det er så mange som påstår det ene ritualet etter det andre,påstår dem har sett gjenferder,spøkelser,paranormale ting også legger det videre ut om masse info om hvordan åndene er og hvor dem liker mest å vise seg,hvordan dem oppfører seg osv...
Har med andre ord hørt mye rart.....men al jeg har sett hittil har jeg bare sett difuste bilder og overdrevene videoer som man må gå med en tvil til fordi det er så mange der ute som bruker fritiden sin på å lage tull.Er det faktisk noen som har bevis for noe av dette er sant?? annet enn kunn det man selv vet,altså erfaringer....men noeform for bevis?
ikke missforstå meg,jeg tror også at det finnes mer mellom himmel og jord så man ikke vet...
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ påstander?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2009 19:23
- 15
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Re: påstander?
tror nok ikke at man trenger å reise til hjemsøkte steder kun på natta, er det aktivitet vil man nok merke det temmelig fort.
Jeg personlig føler det ikke skummelt og nifst ved åndelig kontakt, heller mer ærbødighet, vil jeg vel nesten kune si.
Ved utflukter med personer som ikke er så sensitiv eller så nervøse at de ikke klarer å sanse
skapes det lett "nifse" ting...
Jeg personlig føler det ikke skummelt og nifst ved åndelig kontakt, heller mer ærbødighet, vil jeg vel nesten kune si.
Ved utflukter med personer som ikke er så sensitiv eller så nervøse at de ikke klarer å sanse
skapes det lett "nifse" ting...
Antall ord: 69
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Okt 2005 14:33
- 19
- Kjønn (valgfri): Gift heks
- Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
- Har takket: 50 ganger
- Blitt takket: 192 ganger
Re: påstander?
Kan vel si at jeg er enig med Amfila. Jeg har læert at man trenger ikke oppsøke tingen de kommer til deg hvis du har evner.
Antall ord: 28
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |