Det er mange som har sagt at de kan sjonglere med PSI/energi -baller, og jeg vil lære meg det uansett hva som kreves. Jeg kan skape en svak, PSI/energi -ball som jeg kjenner en liten stund. Må jeg skape en sterkere ball? Åssen gjør jeg det, og hvordan utvikler jeg dette?
Hvis noen klarer noe rundt dette, så vennligst gi meg svar.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Sjonglere med energiballer
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2009 20:29
- 15
Re: Sjonglere med energiballer
Nå har jeg ikke hørt om psi ball før. Tenker du på en slags usynlig ball av energi mellom hendene feks? Eller? Dårlig formulering på meg nå hehe
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2009 20:29
- 15
Ja, det er helt riktig. Etterhvert kan man se en svak farge mellom hendene.Ireth Alatariel skrev:Nå har jeg ikke hørt om psi ball før. Tenker du på en slags usynlig ball av energi mellom hendene feks? Eller? Dårlig formulering på meg nå hehe
Antall ord: 48
Hide post links |
Ah, er det det heter? Alltid lurt på det jeg
Når du sier sjonglere, regner jeg med det er flere enn 1 med i bildet?
Har aldri prøvd mer enn 1 om gangen. Det jeg gjør først er å gni hendene sammen for å skape litt friksjon, deretter flytter jeg håndflatene lengre og lengre vekk fra hverandre (mister jeg følelsen av at den er der, så presser jeg hendene mot hverandre igjen) alså jeg drar utover noen cm, presser innover noen cm, drar... skjønner?
Jeg kan få ballen min nesten like stor som meg på den måten. Jeg har aldri sett noe farge mellom hendene mine, men jeg føler den veldig godt.
Ikke den beste til å forklare jeg, men håper du forstår sånn noenlunde det jeg skriver
Når du sier sjonglere, regner jeg med det er flere enn 1 med i bildet?
Har aldri prøvd mer enn 1 om gangen. Det jeg gjør først er å gni hendene sammen for å skape litt friksjon, deretter flytter jeg håndflatene lengre og lengre vekk fra hverandre (mister jeg følelsen av at den er der, så presser jeg hendene mot hverandre igjen) alså jeg drar utover noen cm, presser innover noen cm, drar... skjønner?
Jeg kan få ballen min nesten like stor som meg på den måten. Jeg har aldri sett noe farge mellom hendene mine, men jeg føler den veldig godt.
Ikke den beste til å forklare jeg, men håper du forstår sånn noenlunde det jeg skriver
Antall ord: 137
Hide post links |