Liten avsporing. Det er så sprøtt å legge merke til hvordan gruppebevisstheten her inne er synkronisert til tider. Dette er nok et eksempel på at vi påvirker hverandre uten å legge merke til det. Jeg husker jeg sendte deg en sang i den perioden, og nå ser jeg jo hvor godt den passet uten egentlig å vite det...( utdrag fra den: Bitterness happens to youzind skrev:
Jeg opplevde effekten av dette for ikke lenge siden. Jeg var i en situasjon hvor jeg var veldig frustrert og usikker på hva slags valg jeg skulle ta. Jeg endte opp med å spørre mine nærmeste om råd, men alle prøvde å prakke på meg ideer som ikke føltes riktig og alle visste tydeligvis bedre hva som var best for meg enn meg selv. Til slutt var det lillesøsteren min på 18 år som ga det beste rådet, nemlig at jeg ikke skulle høre på noen av de andre og bare stole på meg selv.
Det høres jo så såre enkelt ut, men vi blir jo alle påvirket av andre, spesielt de vi er glad i og som kjenner oss godt. Det betyr dog ikke at de er noe klokere i livet skole, alder betyr heller ikke det samme som gode råd.
When you let other people tell you what to do
Take measure of your mind to find who you are
Trust the choices that you make and never look back)
flott at lillesøster fikk banket det inn i bevisstheten din!
(Jeg sitter og hører på den sangen for tiden selv, for jeg har noen avgjørelser som må tas ganske snart..... )
vi snakkes