Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderRaske røde lysglimt m.m

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Bassen
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Feb 2009 08:55
15
Blitt takket: 1 gang

Raske røde lysglimt m.m

Innlegg av Bassen »

Hei.
Det som jeg lurer på, er om noen har opplevd eller har noen erfaring med det samme som vi (liten gruppe på 5 personer) opplever å både se og høre. Vi er så heldig at vi har ubegrenset tilgang til et av stedene som Åndenes makt har vært og besøkt, og nå sist lørdag kl.03.10, så begynte det og vise seg en rekke med små raske røde lysglimt. De her glimtene viste seg på veggen rett over hodet mitt. Jeg satt på en stol inntil en vegg. De kan ofte sees i taket, vegger og ellers rundt om kring. La meg bare nevne for ordens skyld at vi er en liten seriøs gruppe som tilbringer mye tid på nettene på dette stedet. Etter å ha tatt flere tusen bilder, så har jeg også klart å få tatt bilder av ting som bare må sees for og tro. Jeg har foto av et litt tåkete grålig ansikte som jeg helt tydelig kan skjelne konturer og ansiktsutrykk på. Jeg kan se at dette ene ansiktet, (det er flere ansikter) har en overleppe som best kan sammenligner med et hareskår eller en skade hvor det også kan sees at flere av tennene oppe mangler. De som er igjen, er svært missdannet. Jeg har en sterk teori om hvem dette er, og hvorfor den missdannede munnen er slik den er. Denne personen ser ikke ut til å være noen sympatisk skikkelse. Jeg har andre bilder av samme person hvor han faktisk har et onskapsfullt flir hvor jeg til og med kan se at han har mellomrom mellom de gjenværende tennene i overmunn. Videre så har vi satt opp lydopptaker utstyr der med start kl 02.00 til 04.30. Dette starter da med et tidsur, og jeg kan garentere med 100 % sikkerhet at det aldri er noen meneskelige skapninger der, men uansett så har jeg fått redigert en tape med en ca. varighet til 1t og 20 min. Dette er resultatet av utrolig mange timers opptak, og det er ingen tvil: HER ER DET STOR AKTIVITET AV ÅNDELIGE SKAPNINGER. Dette må bare høres, det er for fantastisk og ikke minst altfor mye til å beskriver her. For opptak, så brukes en Tandberg spolebåndspiller med to mikrofoner med en avstand på ca 7 meter fra hverandre. Til foto, så brukes et Canon digitalt speilrefleks kamera på stativ med fjernutløser. La meg også få nevne at jeg ar bilder av Orbs hvor det samme ansiktet kan sees og andre Orbs med helt andre ansikter inne i.

I Want to Believe, The Truth is Still Out There
Sist redigert av Bassen på 25 Feb 2009 08:54, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 445

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: Raske røde lysglimt m.m

Innlegg av Moonstone »

Intressant :)
Legg ut linker til bildene da?
Antall ord: 7
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Casandra
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Jan 2009 23:19
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Casandra »

Har ikke opplevd å se raske røde lysglimt slik du beskriver.

Men, henger meg på Moon, hadde vært moro å se et knippe bilder :)
Antall ord: 24
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

barna mine ser dette hele tiden ,men det er inne på sitt eget rom og alle andre steder, vet ikke hva og hvorfor dette er slik :!: men håper noen her kanskje vet , :?: må legge til at spes datteren ser alle farger da men mye denne røde en slags laserstråle som hun selv kaller det, håper på seriøse svar. :P
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Innlegg av Heksepusen »

Min teori er: Alle har vi eneriger rundt oss om vi er levende eller døde. Dåde levende å døøde vil gi fra seg en hvis mengde energier hele tiden. Min erfaring er at noen ganger kan vi gi fra oss litt mer energi enn vannelig. Når ånden kommer rundt oss kan de ved ankomst, og utgang eller hvis det er nok energier rundt det utskille mere energier enn vanelig. Derfor kan vi noen ganger se forskjellige ting når nervæer er der. Du kan kalle det en form for manifetasjon. Jeg har også hørt og lest flere steder at når en ånd velger å vise seg så bruker det dobbelt så mye energi som hvis det bare latt seg sanse. Men som sakt dette er bare min teori og kansje skrevet litt dumt
Antall ord: 138
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

Heksepusen skrev:Min teori er: Alle har vi eneriger rundt oss om vi er levende eller døde. Dåde levende å døøde vil gi fra seg en hvis mengde energier hele tiden. Min erfaring er at noen ganger kan vi gi fra oss litt mer energi enn vannelig. Når ånden kommer rundt oss kan de ved ankomst, og utgang eller hvis det er nok energier rundt det utskille mere energier enn vanelig. Derfor kan vi noen ganger se forskjellige ting når nervæer er der. Du kan kalle det en form for manifetasjon. Jeg har også hørt og lest flere steder at når en ånd velger å vise seg så bruker det dobbelt så mye energi som hvis det bare latt seg sanse. Men som sakt dette er bare min teori og kansje skrevet litt dumt
takk heksepus, :!: nei jeg syns det var bra forklart, :mozilla_innocent: i helgen var jeg og min datter på kurs og har tydelig da åpnet en del, jeg er litt usikker på om det er ånder pga datteren sier hun ser disse fargede prikkene hele tiden men nå er tydligere samt at vi begge ser auraen på folk og jeg og hun gar sett store vet ikke hva jeg skal kalle det men har lyst i kalle det energiballer i alle mulige farger symboler, vi har sovet dårlig i natt pga dette lysshowet vi har sett på i natt, vi prøvde å slå på lys for å se om det ga seg men vi var jo fasinerte her da, :P
Antall ord: 257

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Heksepusen »

Energi kuler var et godt ord syns jeg. Jeg har merket det selv at når jeg eller noen andre har vært på steder eller sammen med mange mennsker så får jeg gjerne føleses enegien med meg hjem og hadde jeg kunne sett det i farger er jeg nesten sikker på at jeg hadde hatt verdens kuleste lysshow hjemme. Erfaringen min sier at vi kan ha med oss energier og når vi endelig salpper av og trekker oss til bake kan de komme som f.eks. energikule oglingende. Jeg bare sanser dette. Hvis jeg har hver f.eks. i det gamle huset som jeg driver å flytter fra kommer jeg hjem med en sans av rødt og sort, veldig deprimerende følese i tilleg. Heldig hvis for meg og mine kan jeg ikke dra ditt lenge, litt synd med tingen mine da. Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg.
Antall ord: 156

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daily
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Aug 2008 18:10
16
Kjønn (valgfri): Kæll
Lokalisering: Fredrikstad

Innlegg av daily »

Jeg ble også veldig interisert i bildene du har knipset.
Du har ikke en link? Jeg er også veldig interisert i lydopptakene.
DEL MED DEG :mozilla_tongue: Flott at det fortsatt er seriøse jegere der ute :notworthy:
Antall ord: 35
www.myspace.com/eyeswithlies
Only the dead have experinced the end of war

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

Heksepusen skrev:Energi kuler var et godt ord syns jeg. Jeg har merket det selv at når jeg eller noen andre har vært på steder eller sammen med mange mennsker så får jeg gjerne føleses enegien med meg hjem og hadde jeg kunne sett det i farger er jeg nesten sikker på at jeg hadde hatt verdens kuleste lysshow hjemme. Erfaringen min sier at vi kan ha med oss energier og når vi endelig salpper av og trekker oss til bake kan de komme som f.eks. energikule oglingende. Jeg bare sanser dette. Hvis jeg har hver f.eks. i det gamle huset som jeg driver å flytter fra kommer jeg hjem med en sans av rødt og sort, veldig deprimerende følese i tilleg. Heldig hvis for meg og mine kan jeg ikke dra ditt lenge, litt synd med tingen mine da. Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg.
takk :P jeg ble litt klokere det er liksom ikke hvem som helst en kan spørre da hehe blir jo sett på som litt rar da vet du, min tanke om at du håper på farger hva med å meditere :?: det finnes mange enkle men kraftige meditasjoner, men dette gjør du kanskje likevel, ang de deprimerende følelsen du tar med deg høres det ut for meg at du må beskytte deg evt via skjold eller en enkel fingergrep og holde tommelen mot pekefingren, gjør da dette på begge hender, da suger ikke andre energi ut av deg og du lukker for andre,,,,
Antall ord: 264

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Heksepusen »

sandalfon skrev:
Heksepusen skrev:Energi kuler var et godt ord syns jeg. Jeg har merket det selv at når jeg eller noen andre har vært på steder eller sammen med mange mennsker så får jeg gjerne føleses enegien med meg hjem og hadde jeg kunne sett det i farger er jeg nesten sikker på at jeg hadde hatt verdens kuleste lysshow hjemme. Erfaringen min sier at vi kan ha med oss energier og når vi endelig salpper av og trekker oss til bake kan de komme som f.eks. energikule oglingende. Jeg bare sanser dette. Hvis jeg har hver f.eks. i det gamle huset som jeg driver å flytter fra kommer jeg hjem med en sans av rødt og sort, veldig deprimerende følese i tilleg. Heldig hvis for meg og mine kan jeg ikke dra ditt lenge, litt synd med tingen mine da. Vet ikke om du ble noe klokere av dette jeg.
takk :P jeg ble litt klokere det er liksom ikke hvem som helst en kan spørre da hehe blir jo sett på som litt rar da vet du, min tanke om at du håper på farger hva med å meditere :?: det finnes mange enkle men kraftige meditasjoner, men dette gjør du kanskje likevel, ang de deprimerende følelsen du tar med deg høres det ut for meg at du må beskytte deg evt via skjold eller en enkel fingergrep og holde tommelen mot pekefingren, gjør da dette på begge hender, da suger ikke andre energi ut av deg og du lukker for andre,,,,
nei det er ikkke det og det er derfor det er fint med slike steder. Må ha min dagelig meditasjon vet du roer kropp og sinn. Skal prøve trikse ditt neste gang. Jeg blir litt kloker for hver gang jeg også
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

Heksepusen skrev:
sandalfon skrev:
nei det er ikkke det og det er derfor det er fint med slike steder. Må ha min dagelig meditasjon vet du roer kropp og sinn. Skal prøve trikse ditt neste gang. Jeg blir litt kloker for hver gang jeg også
kult si i fra når du får fram fargene da, :P jeg går bare rundt i svime i dag tror jeg ble mere rar etter kurset hehe :P på en heftig måte da
Antall ord: 345

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Amfelia »

Jeg hadde en slik opplevelse med "rødt lyn" sist mandag, skrev om det i går...
Spennende når slike ting sees!!
Antall ord: 23
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Heksepusen »

Man blir litt rar etter slike kurs. Skal gi deg besjed jeg. Håper jeg ikke må vente så lenge.
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

Amfelia skrev:Jeg hadde en slik opplevelse med "rødt lyn" sist mandag, skrev om det i går...
Spennende når slike ting sees!!
hvor skrev du det amfelia? er litt nyskjerrrig på dette jeg , er jo heltent nå etter denne helgen wow og atter wow følelse,
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Paranøtt
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Sep 2008 10:35
16
Lokalisering: Kløfta

Innlegg av Paranøtt »

Spennende! Håper du legger ut bildene og lydopptaket! hadde vært spennende å se og høre på :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links