Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva tror dere?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Rosalie^^
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jan 2009 14:56
15

Hva tror dere?

Innlegg av Rosalie^^ »

Hei!

Jeg har virkelig lite peiling på ånder og det som hører med! Men det skjer ting her
som jeg ikke kan forklare, kanskje dere kan? ;)

Jeg vet ikke så mye om selve huset da, for vi leier ene delen av huset!
Men ja.. Vi har en slags "vase" greie med kaffebønner og lys i oppå tvn. En kveld datt den plutselig ned fra tvn. Jaa, den kan jo ha stått på kanten e.l .. Men vi tok den opp og satt den bevisst godt innpå tvn så den ikke skulle dette ned. Det skjedde en gang til, og enda en gang,
både før og etter det har det ikke skjedd!

Støvsugeren har skrudd seg på selv utallige ganger (og det er ikke noe galt med den,
for vi byttet ut den gamle, og det skjer med den nye og)

En sikring i huset går i perioder hele tiden, uten at vi bruker noe særlig strøm,
asså den skal ikke ha noen som helst grunn til å gå. Og vi vet at det ikke er noen
feil i sikringsskapet!

En dag for ikke lenge siden gikk jeg og min datter forbi tvn, hvor det sto et glass oppå, da vi gikk forbi eksploderte glasset .. ingen var nær det, tvn var ikke varm eller noe slikt!

Samboeren min som absolutt ikke tror på dette har endre litt mening! Han har sett en
slags tåke i stua, og følte at tåken "suste" forbi han så han grøssa voldsomt!

Det er også ett rom som lampa/pære plutslig blir svart .. og nærmer vi oss så blir det skrudd på igjen!! Akkurat som om vi skulle hatt dimmer på det, men det har vi ikke..

Uansett om det er noe eller ikke .. Ekkelt :?
Antall ord: 304

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: Hva tror dere?

Innlegg av Amfelia »

Du vet vel egentlig hva som foregår.....
Åndene elsker lek, og de er stort sett alle ivrige etter å få kontakt. Prat med dem, be om en klem, det er utrolig hva du da kan oppleve :D
Antall ord: 36
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
D.A.
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 23 Aug 2008 02:46
16
Har takket: 1 gang

Re: Hva tror dere?

Innlegg av D.A. »

Rosalie^^ skrev:En sikring i huset går i perioder hele tiden, uten at vi bruker noe særlig strøm,
asså den skal ikke ha noen som helst grunn til å gå. Og vi vet at det ikke er noen
feil i sikringsskapet!

Hei. Dette skjer av en grunn. Feilen må ikke ligge i sikringsskapet, den kan like gjerne være i en elektrisk artikkel, eller ledningsnettet. Jeg ville kontaktet en elektriker, og få hn til å feilsøke el.nettet i huset.
Antall ord: 82

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links