Hei igjen! en stund siden jeg skrev her sist ja...på tide å begynne igjen:)
Her har det skjedd saker og ting siden sist ja! ingen tvil om at det spøker her.
-Lyder av føtter som løper over gølvet på natta,til de samme tidene.
-VEEEELDIG negativ energi her! Vi er alltid sure,omtrent HELE tiden,og det sliter ihvertfall på meg.
Her en natt,lå jeg på rommet mitt. Skulle til å sove. Men plutselig får jeg et sånt skikkelig levende bilde av 2 jenter i 11-12 års alderen. Sånn helt uten forvarsel. (Tror de kanskje prøvde å få kontakt.)
Klarer heller ikke sove på rommet mitt lenger,og må dermed sove på gjesterommet.
Alle søstrene mine hører skrittene oppe om natta. Hunden skvetter av og til plutselig av noe som ikke er der.
Hun har sove plass i trappa,men til visse tider om natten (De tidene som vi hører skrittene),Går hun ned å legger seg på et av rommene.
Jeg blir hele tiden sliten av all den negative energien som er i dette huset.
mamma og stefaren min merker også dette. Og stefaren min får dårlig søvn om natten.
Men hver gang jeg nevner dette,så ler stefaren min. åå det blir jeg klart mektig irritert av.
Mamma sier det ikke er noe vits i å rense huset. Det blir jeg også ganske irritert av,for jeg vil ha det BORT!:P
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Hva skal jeg gjøre?!?!? :(
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Re: Hva skal jeg gjøre?!?!? :(
Synd å høre at de ikke tar det alvorlig da.momsegullet skrev:Hei igjen! en stund siden jeg skrev her sist ja...på tide å begynne igjen:)
Her har det skjedd saker og ting siden sist ja! ingen tvil om at det spøker her.
-Lyder av føtter som løper over gølvet på natta,til de samme tidene.
-VEEEELDIG negativ energi her! Vi er alltid sure,omtrent HELE tiden,og det sliter ihvertfall på meg.
Her en natt,lå jeg på rommet mitt. Skulle til å sove. Men plutselig får jeg et sånt skikkelig levende bilde av 2 jenter i 11-12 års alderen. Sånn helt uten forvarsel. (Tror de kanskje prøvde å få kontakt.)
Klarer heller ikke sove på rommet mitt lenger,og må dermed sove på gjesterommet.
Alle søstrene mine hører skrittene oppe om natta. Hunden skvetter av og til plutselig av noe som ikke er der.
Hun har sove plass i trappa,men til visse tider om natten (De tidene som vi hører skrittene),Går hun ned å legger seg på et av rommene.
Jeg blir hele tiden sliten av all den negative energien som er i dette huset.
mamma og stefaren min merker også dette. Og stefaren min får dårlig søvn om natten.
Men hver gang jeg nevner dette,så ler stefaren min. åå det blir jeg klart mektig irritert av.
Mamma sier det ikke er noe vits i å rense huset. Det blir jeg også ganske irritert av,for jeg vil ha det BORT!:P
Da blir vel å ta inn et medium out of the question?
Antall ord: 269
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |