Hei,
Vil bare fortelle om noen opplevelser vi hadde i huset vi kjøpte i 2007.
Huset er fra 1925 og ble påbygd en gang på 80 tallet.
Det som vi opplevde en liten stund etter at vi flyttet inn, dette skjedde i den gamle delen av huset.
Vi hadde satt et speil oppå en kommode før vi skulle sette det opp på veggen, så den sto lent inntil veggen oppå kommodoen. Plutselig så hører vi et brak og noe som faller i gulvet, jeg går opp for å se hva som har skjedd og der ligger speilet på gulvet knust. det hadde ikke havnet rett ned på gulvet, men mellom 30cm til 1 meter fra kommoden og med speilet opp.
Dette kan forklares på en måte med at vi har katter i huset og de kan ha gått bak speilet, selv om dette ikke ligner våre katter da de aldri har gjort noe lignende før, men dog dette kan en av kattene ha gjort.
Det andre som er umulig og få til men som skjedde. Vi hadde satt et flagg opp etter veggen på samme side som kommoden står. (Flagget var lent inntil veggen og på andre siden av enden på kommodoen) altså på samme sted hvor speilet gikk i gulvet og knuste.
Vi sitter i tv kroken, og plutselig så hører vi en dunkelyd, jeg går for å se hva som har skjedd og da ligger flagget på kanten av kommoden, dette er ikke fysisk mulig med mindre noen har løftet flagget og sluppet det igjen. Vanskelig og få forklare åssen dette nøyaktig så ut, men det skal ikke være mulig at det flagg som står inntil veggen på samme siden som kommoden havner på kanten av kommoden og vi hørte dunke lyden når det landa med kuppelen på enden av kanten.
Den tredje tingen vi opplevde var når moren min var på besøk med hunden sin.
Vi sitter igjen i tv kroken og ser på tv da vi plutselig hører en tennisball eller no lignende sprette. Bikkja hadde ikke med seg noen tennisball og hun ligger helt i ro når jeg går for å sjekke, noe som jeg igjen ikke kan forklare.
Men jeg er så heldig at jeg er i en familie med evner, moren min er synsk og spåkone, broren min har også evner, spesielt når det kommer til å fjerne energier som ikke har skjønt at de må gå videre. Han kom på besøk den sommeren og han merket en energi nede i kjelleren, altså en del av det gamle huset, der var det en mannsperson, noe mer sa han egentlig ikke men han fjernet det som eventuelt var her. For etter at han var her har vi ikke opplevd noen ting i huset.
Dette er ikke bare noe fjas jeg kommer med. Vi flyttet inn i Mai 2007 og opplevde som sagt noen ting i noen mnd'er før broren min kom på besøk.
Jeg har selv varme hender, men aldri hatt noen stor fokus på dette.
Kan også nevne at for de som husker bladet Det Ukjente, han som var redaktøren for det bladet så på hendene mine og sa at jeg hadde en gammel manns hånd. Jeg var 12-13 år på den tiden så jeg ble litt skremt, men skjønner godt hva han mener i dag når jeg ser på hendene mine.
Hva tror dere om dette?
Inge
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Rare ting som har skjedd i huset vi har kjøpt.
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2009 02:54
- 15
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2007 18:13
- 17
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Hadeland
Re: Rare ting som har skjedd i huset vi har kjøpt.
Det med speilet kan ha vært kattene dine.
Men var speilet tungt da? For jeg tviler på at de driver å dytter på det for å få det til å falle.
Og siden dette med flagget skjedde på samme sted, er det jo litt ekkelt.
Hvertfall hvis det må ha blitt løftet. Sikker på at ingen som evt. Var det kan ha gjort det?
Og siden broren din som har evner fikset det, og du ikke har merket noe etter det, så var det nok noe der.
Spennende da :mozilla_laughing:
Men var speilet tungt da? For jeg tviler på at de driver å dytter på det for å få det til å falle.
Og siden dette med flagget skjedde på samme sted, er det jo litt ekkelt.
Hvertfall hvis det må ha blitt løftet. Sikker på at ingen som evt. Var det kan ha gjort det?
Og siden broren din som har evner fikset det, og du ikke har merket noe etter det, så var det nok noe der.
Spennende da :mozilla_laughing:
Antall ord: 90
Et smil kler alle.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Jan 2009 02:54
- 15
Re: Rare ting som har skjedd i huset vi har kjøpt.
Speilet var tungt ja, men som sagt det sto litt på skrå for at det ikke skulle falle i gulvet så der var det fullt mulig for katten og gå bak, men har ikke sett at de har gjort dette før.
Når det gjelder flagget så var det kun jeg og kona hjemme da og vi begge satt i tv kroken i huset når dette skjedde.
Men det som egentlig var mest spooky syns jeg var det med tennisballen eller no lignende som vi hørte spratt men vi har ingen tennisball eller no lignende her.
Alle tingene vi opplevde skjedde i det området hvor speilet datt ned.
Uansett så har det vært stille og rolig her siden broren min var på besøk i fjor sommer.
Når det gjelder flagget så var det kun jeg og kona hjemme da og vi begge satt i tv kroken i huset når dette skjedde.
Men det som egentlig var mest spooky syns jeg var det med tennisballen eller no lignende som vi hørte spratt men vi har ingen tennisball eller no lignende her.
Alle tingene vi opplevde skjedde i det området hvor speilet datt ned.
Uansett så har det vært stille og rolig her siden broren min var på besøk i fjor sommer.
Antall ord: 132
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |