Universet & dets hemmeligheterSynchromysticism

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Aug 2008 20:25
16
Kjønn (valgfri): ung mann
Lokalisering: Unknown

Synchromysticism

Innlegg av UFO Summoner »

http://www.disclose.tv/action/viewvideo ... _Molecule/ vet noen hva den Norske sangen heter og hvem som synger? den starter rundt 4.30 i denne vid.og er det noen som vet hva den siste sangen heter den starter rundt 8.40.takk på forhånd folkens ;)
Sist redigert av UFO Summoner på 05 Feb 2009 18:01, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Timetravel_0
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Feb 2009 23:45
15
Blitt takket: 3 ganger

Re: Synchromysticism

Innlegg av Timetravel_0 »

Linken er blitt forkortet og virker ikke.
Antall ord: 7

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
16

Soundlessdawn youtube channel.... masse slike vids som postet ovenfor: http://www.youtube.com/user/soundlessdawn
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
16

beklager men jeg får ikke første linken til å virke.jævlig iriterende.når jeg trykker forhåndsvis å klikker linken da funker den men når jeg har posta den da går det ikke...weird!jeg ville poste den videoen fra den sida for der er den siste sangen jeg lurte om.den er ikke på youtube videoen ettersom han har blitt tvunget til og fjerne den på grunn av copyrights problemer.
Antall ord: 75

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UFO Summoner
Nybegynner
Nybegynner
16

her er videoen som skulle ha vært i første link.siste sangen er fjernet :x men Norske sangen er der: http://www.youtube.com/user/IamLegend333
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links