Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAvdød farmor

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Avdød farmor

Innlegg av Jonette<3 »

hei alle sammen=)
vil bare skrive inn her om noe jeg har opplevd de siste dagen, men spesielt idag.
den 16 November 2008 døde min farmor i sitt egen hjem, det var faren min som fant henne den 17 November, så legen sa at hun hadde dødd den 16.
På lørdag ble jeg kastet av hesten i gallopp og ble kastet ganske hardt rett ned i bakken, dette resulterte i hjernerystelse og en hardt forslått kropp. Jeg har de siste dagene kunne lukte lukten av parfymen min farmor alltid brukte, og den lukten tar jeg ikke feil av. Men idag når jeg satt her ved pc'n, luktet jeg plutselig denne parfymelukten igjen, men denne gangen var den sterkere, og energien i rommet ble annerledes, Jeg sa "farmor" lavt, men fikk ingen respons, jeg har også opplevd det samme utover kvelden nå. Jeg fra mitt ståsted synes det virker som om farmor er her for å passe på meg, etter ulykken, for hun var veldig god mot meg når hun levde og når jeg hadde skadet meg på hest eller lignende ringte hun alltid og spurte om det gikk bra med meg.

noen som har sine meninger?=)
Antall ord: 204
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Avdød farmor

Innlegg av Moonstone »

Jonette<3 skrev:hei alle sammen=)
vil bare skrive inn her om noe jeg har opplevd de siste dagen, men spesielt idag.
den 16 November 2008 døde min farmor i sitt egen hjem, det var faren min som fant henne den 17 November, så legen sa at hun hadde dødd den 16.
På lørdag ble jeg kastet av hesten i gallopp og ble kastet ganske hardt rett ned i bakken, dette resulterte i hjernerystelse og en hardt forslått kropp. Jeg har de siste dagene kunne lukte lukten av parfymen min farmor alltid brukte, og den lukten tar jeg ikke feil av. Men idag når jeg satt her ved pc'n, luktet jeg plutselig denne parfymelukten igjen, men denne gangen var den sterkere, og energien i rommet ble annerledes, Jeg sa "farmor" lavt, men fikk ingen respons, jeg har også opplevd det samme utover kvelden nå. Jeg fra mitt ståsted synes det virker som om farmor er her for å passe på meg, etter ulykken, for hun var veldig god mot meg når hun levde og når jeg hadde skadet meg på hest eller lignende ringte hun alltid og spurte om det gikk bra med meg.

Vel, det er ingen hemmlighet at avdøde slektninger pleier å komme tilbake som "hjelpere" eller stikker innom for å si "hei" ;)

Finnes mange lignende saker.
Antall ord: 231
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Grevinne »

Høres ut som en søt og koselig historie, hun er nok der og passer på deg :mozilla_smile:
Har du merket henne tidligere og, eller bare nå etter fallet? Du får være litt obs framover, og fortelle hva som skjer :mozilla_smile:
Antall ord: 46
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Jeg håper du kommer deg etter det stygge fallet.

Som du skriver, "hun var veldig god mot meg når hun levde og når jeg hadde skadet meg på hest eller lignende ringte hun alltid og spurte om det gikk bra med meg." Du tenker nok mye på farmoren din nå, og det kan nok være det som gjør at du synes du kjenner lukten av henne.

Jeg tror nok du savner henne litt ekstra nå, og derfor spiller luktesansen deg et puss, slik at du synes du kjenner den karakteristiske lukten som du forbinder med farmoren din.

Denne påminnelsen kan også gjøre godt for deg, for du tenker da kanskje også på de gode råd farmoren din ga mens hun levde, og gode råd er fortsatt gode selv om hun er død.

Lykke til jeg får håpe du snart er klar til å ri igjen. :)
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Jonette<3 skrev:hei alle sammen=)

Det der med lukter er helt typisk og høre fra folk som har opplevd kontakt med ånder, eller som hevder de har kontakt med gjenferd om du vil.
Jeg ville tro det er sånn som du sier du tror det er ;)
Antall ord: 250

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

Tusen takk for alle svar=)
Antall ord: 5
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Grevinne »

La oss få vite om du merker henne mer framover også da :mozilla_smile:
Antall ord: 14
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links