Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Død datter's mobil ringer mor?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: Død datter's mobil ringer mor?
Det att man får telefoner fra andre siden er vanlig berettet om.
Med forbehold om att telefonen er skadet i krasjet og ringer av seg selv eller noe slikt, så er dette vanlig.
Det er så vanlig att det finnes flere egne nettsider for det.
Også her på forumet har det vert ett par historier postet om det.
Se f.eks denne http://www.phonecallsfromthedead.net/
Med forbehold om att telefonen er skadet i krasjet og ringer av seg selv eller noe slikt, så er dette vanlig.
Det er så vanlig att det finnes flere egne nettsider for det.
Også her på forumet har det vert ett par historier postet om det.
Se f.eks denne http://www.phonecallsfromthedead.net/
Antall ord: 67
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2007 17:36
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente :D
- Lokalisering: På kirkegården
- Blitt takket: 2 ganger
Froyakristine skrev:hørt flere versoner av den duTheajenta skrev:Dette er en EKTE historie om en familie som bor ikke langt ifra der jeg bor:
Mor, datter og far levde lykkelig. Datteren ble med kjæresten på motorsykkel. De kom inn i en skarp sving, og kræsja i inn i en stor stein. Datteren og kjæresten døde momentant. Det rare var: Mobilen til jenta ble aldri funnet, ikke stjelt, ikke noe! Så kl 0.00. ringer mobilen til moren. Det lyste opp "Datter's navn". Moren tok telefonen. Ingen sa noe, ikke et ord. Moren skrek inn i telefonen "HALLOO?". Få timer etter fikk moren vite at datteren hadde dødd i en motorsykkel-ulykke.
Dette er helt sant, Husker ikke navnet på familien eller noe. Men jeg må innrømme: SÅ EKKELT Tenk at datteren og kjæresten døde momentant, og så ringer telefonen til moren? Uff, Stakkars foreldre sier nå jeg
Samma her bare at her var det en av død mann som ringte til sin kone
Antall ord: 176
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
jojja skrev:Dette har jeg også vært borti. Mora til bestevenninna mi døde av kreft. En uke etter hun døde, dagen etter begravelsen, var jeg sammen med henne. Vi satt å så på tv, så fikk hun en melding. Jeg så på henne, og hun så helt skrekkslagen og likblek ut i trynet...
Jeg spurte henne om det var noe galt, og da gav hun mobilen sin til meg.
Meldingen var slik:
"Fra: Mamma
Glad i deg!"
Dette var en skikkelig ekkel opplevelse, og venninna mi ble hysterisk etterhvert, så jeg bestemte meg for å ta henne med meg ned på politistasjonen. De kunne selvfølgelig ikke forklare det.
Det rare er at faren til venninna mi hadde sperret og avsluttet abbonemente på mobilen...
Telefonnummeret da? Kan det ikke tenkes at noen andre har fått det? Tror ikke det er slik at nummerene farer inn i eveigheten akkurat...
Antall ord: 150
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2008 18:10
- 16
- Kjønn (valgfri): Kæll
- Lokalisering: Fredrikstad
Re:
Da må typen ha vært full, tilbakestående eller aldri ha kjørt motorsykkel før.Froyakristine skrev:hehe trur jeg fikk hører den ekte skjedde i nærheten av frøy eller no i nord.. bare det at jenta døde ikke. typen da henne hjelmen fordi han viste at bremsen ikke funka og kjørte inn i en murvegg.. jenta lever i dag.. ble forklart av en som bodde der før.. eller noen som kan den 100%?
Og bruke bremsene på en motorsykkel er ikke eneste måten og bremse på. Man kan bremse ned på girene;-)
Antall ord: 102
www.myspace.com/eyeswithlies
Only the dead have experinced the end of war
Only the dead have experinced the end of war
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Jan 2009 11:44
- 15
Telefonnummer står i karantene i 2 eller 3 måneder.
Samboeren min hadde ett lignende fenomen, fikk en sms fra ei venninne, som hadde hengt seg 2-3 dager før, sannsynligvis bare treghet hos operatøren, men hvem vet. Dette er fakta.
Samboeren min hadde ett lignende fenomen, fikk en sms fra ei venninne, som hadde hengt seg 2-3 dager før, sannsynligvis bare treghet hos operatøren, men hvem vet. Dette er fakta.
Antall ord: 44
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Telefon nr er sperret av opratør i et år fikk jeg høre en gang jeg spurte hadde trøbel med nr mitt den gangen.
Antall ord: 26
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Skulle ringe vilma nyttårsaften, men det var ikke henne jeg snakka med...Heksepusen skrev:Telefon nr er sperret av opratør i et år fikk jeg høre en gang jeg spurte hadde trøbel med nr mitt den gangen.
tror jeg da....? Noen andre hadde allerede fått det, eller....
Antall ord: 52
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg har også hver borti dette. Det hender hvis de har mye pågang hos opratør at de frigir nr. men til avdøde personer skal det gå et år.
Antall ord: 31
http://yddir.no/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
Har opplevd å fått meldinger 3-4 dager for sent. Heldigvis levde avsender enda når jeg mottok. Men det er tydeligvis mulig at en melding kan henge igjen inne i systemet......
Antall ord: 32
Redfalk aka Jan-Olav
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Tror ikke numrene er så fryktelig lenge i karantene, for har opplevd både fra telenor og netcom at jeg får telefoner og meldinger til tidligere eiere av nummeret. Utrolig irriterende. Især når man har reservert seg mot telefonsalg, og det har ikke den tidligere eieren... Dette opplevde jeg når jeg flyttet sørpå og fikk ny ISDN-linje med to nummer, og "nummer nr 2" (merkelig setning) fremdeles sto i telefonkatalogen under et annet navn. Telefonselgere bryr seg jo døyten om det er en annen person i andre enden enn de opprinnelig skulle ha tak i. De sier jo ikke akkurat "Å beklager, feil person. Hadet bra!"
Tror nok, som Amfelia nevner over her, at telefonselskapene er rimelig kjappe til å gi nummeret videre til nye personer.
Tror nok, som Amfelia nevner over her, at telefonselskapene er rimelig kjappe til å gi nummeret videre til nye personer.
Antall ord: 131
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ja det begynner jo å bli lite numer valg igjen nå.Svartepus skrev:Tror ikke numrene er så fryktelig lenge i karantene, for har opplevd både fra telenor og netcom at jeg får telefoner og meldinger til tidligere eiere av nummeret. Utrolig irriterende. Især når man har reservert seg mot telefonsalg, og det har ikke den tidligere eieren... Dette opplevde jeg når jeg flyttet sørpå og fikk ny ISDN-linje med to nummer, og "nummer nr 2" (merkelig setning) fremdeles sto i telefonkatalogen under et annet navn. Telefonselgere bryr seg jo døyten om det er en annen person i andre enden enn de opprinnelig skulle ha tak i. De sier jo ikke akkurat "Å beklager, feil person. Hadet bra!"
Før hadde vi noe med 90blablabla var vell vanlig med 98etz. Men nå har vi noe med 40 også.
Fortsetter det må dem finne ny kombinasjon. Å tror det koster litt. Så om noen mister numeret sitt fordi dem sier opp abonomanget eller noe lignende så kommer det nokk fort over til andre personer.
Så om man er litt som meg at man har visse personer man ikke har regelmessig kontakt med men sender godt nyttår og god jul til. Så kan man fort ende opp å sende til en annen person om den andre personen har byttet nr
Antall ord: 242
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Mar 2009 00:26
- 15
- Kjønn (valgfri): Shedevil
- Lokalisering: Hælvette(Sarpsborg)
SpennandeXD
Antall ord: 1
Seeing is believing
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.
-I don`t believe in ghosts.
-Oh, don`t worry. You will.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Mar 2009 23:53
- 15
det virker jo også litt rart at det blir ringt til moren kl 0:00 da...
Antall ord: 16
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Feb 2009 20:09
- 15
- Kjønn (valgfri): jente
Skjønner jo at dette er en veldi spesiell historie...
men er d nødvendig å gjøre sånn narr av trådstarter....?
Diskusjonen har jo tatt helt av og blitt til et morsomt tulletema...
Syns d er litt dårlig gjort jeg da....
men er d nødvendig å gjøre sånn narr av trådstarter....?
Diskusjonen har jo tatt helt av og blitt til et morsomt tulletema...
Syns d er litt dårlig gjort jeg da....
Antall ord: 44
Hide post links |