Healing og annen alternativ medisin ⇒ Fjernhealing uten telefon - går det ?
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2008 23:24
- 16
Fjernhealing uten telefon - går det ?
Kan man fjernheale noen uten å snakke med dem i telefonen? Om man vet hvem personen er.
Antall ord: 16
ini
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Re: Fjernhealing uten telefon - går det ?
Absolutt!!!!
Fjernhealing er like bra som healing med personen til stede, husk at det er jo ikke DU som healer....
Kan stoppe blod, men vet ikke om jeg kan pr. tlf......, jo, jeg antar jeg kan....
Fjernhealing er like bra som healing med personen til stede, husk at det er jo ikke DU som healer....
Kan stoppe blod, men vet ikke om jeg kan pr. tlf......, jo, jeg antar jeg kan....
Antall ord: 36
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Ja, jo, jeg vil tro det skulle gå bra? Det handler vel om energier, og de reiser vel ikke nødvendigvis pr telefon?
Ærlig talt så har jeg ikke greie på det, men jeg tror at det er mulig :mozilla_wink:
Ser nå innlegget ditt, Amfelia, og ser du nok har mye mer kunnskap enn meg om dette emnet
Jeg ble litt nyskjerrig, har du mulighet til å forklare litt om hvordan prinsippene for healing er?
På forhånd takk!
Ærlig talt så har jeg ikke greie på det, men jeg tror at det er mulig :mozilla_wink:
Ser nå innlegget ditt, Amfelia, og ser du nok har mye mer kunnskap enn meg om dette emnet
Jeg ble litt nyskjerrig, har du mulighet til å forklare litt om hvordan prinsippene for healing er?
På forhånd takk!
Antall ord: 79
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Okt 2008 23:24
- 16
Tok liksom inn hvordan personen hadde det. Også begynte jeg og gråte, men det var liksem ikke meg som gråt. Det skjedde mye annet også.
Antall ord: 27
ini
Hide post links |