Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermerkelig opplevlse

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Aps
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Feb 2009 23:45
15

merkelig opplevlse

Innlegg av Aps »

hei! er ny på forumet her og vil gjerne dele en opplevelse med dere som jeg finner ganske merkelig.
for noen år tilbake bodde jeg og min samboer i kjellerleiligheten til mine foreldre.
jeg hadde vert oppe å snakket med min mor, og da jeg gikk ned trappen hørte jeg tydelig plystring fra leiligheten, jeg stopper opp for å høre etter og da forsvinner det gradvis.
kommer så inn i gangen, da ser jeg helt tydelig omrisset av en skikkelse som går forbi døråpningen i stuen.
fikk en ekkel følelse i meg da så ble det veldig kaldt...
går så inn i stuen for å hente mobiltelefonen som lå på en hylle på veggen i stuen, da hånden min er 10cm fra hyllen detter hele hyllen ned fra veggen...

de jeg har fortalt det til har bare ledd av meg, men jeg vet det var noe...
Antall ord: 151

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Dagros

Re: merkelig opplevlse

Innlegg av Dagros »

Om det var tilfeldig, så var det iallfall tre godt synkroniserte sammentreff...
Nei, det er nok noe der... Har du noen anelse om hvem det kan være? 8)
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Aps
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Feb 2009 23:45
15

Re: merkelig opplevlse

Innlegg av Aps »

kun mine foreldre som har bodd i huset siden det ble byggd på 80'tallet, men min oldemor tok livet av seg i nabohuset for ca 70år siden.
har selv bodd i det huset noen år, aldri merket noe unormalt der..
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links