Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNærbutikken!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
geysirland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 16:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 4 ganger

Nærbutikken!

Innlegg av geysirland »

Lurer egentlig på om det er noen som er på butikken. Jeg har jobbet der sjøl og hørte mange ganger som det var folk der, men det var ingen.

Nå er det nye som jobber og også di syns de har hørt mye rart.

Sist fredag var ei av dem der på kveldstid i 8-9 tiden, men det ble så mye leven at hun ble redd og dro hjem.

En gang har jeg syns jeg så en skygge passere forbi i side øyet når jeg sto og skulle betale slik at jeg måtte snu meg å se om det var noen der. Men var jo ingen. Selvsagt kan jo det være innbildning.

det som forundrer meg er at alt virker så dagligdags..det er lissom når man begynner å tenke over ting at man blir forundret. Lydene man hører er dagligdagse etc...

Der handlekurvene står er det sånn metall rør med en ring rundt nederst på golvet som pynt og sparker man borti den så klinger det som en bjelle. Dette har de hørt flere ganger der når de har vært alene.
Antall ord: 195

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

Re: Nærbutikken!

Innlegg av ghosthunter1 »

hvor er dette??.... er d et gammelt lokal?
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
looby
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Aug 2006 23:55
18

Innlegg av looby »

Noen ganger så kan det virke som om det er noen på butikken.. Men når jeg kommer dit om natten så er det som om noen står på andre siden og holder igjen døra, for den går ikke opp. Om dagen er døren åpen, og da virker det som om det er noen der, ser folk i øyekroken om jeg står ved kassa og ser rett frem f eks. En gang så jeg rett på noe og da ble jeg redd og gikk hjem.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
geysirland
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Okt 2008 16:48
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av geysirland »

Hei..butikken ligger i Nord Trøndelag. I Høylandet kommune.

Har fått vite hva hun som dro hjem ble så redd for. Hun hadde sittet på kontoret og hørte plutselig noen som trampet opp kjellertrappa.

Nærbutikken er bygd oppå der det var eldre butikk før. Jeg ser for meg at det kan være en eller annen kjøpmann.

Vet det bla var en som døde bare 41 år gammel. Han jobbet jeg sammen med. Han døde brått pga av akutt sykdom. Vet enda ikke hva han døde av jeg da...Tror det var noe med leveren.

Men kan selvfølgelig være en eldre kjøpmann. Denne yngre mannen døde vel for ca 10-15 år siden.
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Metodisten
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 15 Jan 2007 15:06
17
Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
Lokalisering: Hordaland
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Metodisten »

Det første jeg tenker på med lyder i matbutikker er dyr som blir lokket av matlukten. Rotter og mus. Men også katter nan komme inn igjenom utrolig små hull og forsvinne uten ett spor.
Det ville jeg undersøkt nøye før jeg dro noen sluttninger.
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links