vet ikke om jeg er på riktig tråd, men jeg prøver..
igår fikk vi oss ny leilighet og vi skrev under på kontrakt.
og inatt har jeg hatt en merkelig drøm som omhandlet død.
Kan dette ha sammenheng med hverandre? At vi er på vei bort fra her vi bor pr dags dato og at vi skal "begynne"på nytt??
er ikke god på sånn drømmetydning. noen andre som har forslag? For denne drømmen sitter "fast" i meg og jeg tar det som at den da har et budskap eller no....
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ rar drøm
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
Re: rar drøm
vet ikke mye om drømmetydning, men mener å ha hørt at drømmer om død kan ha sammenheng med at man legger ting bak seg i livet, og det er jo akkurat hva du har gjort.
Blanke ark er alltid spennende, gratulerer med leiligheten!
Amfelia
Amfelia
Antall ord: 47
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
hei.. tusen takk...ja, blir blanke ark det. og så får vi være fargestiftene selv.. spennende med drømmer. har sikkert et dusin og litt til en gjerne skulle fått tydet.Amfelia skrev:vet ikke mye om drømmetydning, men mener å ha hørt at drømmer om død kan ha sammenheng med at man legger ting bak seg i livet, og det er jo akkurat hva du har gjort.
Amfelia
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Feb 2007 17:18
- 17
- Lokalisering: Oppe på loftet...
- Blitt takket: 1 gang
også her kan du Google....eile-joha skrev:hei.. tusen takk...ja, blir blanke ark det. og så får vi være fargestiftene selv.. spennende med drømmer. har sikkert et dusin og litt til en gjerne skulle fått tydet.Amfelia skrev:vet ikke mye om drømmetydning, men mener å ha hørt at drømmer om død kan ha sammenheng med at man legger ting bak seg i livet, og det er jo akkurat hva du har gjort.
Amfelia
Antall ord: 91
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Nov 2005 15:50
- 19
- Har takket: 30 ganger
- Blitt takket: 17 ganger
hehehe.. ja. det kan jeg... hehehe...Amfelia skrev:også her kan du Google....eile-joha skrev:hei.. tusen takk...ja, blir blanke ark det. og så får vi være fargestiftene selv.. spennende med drømmer. har sikkert et dusin og litt til en gjerne skulle fått tydet.Amfelia skrev:vet ikke mye om drømmetydning, men mener å ha hørt at drømmer om død kan ha sammenheng med at man legger ting bak seg i livet, og det er jo akkurat hva du har gjort.
Amfelia
Antall ord: 99
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
eile-joha skrev:vet ikke om jeg er på riktig tråd, men jeg prøver..
igår fikk vi oss ny leilighet og vi skrev under på kontrakt.
og inatt har jeg hatt en merkelig drøm som omhandlet død.
Kan dette ha sammenheng med hverandre? At vi er på vei bort fra her vi bor pr dags dato og at vi skal "begynne"på nytt??
er ikke god på sånn drømmetydning. noen andre som har forslag? For denne drømmen sitter "fast" i meg og jeg tar det som at den da har et budskap eller no....
Fra http://www.droemmetydning.com/Død
Død betyr først og fremst en endring i livet, ikke død i bokstavelig forstand. Å snakke med en død slektning betyr hell. Hvis den som er død snakker bare til deg, må du høre etter. Du vil helt sikkert høre noe viktig. Denne drømmen kan også være en advarsel om å ta det rolig.
Asbjørn
Antall ord: 172
Hide post links |