Healing og annen alternativ medisinHealing av folk med psykiske lidelser?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Re: Healing av folk med psykiske lidelser?

Innlegg av Hecate »

zind skrev:
Jeg opplevde effekten av dette for ikke lenge siden. Jeg var i en situasjon hvor jeg var veldig frustrert og usikker på hva slags valg jeg skulle ta. Jeg endte opp med å spørre mine nærmeste om råd, men alle prøvde å prakke på meg ideer som ikke føltes riktig og alle visste tydeligvis bedre hva som var best for meg enn meg selv. Til slutt var det lillesøsteren min på 18 år som ga det beste rådet, nemlig at jeg ikke skulle høre på noen av de andre og bare stole på meg selv.
Det høres jo så såre enkelt ut, men vi blir jo alle påvirket av andre, spesielt de vi er glad i og som kjenner oss godt. Det betyr dog ikke at de er noe klokere i livet skole, alder betyr heller ikke det samme som gode råd.
Liten avsporing. Det er så sprøtt å legge merke til hvordan gruppebevisstheten her inne er synkronisert til tider. Dette er nok et eksempel på at vi påvirker hverandre uten å legge merke til det. Jeg husker jeg sendte deg en sang i den perioden, og nå ser jeg jo hvor godt den passet uten egentlig å vite det...( utdrag fra den: Bitterness happens to you
When you let other people tell you what to do
Take measure of your mind to find who you are
Trust the choices that you make and never look back) :shock:
flott at lillesøster fikk banket det inn i bevisstheten din! :bat

(Jeg sitter og hører på den sangen for tiden selv, for jeg har noen avgjørelser som må tas ganske snart..... :roll: )
vi snakkes :)
Antall ord: 283
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Ok, da skal du få en av tidenes nydeligste. http://www.youtube.com/watch?v=MQvGyokze54
Slutten på refrenget er ren skjær sannhet og kan overføres til virkeligheten.

Nesten en tribute til alle Dr. Greer-fans ;)
Antall ord: 38
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

Innlegg av zind »

Vet du Hecate, den sangen fikk jeg faktisk ikke hørt på før jeg var midt oppi akkurat det der. Og akkurat som alt det andre du sender meg, så pleier det alltid å være der når jeg virkelig trenger det :) Sangen var nydelig og den traff noe så inni helv...! Nå er den lagt til i spill lista på ipoden :) takk!
Antall ord: 64
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Nov 2006 12:34
18
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Xirque Z'dataan »

wickeddark skrev:Da var begeret fullt desverre. Hadde ikke mere energi å gi. Ble alt for hardt på egen psyke å holde på med henne lengre...
Vær stolt av deg selv. Det viktigste du kan gjøre er å være der for henne. Kontakt gjærne andre lysarbeidere og terapauter, men du som kjæreste hjelper antagelig best bare ved å være der og støtte henne. Vær stolt av hva du har gjort ;)
Antall ord: 74
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

Ja. Thetahealing er utmerket for f.eks hjernesykdommer som psykiske sykdommer, og fysiske (kreft f.eks).
Ble selv healet psykisk av Skaperen med Thetahealing pga en "psykisk sykdom" (i gåsetegn - ikke at jeg er flau men). Trodde ikke på healing før jeg oppdaget dette på kroppen selv.

Helt fantastisk healing som går direkte opp til skaperkraften, uten bindeledd som f.eks en guide eller en engel.
Antall ord: 69
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links