Drømmer, NDO & ut av kroppenDøde.. men ikke allikavell.. : P

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

DeniraZ
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 19 Jan 2009 17:04
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Døde.. men ikke allikavell.. : P

Innlegg av DeniraZ »

Vil fortelle om noe som skjedde emd min Oldemor, hun er desverre død nå men.. ''/
Uansett, det var når hun skulle føde for mange år siden at hun mistet så mye blod at hun egentlig døde.. hun har fortalt meg hva som skjedde; hun sa at hun kom inn i den vellkjente tunellen. og i enden et klart serkt lys. da hun kom til åpningen så hun ut over de grønneste sletter og vakre blonster i alle farger. men, lyset kom ikke fra sola, det var i den ene siden i åpningen på tunellen(vanskelig å forklare) Og dette lyset sa: Næmen er du her ? Det er ikke din tur enda! Så våknet hun i sykehus senga igjen. : )
Noen som har hatt lingnende opplevelser ? (^-^)
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
The_Spirit
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Mai 2007 15:44
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Re: Døde.. men ikke allikavell.. : P

Innlegg av The_Spirit »

Nei. Jeg har ikke hatt noen slike erfaringer. Men det er veldig spennende å høre og lese om!
Antall ord: 18
Det er enkelt å være modig på avstand.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 23 Sep 2008 10:12
16
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Innlegg av Moonstone »

Klassisk nær døden opplevelse.
Disse sakene er vel dokumentert gjennom værtfall de sisste 20 åra.
Ikke vitenskapelig forklart såklart men..who cares?
Folk som har hatt disse opplevelsene returnerer værtfall som et forandret menneske,
i de fleste tilfeller, og hva de "ser" på enden av tunellen varierer ganske mye.
Kanskje avhengig av livssyn,hvem vet..
Antall ord: 60
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Appelsin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Jan 2005 21:50
19
Lokalisering: Inni et skall
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Appelsin »

Jeg kan erindre å ha vært i den berømte tunnelen. Det er en slags følelse el minne jeg har hatt hele livet. Det jeg erindrer er bare en voldsom følelse av gjenkjenning og ha opplevd dette mange ganger før. Ganske absurd. Om det kommer fra noe som har hendt før dette livet, eller bare en sterk drøm er sannelig ikke godt å vite.
Antall ord: 68
"There are more things in heaven and earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy" - Shakespear

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Grevinne
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Jan 2009 14:05
15
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Østfold

Innlegg av Grevinne »

Jeg jobber på et sykehjem, og som sykepleier er jeg ofte tilstede i den siste fasen av livet til menneskene som bor der, av og til i det de dør også. Det jeg av og til har sett, er at den døende ser ut som om han/hun ser mennesker rundt senga, folk de kjenner igjen, men som vi ikke kan se. Noe annet jeg ofte opplever er at den døende venter med "å dra" til pårørende de venter på har kommet.
Antall ord: 86
Størst av alt er kjærligheten

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links