Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ grillkroa på vormsund
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Jan 2009 15:12
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3 ganger
- Blitt takket: 1 gang
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: grillkroa på vormsund
Den linken kan jeg bekrefte =) for jeg er der så og si nesten hver dag .
jeg har møtt på han gammle mannen en gang for lenge lenge sia. men her rett føre jul tror det var 18 desember vist jeg ikke tar helt feil. så så jeg den samma jenta nede ved doen. jeg var på vei inn den innerste dassen i kjellern. så snudde jeg meg der sto den lille jenta akkurat rett forran døra til der gutta har video skjermen sin. var bare så vidt det var hu viste seg.
Mvh
Even16
jeg har møtt på han gammle mannen en gang for lenge lenge sia. men her rett føre jul tror det var 18 desember vist jeg ikke tar helt feil. så så jeg den samma jenta nede ved doen. jeg var på vei inn den innerste dassen i kjellern. så snudde jeg meg der sto den lille jenta akkurat rett forran døra til der gutta har video skjermen sin. var bare så vidt det var hu viste seg.
Mvh
Even16
Antall ord: 97
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Jeg ler meg rett og slett skakke av dere nå
Ja alt finnes på bilder hos meg og jeg skal gi ut en dvd med bilder og tekst\skrift og tale....
Hvem føler seg flaue nå, restaurantdronninga med den herlige pappaen eller
Fortsett gjerne diskusjonen, jeg henger med, gjør dere????????????????????
Antall ord: 52
Hide post links |
Nei, jeg har detti ut, så jeg begynner heller å klage på den vonde kebaben de serverer der.
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Det er en orb
Antall ord: 4
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Hide post links |
Jeg melder meg ikke inn på et ho*** forum for å se bildene, jeg eier litt stolthet.
Eller næi, gjør ikke det, men melder meg ikke inn fordet, gud så jævlig vansklig det skulle være å se dette bildet, jeg foreslår at vi fyller innboksen til sytrådstarter full.
Eller næi, gjør ikke det, men melder meg ikke inn fordet, gud så jævlig vansklig det skulle være å se dette bildet, jeg foreslår at vi fyller innboksen til sytrådstarter full.
Sist redigert av Konto avsluttet på 03 Feb 2009 13:47, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 52
Hide post links |
O_R_Bjaha skrev:Det er en ufokusert støv eller vannpartikkel
O__R__B
O___R___B
O____R____B
O_____R_____B
O______R______B
O_______R_______B