Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEkstraterrestials som hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

GJest

Re: Ekstraterrestials som hjelpere?

Innlegg av GJest »

zind skrev:Ja.... akkurat det har jeg utrolig nok en erfaring med..
Det er lenge siden nå og eneste kontakten jeg har hatt der jeg har vært så heldig å få se den som var der for å hjelpe meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, for "han" var ikke så ulik et menneske, men det var samtidig ingenting ved denne skikkelsen som var menneskelig. Smalere i ansiktet, faktisk litt skjeve, smale øyne (nei, ingen store sorte glugger :mozilla_tongue: ). Smale lepper. Jeg kan ikke si annet enn at jeg opplevde dette vesnet som ufattelig klok og med en enorm forståelse. Jeg vet det er klisje og alt det der, men nøkkelordet i hele opplevelsen var *trommevirvel* :kjærlighet. Det var den denne skapningen utstrålte, den følelsen av å ha han i nærheten ga og det er fortsatt en av de beste opplevelsene i mitt liv. Det er det jeg klamrer meg til når det stormer som verst, for jeg har sett og opplevd. Og jeg vet det finnes ;)

Opplevd noe av det samme.
dukket opp på indre øye. Når jeg var i avslappet tilstand, samme form som menneskefjes, bare at fargen var kalkhvit aktig, en blanindg av U eller V fjes og små sorte runde øyne, og tynn og liten ellers. Utrykke empati og kjærlighet. Oppfattet også denne som smart og forståelsesfull.


Har også opplevd negative ting innenfor dette området, i senere tider, men tror det er mennesker som står bak. *deception*
uten å gå mer inn på det..
Antall ord: 259

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Ekstraterrestials som hjelpere?

Innlegg av zind »

Moonstone skrev: Var denne skapningen fysisk eller mer som en "energi-enhet?"
Jeg fikk opp et indre bilde kan du si :) Vanskelig å forklare, har aldri opplevd noe lignende hverken før eller siden. Det var liksom bare BAM så dukket bilde opp, men jeg hadde merket at jeg hadde noen med meg flere uker før det skjedde
Antall ord: 58
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Re: Ekstraterrestials som hjelpere?

Innlegg av zind »

KB skrev: Opplevd noe av det samme.
dukket opp på indre øye. Når jeg var i avslappet tilstand, samme form som menneskefjes, bare at fargen var kalkhvit aktig, en blanindg av U eller V fjes og små sorte runde øyne, og tynn og liten ellers. Utrykke empati og kjærlighet. Oppfattet også denne som smart og forståelsesfull.


Har også opplevd negative ting innenfor dette området, i senere tider, men tror det er mennesker som står bak. *deception*
uten å gå mer inn på det..
Jeg var definitivt ikke i noe avslappet tilstand når jeg opplevde det, så jeg skvatt nesten litt til :)
Aner ikke hvordan kroppen var, det var ansiktet jeg så, men jeg oppfattet skikkelsen som tynn og øynene var ikke mørke. Ansiktet var derimot ganske smalt, og blanding av U og V fjes ville vært en grei beskrivelse. Det eneste som gjorde at jeg ikke ble redd tror jeg, var at jeg følte umiddelbart at dette var noen jeg kjenner.
Antall ord: 169
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paåandy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 24 Mar 2009 08:21
15
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Oslo

Re: Ekstraterrestials som hjelpere?

Innlegg av paåandy »

hvordan kan en organisme leve hvis den ikker består av masse?
Antall ord: 12
"The world is a dangerous place, not because of those who do evil, but because of those who look on and do nothing."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links