Hei!
Dette skal du ikke kimse av. Få tak i noen fort for å finne ut av hva det er. Dette er mitt eneste og beste råd. Har selv hatt kontakt med en lignende da jeg var barn. Nå er jeg voksen. Glemmer det aldri!
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Nye, ekle hendelser. Lei!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Mar 2009 18:24
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2005 00:37
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Re: Nye, ekle hendelser. Lei!
Den første opplevelsen kan være lyden fra en drøm som har "hengt igjen" etter at du har våkna, evt. en søvnparalyse. Det forklarer også prikkingen i nakken og kulden.
Den andre har jeg ikke noe god forklaring på, annet enn det som har blitt sagt tidligere, både fra ene og andre hold. Jeg ville uansett ha fått sjekka det ut av et medium som vet hva han/hun driver med, spesiellt hvis det dreier seg om så negative energier som du beskriver.
Den andre har jeg ikke noe god forklaring på, annet enn det som har blitt sagt tidligere, både fra ene og andre hold. Jeg ville uansett ha fått sjekka det ut av et medium som vet hva han/hun driver med, spesiellt hvis det dreier seg om så negative energier som du beskriver.
Antall ord: 89
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Uff, ekkelt. Glad jeg ikke bor der :mozilla_surprised:
Mange fine råd her, hør på dem!
Mange fine råd her, hør på dem!
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Okt 2007 10:14
- 17
Takker for svar. Synes det er fint med ulike meninger om det jeg fortalte.
Er ganske enig i veldig mye av det som blir sagt her, og selvsagt uenig i noe av det.
Fått bekrefta av ulike medium at her er det ikke bra å bo.
Ene klarsynte jeg har mye kontakt med på privat basis er en kjempegod kompis av meg. Og han vet hva han driver med. Og det koster meg ingenting å spørre ham om noe, eller få hans synspunkter på ting. Føler meg heldig!
Skal vi avslutte tråden her?
Ønsker alle sammen en kjempefin helg! :mozilla_wink:
Er ganske enig i veldig mye av det som blir sagt her, og selvsagt uenig i noe av det.
Fått bekrefta av ulike medium at her er det ikke bra å bo.
Ene klarsynte jeg har mye kontakt med på privat basis er en kjempegod kompis av meg. Og han vet hva han driver med. Og det koster meg ingenting å spørre ham om noe, eller få hans synspunkter på ting. Føler meg heldig!
Skal vi avslutte tråden her?
Ønsker alle sammen en kjempefin helg! :mozilla_wink:
Antall ord: 103
Hide post links |