Healing og annen alternativ medisin ⇒ Noen som har opplevd å miste evnene sine for en periode?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 22:41
- 16
Noen som har opplevd å miste evnene sine for en periode?
Hei, lurte på om det er noen som har opplevd at evnene ikke har fungert som vanlig eller mistet de helt for en stund?
Litt fortvilet, føler jeg ikke får gjort healingen som vanlig...
Antall ord: 36
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
Det har hendt i perioder, men det er tydeligvis bare jeg som ikke har kunnet kjenne det, for behandlinger osv har gått like bra som vanlig og folk har kjennt det de skal kjenne.Vet ikke helt hva dette kan komme av jeg..Tror det bare er at man mister litt kontakten,ikke at man mister evnene,men det er bare å fortsette som vanlig i slike perioder for energien er der og jobber som den skal=)
Antall ord: 77
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
If you want to cut yourself,remember that i love you..
"to live till death is not easy"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Evnene er der. Og alle kan heale, det er kun mangel på tillit som svekker energien. Når tilliten er der, så kommer evnene tilbake. Men det er ikke noe å stresse med, evner er ikke viktige. Det som er viktig er å få tillit til seg selv, på alle områder....etter det kommer både evner, lykke, og det du måtte ønske deg.
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Har selv slitt litt i en periode nå, og følte at ALT bare forlot meg, var helt tom innvendig, meditasjon var umulig, og healing vil jeg ikke utføre når jeg ikke føler meg "hel"...,
Men nå kjenner jeg at er på vei tilbake igjen, meditasjonen går helt fint, og alt blir lettere i hverdagen! Så det er nok helt normalt at man kan føle slik, men som sagt ovenfor, evnene blir ikke borte, det er bare vi som tviler....
Men da er det kanskje viktig å ikke stresse med det, for snart er du tilbake til den gamle gode igjen, og kanskje er det en mening med det og....?
Men nå kjenner jeg at er på vei tilbake igjen, meditasjonen går helt fint, og alt blir lettere i hverdagen! Så det er nok helt normalt at man kan føle slik, men som sagt ovenfor, evnene blir ikke borte, det er bare vi som tviler....
Men da er det kanskje viktig å ikke stresse med det, for snart er du tilbake til den gamle gode igjen, og kanskje er det en mening med det og....?
Antall ord: 114
Hide post links |
Re: Noen som har opplevd å miste evnene sine for en periode?
moccababy skrev:Hei, lurte på om det er noen som har opplevd at evnene ikke har fungert som vanlig eller mistet de helt for en stund?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Innholdet er slettet , da bruker oppfordrer til å bryte Norsk lov !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Antall ord: 48
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2008 13:59
- 16
ja glemte jo noe viktig ser jeg når jeg leser det de andre flinke her skrev,fortsett som vanlig så sant du orker det=)open_palm skrev:Det har hendt i perioder, men det er tydeligvis bare jeg som ikke har kunnet kjenne det, for behandlinger osv har gått like bra som vanlig og folk har kjennt det de skal kjenne.Vet ikke helt hva dette kan komme av jeg..Tror det bare er at man mister litt kontakten,ikke at man mister evnene,men det er bare å fortsette som vanlig i slike perioder for energien er der og jobber som den skal=)
Antall ord: 105
"When right becomes wrong, resistance becomes your duty"
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2007 22:41
- 16
Tusen takk for rådene, det er ikke altid like lett å kunne vite eller få råd om dette..
Det merkeligste med dette er at healingen har vært litt borte men blitt kompansert med en utvikling i det synske...
Plutselig fikk bilder av mange brannbiler og sykebiler at jeg ble nesten litt blendet.. Neste dag ringte min mor og fortalte at det var en stor brann hos naboen og det var x antall s og brannbiler... Rart.. Har ikke opplevd det så sterkt som dette før...
Det merkeligste med dette er at healingen har vært litt borte men blitt kompansert med en utvikling i det synske...
Plutselig fikk bilder av mange brannbiler og sykebiler at jeg ble nesten litt blendet.. Neste dag ringte min mor og fortalte at det var en stor brann hos naboen og det var x antall s og brannbiler... Rart.. Har ikke opplevd det så sterkt som dette før...
Antall ord: 88
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
At evnene virker å variere, kan komme av flere ting, av og til trenger man en pause, det kan være andre ting som trenger fokus en periode, med mer.
Bruk av medikament og medikamentlignende substanser - som ikke er foreskrevet av lege - kan ødelegge de evner man allerede har, og frarådes på det sterkeste.
Denslags ble brukt av urfolk, som ikke hadde kurs, og annen undervisning i hvordan man får tilgang til evnene direkte.
Bruk av slike substanser vil i mange tilfelle komme i strid med Norsk lov i tillegg.
Oppfordring til bruk av slike substanser som er underlagt legemiddel-lovgivning, ER FORBUDT VED LOV, og tillates ikke.
A Admin
Bruk av medikament og medikamentlignende substanser - som ikke er foreskrevet av lege - kan ødelegge de evner man allerede har, og frarådes på det sterkeste.
Denslags ble brukt av urfolk, som ikke hadde kurs, og annen undervisning i hvordan man får tilgang til evnene direkte.
Bruk av slike substanser vil i mange tilfelle komme i strid med Norsk lov i tillegg.
Oppfordring til bruk av slike substanser som er underlagt legemiddel-lovgivning, ER FORBUDT VED LOV, og tillates ikke.
A Admin
Sist redigert av Asbjørn på 25 Feb 2009 11:25, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 111
Grunn: kunne misforståes.
Grunn: kunne misforståes.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Mar 2005 00:37
- 19
- Lokalisering: Oslo
Håper og tror dette var en uheldig formulering. Det kan virke som Asbjørn her fraråder folk å bruke alle medisiner/medikamenter underlagt legemiddel-lovgivning, altså alt fra hostesaft til astmamedisinAsbjørn skrev: Bruk av medikament og medikamentlignende substanser kan ødelegge de evner man allerede har,
og frarådes på det sterkeste.
...
A Admin
Det er mulig medisiner/medikamenter bremser eller stopper åndelig utvikling i mindre eller større grad, men noen (som meg, har epilepsi) er desverre nødt til å ta disse uansett..blæh.
Antall ord: 122
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
Åndelig pause, blir det oxo kalt..
Jeg har vært igjennom 2 perioder med pause på 3 år, der jeg KUN virker til healing...
Det å "se" eller å gjøre en "reading" er da ikke mulig..
Så, meg fortalt av mine mentorer, er dette helt vanlig, og de fleste alternative personer opplever en åndelig pause..
MVH: Happe....
Jeg har vært igjennom 2 perioder med pause på 3 år, der jeg KUN virker til healing...
Det å "se" eller å gjøre en "reading" er da ikke mulig..
Så, meg fortalt av mine mentorer, er dette helt vanlig, og de fleste alternative personer opplever en åndelig pause..
MVH: Happe....
Antall ord: 56
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Jeg tror nok ikke Asbjørn ment at vi skulle slutte med medesiner og slikt. Jeg tror nok heller han mente at hvis vi nok medesiner så kan det bremse stoppe den åndelige utviklingen. Jeg mener at man må ta eventuelt de medikamenten man må bruke og har fått av behandler eller leg.Panda skrev:Håper og tror dette var en uheldig formulering. Det kan virke som Asbjørn her fraråder folk å bruke alle medisiner/medikamenter underlagt legemiddel-lovgivning, altså alt fra hostesaft til astmamedisinAsbjørn skrev: Bruk av medikament og medikamentlignende substanser kan ødelegge de evner man allerede har,
...
A Admin
Det er mulig medisiner/medikamenter bremser eller stopper åndelig utvikling i mindre eller større grad, men noen (som meg, har epilepsi) er desverre nødt til å ta disse uansett..blæh.
Antall ord: 178
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Olav Moldestad sa på et kurs jeg var på med han, at ved å spise grisekjøtt så kunne man miste for eks klarsynet sitt for en stund..moccababy skrev:Hei, lurte på om det er noen som har opplevd at evnene ikke har fungert som vanlig eller mistet de helt for en stund?
Merkelig uttalelse, men det KAN jo self være noe i det.
Kanskje at kroppen bruker mye energi på å fokusere på å bryte ned det tunge, fete kjøttet..
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Re:
Amfelia skrev:Har selv slitt litt i en periode nå, og følte at ALT bare forlot meg, var helt tom innvendig, meditasjon var umulig, og healing vil jeg ikke utføre når jeg ikke føler meg "hel"...,
Dette innlegget skrev jeg dagen etter at en kjær nabo og venn ble begravd....kreft.
jeg streva og sleit helt frem til november, da blomstra jeg opp åndelig....
i dag ble min beste venninne innlagt ved Radiumen, kreften har spredt seg til levra nå.
Amfelia sliter litt nå
men er vant til å klare seg selv
så jeg gyver på.............
Antall ord: 176
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 27 Mai 2005 19:16
- 19
- Lokalisering: Ski
- Blitt takket: 4 ganger
Det som oftest skjer når en føler at "evner" forsvinner
er at vi utvikler oss fra ett bevissthetstrinn
til ett annet. Alle disse sansene som mange liker å ha
er åndelig sett bare en reaktivering av dyriske sanser
vi hadde for mange mange inkarnasjoner siden. Det er
altså ikke ett fremskritt for oss å være f.eks klarsynt
om klarsynet kun fanger i det astrale.
I den tiden vi nå lever skal vi heve oss og utvikle dette
til å gå fra dyrisk til åndelig. Og de som tør å ta denne
veien gjennom sine egne illusjoner og følelseskaos vil
oppleve at de mister kontakten i perioder. Disse periodene
er ikke tegn på at du er avstengt egentlig, de viser at du
er i utvikling. For hver gang vil de fleste merke at det forandrer
seg og at en fanger opp ting anderledes. At en fortstår ting
litt andereledes og tenker på en ny måte i forhold til en del
ting.
er at vi utvikler oss fra ett bevissthetstrinn
til ett annet. Alle disse sansene som mange liker å ha
er åndelig sett bare en reaktivering av dyriske sanser
vi hadde for mange mange inkarnasjoner siden. Det er
altså ikke ett fremskritt for oss å være f.eks klarsynt
om klarsynet kun fanger i det astrale.
I den tiden vi nå lever skal vi heve oss og utvikle dette
til å gå fra dyrisk til åndelig. Og de som tør å ta denne
veien gjennom sine egne illusjoner og følelseskaos vil
oppleve at de mister kontakten i perioder. Disse periodene
er ikke tegn på at du er avstengt egentlig, de viser at du
er i utvikling. For hver gang vil de fleste merke at det forandrer
seg og at en fanger opp ting anderledes. At en fortstår ting
litt andereledes og tenker på en ny måte i forhold til en del
ting.
Antall ord: 164
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Jeg skrev det jeg skrev, på grunnlag av at en bruker OPPFORDRET til bruk av substanser som er underlagt legemiddellovgivningen. Og også oppfordret til å handle slike substanser fra utlandet.Panda skrev:Håper og tror dette var en uheldig formulering. Det kan virke som Asbjørn her fraråder folk å bruke alle medisiner/medikamenter underlagt legemiddel-lovgivning, altså alt fra hostesaft til astmamedisinAsbjørn skrev: Bruk av medikament og medikamentlignende substanser kan ødelegge de evner man allerede har,
...
A Admin
( handle fra utlandet da det ikke er lovlig å skaffe slikt i Norge )
Dette kom nok desverre ikke frem i svaret mitt nei.
Poenget er at for å bruke substanser som kommer innunder legemiddel-lovgivningen, SKAL disse være foreskrevet av LEGE.
Slik bruk er LOVLIG, sålenge legen ikke er fratatt lisens for å skrive ut resept på slike midler.
KUN leger med lovlig adgang til å foreskrive medikamenter underlagt legemiddellovene, kan foreskrive slike medikamenter.
Slik adgang har IKKE en tilfeldig bruker på paranormal, som anbefaler dette til alle brukere, uten legekontroll / henvisning fra lege.
De som har resept på legemidler utskrevet fra lege, SKAL selvfølgelig bruke disse legemidler, slik lege har bestemt.
Slike resepter skal følges også om en "healing klient" på egne initiativ underlegger seg alternativ behandling.
Endringer i bruk av foreskrevede medikament skal kun gjennomføres etter avtale med (egen) lege.
Legemidler som IKKE er underlagt reseptplikt, kan man selvfølgelig bruke, men ikke i høyere doser enn anbefalt på pakningen / pakningsvedlegget.
Håper dette avklarer
Ps; å handle legemidler fra utlandet er også underlagt Norsk lov, slik handel krever importlisens for slike varer, og har man ikke det, så...
Forøvrig ; det finnes vannvittig mye svindel når det gjelder "medisin" fra utlandet.
Jeg hadde ikke turt å bruke midler som kommer fra utlandet, da man ikke har den ringeste ide om hva disse inneholder.
Er man heldig, er det bare presset hvetemel. Er man uheldig, kan det være murpuss, rottegift med mer.
A
Antall ord: 400
Hide post links |