun de som tror på "klebeånder" har disse på seg, mens vi andre forholder oss til diverse plager på en realistisk måte og blir kvitt dem på helt andre måter enn ved "fordriving".
Det virker på meg som om en "klebeånd" er en lettvinn (eller snarere tungvinn) måte å forklare stress- eller livssituasjonsrelaterte plager.
Vondt i nakke og skuldre? Da er det en klebeånd. Deprimert? Jo, det er en klebeånd. Generelt bare litt nedfor? Ja...garantert en klebeånd.
Noen går så langt som til å ilegge denne "ånden" fysiske egenskaper som å materialisere seg og/eller påføre andre mennesker fysisk ubehag på en eller annen måte. Et såkalt "medium" tar gjerne på seg oppgaven med å "fjerne" denne "klebeånden" for en pen liten sum penger - da selvfølgelig etter å selv ha påvist den.
Slik jeg ser det er det første man bør gjøre for å bli kvitt denne "klebeånden" å slutte å tro på "klebeånder". Deretter bør man se litt nærmere på seg selv og hvordan man fører livet sitt. Stress, sittestillinger, matvaner, relevante sykdommer som kan medføre plager, opplevelser man sliter med, osv. Gå gjerne til en psykolog eller oppsøk lege om du har problemer som plager deg veldig.
Det er generelt altfor mange som skylder på noe "åndelig" når de har problemer som krever at de ser nærmere på seg selv, sin psyke og sin kropp.
Det er jo litt merkelig da, at kun de som tror på "klebeånder" har disse på seg, mens vi andre forholder oss til diverse plager på en realistisk måte og blir kvitt dem på helt andre måter enn ved "fordriving".
Antall ord: 281
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jan 2009 19:37
- 15
klebeånder behøver ikke å sitte på kroppen å lage plager, kimbara, de kan også plage i form av andre ting. f.eks lyspærer, bråke med dører osv. De kan "henge seg" på deg og bli med deg hjem og lage masse form for bråk og plager.. Men jeg forstår jo igrunn skeptikere godt.. jeg hadde ikke trodd det selv, om jeg ikke hadde opplevd det selv..
Antall ord: 71
*Mennesket er det eneste dyr som kan rødme. Og som har grunn til det...*
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 16 Jun 2008 02:42
- 16
- Blitt takket: 1 gang
En klebeånd er en ånd som følger deg rundt og som tapper eneri av deg. hvis du drar på deg en klebeånd så vil den ofte bli med deg hjem og bli hjemme hos deg.
Stortsett så er ikke klebeånder sterke nok til poltergeist aktiviteter det er vel kanskje derfor de er klebeånder.
Klebeånder er ofte blitt refferet til i situasjoner der folk har stressende eller psykotisk hektiske hverdager eller når man er deppresive. kanskje du er utbrent og trenger litt fri fra jobben eller lignende?
Men hvis du har en klebeånd så hører den ikke hjemme hvor den er og burde være enkelt å fordrive for folk som driver med slikt..
Lykke til.
Stortsett så er ikke klebeånder sterke nok til poltergeist aktiviteter det er vel kanskje derfor de er klebeånder.
Klebeånder er ofte blitt refferet til i situasjoner der folk har stressende eller psykotisk hektiske hverdager eller når man er deppresive. kanskje du er utbrent og trenger litt fri fra jobben eller lignende?
Men hvis du har en klebeånd så hører den ikke hjemme hvor den er og burde være enkelt å fordrive for folk som driver med slikt..
Lykke til.
Antall ord: 123
Hide post links |