Drømmer, NDO & ut av kroppenpsyco drøm..!

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
alien91
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Jan 2008 16:11
16
Kjønn (valgfri): kjerring
Lokalisering: På østlandet

psyco drøm..!

Innlegg av alien91 »

hei jeg vil gjerne dele en rar og egentlig ganske skummel drøm med dere.
Jeg pleier å hjelpe til på en barnegruppe i "bygda" mi som er fra alderen 6 til 11 år. Og mange barn i den alderen er veldig slitsomme!! De løper rundt og skriker og gud vet hva.. Og en jente på den gruppa ho er ca 8 år, hun er veldig ille, hun er aldri stille når vi ber om det og snakker om alt annet enn det vi holder på med. nå skal jeg komme til poenget:

sist gang jeg var å hjalp til så var hun som hun alltid har vært umulig ( denne jenta). Og ærlig talt liker jeg henne ikke.. :x Og den natten jeg skulle legge meg så drømte jeg at denne jenta tvang meg til å drive med spiritisme! Jeg drømte at hun satte seg på huk ved sengen og tok frem det ouija brettet og prøvde å få meg til å spille. Jeg våknet flere ganger om natten men sovnet å fortsatte å drømme... Jeg fikk en skikkelig ekkel følelse inni meg og var veldig redd faktisk. hehe. Har aldri hatt ordentlig mareritt men dette synes jeg var ganske nærme...

Men hva tror du drømmen egentlig betydde??
Antall ord: 211

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Lena o_O
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Jan 2007 18:13
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hadeland

Re: psyco drøm..!

Innlegg av Lena o_O »

Hm.. Jeg aner ikke hva drømmen betydde.
Altså, den trenger jo ikke å bety noe heller.
Drømmer kan være så mye.
For eksempel da, at du tenker på to helt forskjellige ting også blir det på en måte “sammen” i drømmen.
Sånn har skjedd meg før.
Altså, at du tenkte på dette med jenta også lest om spiritisme/tenkt på det.
Men det at du våknet og sovnet igjen flere ganger med samme drømmen var litt rart.
Hvertfall hvis det var mange. Har jo hendt at jeg har våknet også, og når jeg sovner igjen så drømte jeg det samme :mozilla_tongue:

Men for all del, det _kan jo bety noe. Ikke vet jeg :-)
Antall ord: 123
Et smil kler alle.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links