Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderForhold til død person ^^

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BloodBunny
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Mar 2009 00:26
15
Kjønn (valgfri): Shedevil
Lokalisering: Hælvette(Sarpsborg)

Re: Forhold til død person ^^

Innlegg av BloodBunny »

Grevinne skrev:
BloodBunny skrev:Har veldig lyst til å trene mitt tredje øye jeg også, men foreløbig kan jeg bare høre de på andre siden.
Skulle gjerne vært mer åpen jeg og... Har begynt å meditere engang iblandt nå da, fikk et lite spark igang av Amfelia... :kick Etter eget ønske, vel å merke :mozilla_tongue: Men i forhold til å se, så er det mange kjente medium som heller ikke ser fysisk... Så det er kanskje ikke noe å ønske i seg selv, hvis man er åpen nok til å kunne kommunisere? Ellers så har jeg funnet ut at det ikke skjer noe mer uansett hvor inderlig jeg vil og maser på hjelperne om det :flyfly
Må bare la en evt utvikling komme som skal...
Kanskje ikke, men hadde vært litt spennende^^

Men vil prøve å utvikle mer^^
Antall ord: 133
Seeing is believing
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Re: Forhold til død person ^^

Innlegg av Jonette<3 »

fantes det Border Collier i Norge på 1800-tallet?

[rediger] Opprinnelse og alder
Rasen oppsto i Storbritannia, men nøyaktig hvor og når vet man ikke. Man antar imidlertid at typen har oppstått i grensestrøkene mellom England og Skottland. Opphavet er utvilsomt en collietype, men hvilke andre hunderaser som måtte være krysset inn vet man ikke nok om i dag. Man vet imidlertid at Old Hemp regnes som progenitor, en tricolor border collie hann født i september 1893 og død i mai 1901. Faren var en sort og brun collie, mens mora var helsvart og hadde et blått og et brunt øye.

Rasen var kjent under flere navn i tidligere tider, blant annet som arbeidende collie, gammeldags collie og gårdscollie. Først i 1915 nevner James Reid, sekretær for Sheep Dog Society i Storbritannia, denne hundetypen som border collie.
Antall ord: 149
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links