![<3 <3](./images/smilies/hjertet.jpg)
Da jeg først begynte å forstå at jeg kunne se døde, var det ei jente som har betydd myye for meg.. Hun heter Anna har jeg fått vite i ettertid.. hun brant inne på 1800 tallet. i stallen vår som den gang var fjøs..
Hun fulgte med meg over alt, jeg fikk lett kontakt emd henne, og hun betyr så mye for meg
![Laughing :D](./images/smilies/mozilla_laughing.png)
Hun var jo som sakt emd meg hjem, hun stod i hjørnet på rommet mitt og passet på. og hvis jeg ikke la meg til å sove, så det ble sent. stod hun å tappet på lyset, sånn unskyld meg, skal du ikke skru det av å sove nå..?
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Og her før jul var det noen små dritt unger som gikk i stallen og red hestene våre, og over foret dem så de fikk kolikk. (dødelig for hester) Men Anna elsker jo dyr høyere enn alt. Og hver kveld dagen før drittungene kom i stallen viste jeg det, fordi Anna fortalte det
Og hunden hennes Felix, er et av kraft dyrene mine
Dessverre har Anna dratt nå.. og jeg savner henne helt forferdelig.. :''( Hun var liksom den støre søsteren jeg aldri fikk
Rart å tenke på. At man kan få et sånn forhold til en allerede død person ^^
når jeg og min mor har snakket om det senere så het Tippoldemoren min Anna, (det er ikke henne altså) og dukken min klate jeg for Anna når jeg var liten
hihi ^^
Lurer på hva som flyr rundt i hodene deres nå...? (A)