Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHåper noen vil hjelpe meg litt..

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Casandra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 25 Jan 2009 23:19
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Buskerud

Re: Håper noen vil hjelpe meg litt..

Innlegg av Casandra »

Amfelia - det høres ut som en god plan :)

Er stort sett alltid skravlesyk jeg ;)

Vi kan jo sees på chatten?
Antall ord: 21
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Håper noen vil hjelpe meg litt..

Innlegg av Grevinne »

Casandra skrev:Hei, så koselig!

Moro å treffe andre som ikke ser rart på deg når du forteller historier :)

Jeg har faktisk endel historier, men kan jo fortelle om et par...

Det siste halvåret har jeg både følt og sett den ene hjelperen min, og jeg tror det er fordi sønnen min har kommet - men føler også hun skal fortelle meg noe. Jeg tør bare ikke høre på henne, og slutter (kanskje klarer jeg å jorde meg, usikker).

Våknet midt på natten, sønnen min var da 1 mnd. Følte at det var noe på rommet, frøs og var uvel (utilpass) Så kjenner jeg at en hånd legges på pannen min og "låser" meg fast i sengen. Jeg kan ikke røre meg og føler endel panikk. Over på null komma niks, men ble så redd at jeg vekker samboer og ber han holde rundt meg..

I ettertid vet jeg dette var farmor som ville fortelle meg at alt var vel og ønske meg god bedring og lykke til med sønnen min..

----------------------

For et par år siden trodde jeg samboeren min skremte meg og bråsnudde meg. I det jeg gjør det, kaster jeg tesleiven jeg har i hånden (har ikke for vane å kaste ting). Ser en skygge/skikkelse som blir borte like fort som den kom. Blir redd.
Går på badet og skyller ansiktet med vann, ser meg i speilet og da kommer det..
Jeg vet han heter Alfred og han ville fortelle meg noe, aner ikke hva.

Forteller historien hos familien på julaften, dette var lille julaften.
Så sier min mormor (som tror slikt er vrøvl) at min oldefar, som het Fred (alle kalte han det, og jeg visste aldri at han het Alfred, ikke engang mamma visste det), faktisk het Alfred.
Samme dagen han kom til meg, falt oldemor i trappen hjemme (hun bodde alene).
Hun brakk lårhalsen og kom seg aldri etter dette, endte på sykehjem om døde en stund etterpå.

Vel, dette ble langt - igjen - har endel å ta igjen kjenner jeg...

Hva med deg da? har du noen historier du vil dele med meg?
Spennende :mozilla_smile: Jeg har nok ingen så gode historier, siden jeg ikke er så åpen ennå. Men jeg har opplevd at personer som ligger å skal dø, tar kontakt, hvis det er noe de vil. Og det er jo ganske fascinerende, synes jeg, at det faktisk lar seg gjøre... Nå hører det jo med til historien at jeg jobber på et sykehjem, og er kanskje ekstra utsatt for sånt? :mozilla_surprised:
Begge de to åndelige damene jeg har med meg er tidligere beboere der. Og den ene vet jeg at jeg har hatt mye med å gjøre i tidligere liv også.
Men kan jo dele en historie i forhold til en av disse damene... En stund før damen dør, spør hun en pleier om pleieren tror på et liv etter døden. Hvorpå pleieren sier at det kan hun faktisk ikke gi noe godt svar på. Da svarer damen, at dersom det er et liv etterpå, skal jeg gi deg et tegn på det. Damen dør, gjør meg nesten helt gal, før jeg skjønner hun er med meg, hun kom som min "åpner" :mozilla_smile: Dagene og månedene går, til en helg hvor rommet hun hadde står tomt og låst. Da begynner det å ringe på fra det rommet (når noen trekker i snora for å få hjelp, vet du..)... man låser seg inn, slår av klokka, går ut, og det begynner igjen. Holdt på flere ganger i løpet av helgen, nattevakter som ble skremt osv.. Søndag kommer den pleieren damen snakket med, på jobb. Hun og jeg går inn på rommet, og jeg kjennr damen er der. Formidler de beskjedene som skal gis, og etterpå har det vært stille fra det rommet :mozilla_smile:
Antall ord: 673
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Casandra
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 131
Startet: 25 Jan 2009 23:19
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Buskerud

Re: Håper noen vil hjelpe meg litt..

Innlegg av Casandra »

Så spennende!

Slike ting gir meg fullstendig frysninger, for man vil jo tro at det var noe galt med ringeklokken på rommet - men, at den ble stille etter at dere var der inne er jo nesten som en liten bekreftelse :)
Antall ord: 40
Hilsen Casandra
Det er ikke hvor du starter som er viktig, men hvor du bestemmer deg for å ende opp!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 189
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Re: Håper noen vil hjelpe meg litt..

Innlegg av Grevinne »

Ja det er sant det, delte meninger der om hva det skyldes, men jeg har jo min klare teori :mozilla_smile: Vært flere hendelser der også, flere som har sett en dame og en mann der, hørt snakk, skritt, pusting, osv, men dette har ikke jeg selv opplevd. Men en gang jeg og en kollega var inne på et rom hvor det har blitt hørt mye, hvor hun merket å bli tatt på, pusting i nakken... Jeg tok et bilde med mobilen da, og man ser faktisk en skygge ved siden av henne :mozilla_smile:
Ellers så har jeg jo flere av mine fornemmelser om mine to damer, men det kan vi evt ta på private meldinger.
Antall ord: 119
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links