Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ paranormal gruppe i østfold ????
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Re: paranormal gruppe i østfold ????
for min del handler det ikke om lyst til å bli med men har ikke det utstyret, og så var det tiden når det skal foregå,,, har barn så jeg kan ikke bare dra,,, det må planlegges, og jeg skrinla det da jeg tenkte jeg har ingenting å bidra med i denne gruppen,,, fristende å bli med men men,
Antall ord: 57
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Apr 2008 19:50
- 16
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: sarpsborg
sandalfon skrev:for min del handler det ikke om lyst til å bli med men har ikke det utstyret, og så var det tiden når det skal foregå,,, har barn så jeg kan ikke bare dra,,, det må planlegges, og jeg skrinla det da jeg tenkte jeg har ingenting å bidra med i denne gruppen,,, fristende å bli med men men,
hei igjen....
klart du har noe å bidra med til dette, det har vi alle..
dette er ikke sånn att du må ha utstyr for å bli med, ett par gode oyne er jo alltid bra.
etter min mening skal dette planlegges til minste detalj, så langt det lar seg gjøre.
har selv 3 barn og en til på vei så jeg heller kan ikke bare dra i fra.. derfor planlegging...
Antall ord: 130
Hide post links |
vel på den måten aå
Antall ord: 6
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Sep 2008 10:12
- 16
- Kjønn (valgfri): Flaskepost
- Lokalisering: Inni ditt hode
- Har takket: 128 ganger
- Blitt takket: 402 ganger
Jeg kunne også faktisk tenke å samle en paranormal sirkel i Østfold, men kanskje ikke helt
basert på vitenskapelig grunnlag. Hadde jo vært gøy å dratt rundt å prøvd å få energier på bilder og opptak o.l, men jeg er mere opptat av å gjøre ritualer eller okkulte forsøk, bruke pendel, Oijia-bett, tarot og søkepinner for å lokalisere energier.
Driver selv med Teoligi, Filosofi,Tarot, meditasjon og energi-lokalisering/kommunikasjon
Det hadde vært gøy å truffet likesinnede ja.
basert på vitenskapelig grunnlag. Hadde jo vært gøy å dratt rundt å prøvd å få energier på bilder og opptak o.l, men jeg er mere opptat av å gjøre ritualer eller okkulte forsøk, bruke pendel, Oijia-bett, tarot og søkepinner for å lokalisere energier.
Driver selv med Teoligi, Filosofi,Tarot, meditasjon og energi-lokalisering/kommunikasjon
Det hadde vært gøy å truffet likesinnede ja.
Antall ord: 81
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2008 22:34
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Kongsvinger
Morsomt og lese,
Si fra når dere har laget enn gruppe, Kan vi til Sommeren jobbe litt sammen,
Holder på og planlegge tur til Østfold men KpS,
Vi har krysset av Fredriksten Festning, gamle viking graver på sellebakk osv på reise ruten i år,
Ingen ting hadde vært bedre og hatt med lokale kjente på turen,
Dele forskjelig erfaringer og kunnskaper. =)
Vi har krysset av Fredriksten Festning, gamle viking graver på sellebakk osv på reise ruten i år,
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2009 15:04
- 15
- Kjønn (valgfri): Restless Shoe
- Lokalisering: Oslo/Fr.stad
Det hadde vært en kjempeide og fått til noe slikt. Masse lokal ånd for dette og jeg kjenner til noen steder som også har sine rykter utover emne.. Dette må vi saktens snakke om videre utover vinteren.Robsan skrev:Morsomt og lese,
Antall ord: 104
Ulv dreper ikke fordi den er ond! Det er fordi den er ulv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
hvilken quality. i sarpsborg??sandalfon skrev:det skal være alternativ messe på quality i slutten av januar, der kan du verve medlemmer til en gruppe
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2009 15:04
- 15
- Kjønn (valgfri): Restless Shoe
- Lokalisering: Oslo/Fr.stad
Quality Hotel & Resorteile-joha skrev:hvilken quality. i sarpsborg??sandalfon skrev:det skal være alternativ messe på quality i slutten av januar, der kan du verve medlemmer til en gruppe
Bjørnstadveien 20, 1713 Sarpsborg
Antall ord: 37
Ulv dreper ikke fordi den er ond! Det er fordi den er ulv.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
er det neste helg eller denne helgen??Ethiojazz skrev:Quality Hotel & Resorteile-joha skrev:hvilken quality. i sarpsborg??sandalfon skrev:det skal være alternativ messe på quality i slutten av januar, der kan du verve medlemmer til en gruppe
Antall ord: 46
Hide post links |
i morgen kl 11 -19 på hotellet og jepp jeg skal dit,, søndag også .., programmet kan du se på www.sagamesser.noeile-joha skrev:er det neste helg eller denne helgen??Ethiojazz skrev:Quality Hotel & Resorteile-joha skrev: hvilken quality. i sarpsborg??
Antall ord: 50
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
imorgen alt ja.. hmmm. kunne ikke passet værre... får se om jeg ikke klarer å komme meg dit på søndag.. takk skal du ha... hadde vært moro å hilse på deg da..sandalfon skrev:i morgen kl 11 -19 på hotellet og jepp jeg skal dit,, søndag også .., programmet kan du se på www.sagamesser.noeile-joha skrev:er det neste helg eller denne helgen??Ethiojazz skrev:
Quality Hotel & Resort
skal du ha stand der eller bare for å kikke?
Antall ord: 88
Hide post links |
har spurt mickael om jeg skulle ha stand for the -united -world -team men dem ordner det selv tenker jeg. vi kan vel avtales å møte da vel... er ikke så lilla som avartaren , men heller ei lita mørk bærte heheeile-joha skrev:imorgen alt ja.. hmmm. kunne ikke passet værre... får se om jeg ikke klarer å komme meg dit på søndag.. takk skal du ha... hadde vært moro å hilse på deg da..sandalfon skrev:i morgen kl 11 -19 på hotellet og jepp jeg skal dit,, søndag også .., programmet kan du se på www.sagamesser.noeile-joha skrev: er det neste helg eller denne helgen??
skal du ha stand der eller bare for å kikke?
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Apr 2008 19:50
- 16
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: sarpsborg
ja da har det gått litt tid her, da vil jeg att dere som vil være med på dette enten sender en mail eller legger til denne msn adressen
t-a-p-s_@hotmail.com
t-a-p-s_@hotmail.com
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 06 Jun 2007 15:33
- 17
- Blitt takket: 4 ganger
jeg vil gjerne være med noen ganger... mest pga spenning og sånt og for å lære og observere
Antall ord: 20
Et Kyss Om Dagen, Er Bra For Magen
Hide post links |