Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTil dere som vill vite mer om Krystallbarn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Til dere som vill vite mer om Krystallbarn

Innlegg av Heksepusen »

Jeg vet traaden er gammel, men naar jeg leste den var det som aa lese om hvordan min datter oppf;rer seg. Hun er f;dt i 04 foresten. Maa si at jeg tar det der med knusende ro og latt henne utvikle seg som hun vil.
Antall ord: 47
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
s0rlie

Innlegg av s0rlie »

Jeg besøkte en klarsynt dame engang å ho fortalte meg faktisk at ho mente jeg var ett krystall barn.. ikke vet jeg om det er riktig, men kult å høre sånt :D *stolt*
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Re:

Innlegg av Konto avsluttet »

seffa123 skrev:Tusen takk.. no vart æ lei mæ..
fikk nætopp vit at søstersn e gravid i dag.. hu har prøvd i 2 år no.. åsså tænk om hu får krystallbarn greian! æ vil ikke at hu ska ha d sånn! æ vart lei mæ no..om æ vise d her te hu så bli hu sikkert lei sæ!
Slapp av, dette er bare bullshit.
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Jeg er helt klart et slikt barn, jeg utvikles nå som voksen
stadig raskere. Det merkelige er jo at jeg har blitt så vanvittig
myk og spenstig, og musklene i magen er som stål.
Dette er vanvittig spennende!

Amfelia
Antall ord: 40
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

har fått høre at min eldste datter er ett krystalbarn,, det er da ikke noe skummelt, det jeg opplever er at hun er fantastisk treffende intuitivt, og jeg personlig lærer mye av alle barna mine spesielt av mine eldste, da mener jeg teknikker for å se aura og klarfølthet,, det er så enkelt i følge dem, det er nok mor som kompliserer ting og tang:) prøver for hardt kanskje? jeg må innrømme at jeg syns det er spennende og ønsker jeg var så følsom som mine to eldste barn men det er vel kun trening og mere meditasjon,,,,,,
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
s0rlie

Innlegg av s0rlie »

sandalfon skrev:har fått høre at min eldste datter er ett krystalbarn,, det er da ikke noe skummelt, det jeg opplever er at hun er fantastisk treffende intuitivt, og jeg personlig lærer mye av alle barna mine spesielt av mine eldste, da mener jeg teknikker for å se aura og klarfølthet,, det er så enkelt i følge dem, det er nok mor som kompliserer ting og tang:) prøver for hardt kanskje? jeg må innrømme at jeg syns det er spennende og ønsker jeg var så følsom som mine to eldste barn men det er vel kun trening og mere meditasjon,,,,,,
Fatter ikke hvordan de får det til =(.. jeg sliter å får ikke til at all.. kjipt å høre alle andre klare det mye bedre enn meg^^
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

s0rlie skrev:
sandalfon skrev:har fått høre at min eldste datter er ett krystalbarn,, det er da ikke noe skummelt, det jeg opplever er at hun er fantastisk treffende intuitivt, og jeg personlig lærer mye av alle barna mine spesielt av mine eldste, da mener jeg teknikker for å se aura og klarfølthet,, det er så enkelt i følge dem, det er nok mor som kompliserer ting og tang:) prøver for hardt kanskje? jeg må innrømme at jeg syns det er spennende og ønsker jeg var så følsom som mine to eldste barn men det er vel kun trening og mere meditasjon,,,,,,
Fatter ikke hvordan de får det til =(.. jeg sliter å får ikke til at all.. kjipt å høre alle andre klare det mye bedre enn meg^^
ett tips ,,,, gå på kurs, vet det ikke er lov merd reklame men sjekk gratis sidene the-united-world .com
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links