Hahaha! Du er så gøyal!Amfelia skrev:Akasha memoria skrev:Flott! Så flink du er da Hvorfor spiser du protein og kreatin for å få vekta opp ?Amfelia skrev:Spennende tråd du kommer med!
Selv har jeg kutta ut melk, det går i vann, en halv liter når jeg står opp er som drivstoff på en bil for meg! Usaltede nøtter og tørkede frukter gir masse energi, og det trengs ved åndelig arbeid!
Skal selv begynne med proteiner og kreatin for å få vekta opp.
Spiser også søppelmat, men ikke ofte. Frukt og enda mer grønt skal inn i mitt kosthold, ellers så spiser jeg hjemmebakt brød, to skiver grovt hjemmebakt tilsvarer nok fire fra butikken...
Det er viktig at man tar vare på kroppen, uten å bli fanatiker. Tror ikke jeg hadde trivdes som vegetarianer!
Å vere vegetarianer er ikke bra ved mindre man er veeeeeldig flink med kostholdet. Jeg var veggis i syv år og trodde jeg var flink meg kostholdet, men jeg dreit på draget der gitt. Man må ikke vere flink, man må vere veeeldig flink
Jeg skal begynne med det i morgen, grunnen er at jeg er alt for tynn, har vært nede i 38\39 kg de siste ukene, fettet er brendt bort og nå tærer det på muskulaturen, Vel er jeg liten av vekst, 155cm, men er alt for tynn, mager. Jeg vil ikke bare spise meg opp på "dritt"mat for da legger alt seg rundt magen, og det ønsker jeg ikke!! Har fått beskjed om at proteiner og kreatin bygger opp muskler, og med litt trening fordeler det seg mer på heli kroppen...
Har i tillegg temmelig mye silikon i puppene, så vekta har egentilig vært lavere.....
Jeg skal ha bort en god del pupper og , vil se mer naturlig ut, men SKAL ha pupper
Tar vare på både det indre og det ytre, for jeg er jålete av natur!!!
Hvorfor forbrenner su så vannvittig mye ? Det kan jo ikke vere riktig.. Er det noe du gjør? Det skal vere temmelig ekstemt før kroppen drar igang med å forbrenne proteiner.
Et forslag til deg, få i deg mye grønt, storfekjøtt og egg. Jod som finnes i sjømat er godt for skjoldbruskkjertelen som regulerer forbrenningen. Og jeg ville virkelig anbefalt deg å starte med soyamelk siden du har kuttet ut melk. Den er rik på proteiner og den er tilsatt kalsium.
Den blå fra alpro smaker nydelig og du får kjøpt den på kiwi og meny