Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
joha751 skrev:altså jorda er noe annet en mars... selv om det har vært saltvann på mars som har hatt for mye salt og at jordkjente organismer ikke kunne overleve der betyr ikke at det finnes organismer der... mars kan jo ha en annen type organisme en jorda... mars ligger lengre unna og det er en helt annen tempratur forskjell en jorda...
Ja, det er kanskje mulig. Om liv kan utvikle seg i andre forhold enn vi har på jorden vet vi ikke. Men dette gjelder vannet som fløt på mars for flere millioner år siden, og at livet slik vi kjenner det ikke kunne ha utviklet seg hvis vannet var så salt her på jorden, som den analysen indikerer at saltnivået var på mars.
Dette nylige funnet av metan i mars atmosfere kan komme av bilogisk liv, men også geologiske prosseser. Hvis det er biologisk liv som produserer metan der, så er det sannsyneligvis alger eller enkle encellede organismer som produserer det. If. nasa, må det forskes mer for å få det bekreftet.
det å finne liv kan være bra... men må are finne ut om det er teknologis liv eller bare primitivt... bakterier kan være et teg på at detkan bli/vært liv på mars
ja liv er overalt...
men det spennede med det er å finne det...
men en ting jeg altid har lurt på vil teknologiske vesner der ute ligne på mennesker... eller hvordan vil dem se ut??
joha751 skrev:ja liv er overalt...
men det spennede med det er å finne det...
men en ting jeg altid har lurt på vil teknologiske vesner der ute ligne på mennesker... eller hvordan vil dem se ut??
Jeg tror at de vil være et produkt av hvordan livsforholdene er på akuratt DEN planeten de er tilpasset. Sikkert alle mulige former
Husk at de trenger ikke nødvendigvis ha samme livsforhold der som her.
Kanskje det KUN er vann der, kanskje ikke noe vann i det hele tatt?
Kanskje de puster Svovel? Kanskje de ikke puster i det hele tatt?
Det vrimler av muligheter!
Livet er magisk.