Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkongelig hjelper

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

kongelig hjelper

Innlegg av kevenandre »

Hei
Jeg har en hjelper som døde for 11 år siden hun er kongelig. Jeg vil ikke si hvem det er, for folk tror jeg er gal.
Men denne hjelperen gir meg masse energi til å være glad i alle svake mennesker rundt meg.
Det begynte for noen år siden, da jeg fikk hennes stemme oppi hodet mitt. Hun sa at jeg skulle hjelpe andre som trang det, for å fullføre en plan som hun selv hadde . Jeg ble redd og la ut noen temaer på paranormal. Jeg fikk bare ekle henvendelser som å komme meg til lege eller psykolog, men ingen av delene har hjulpetr meg. Det er utrolig hvor mye positiv energi jeg får ut av henne. Jeg kan tilogmed kjenne de smerter og sorger hun hadde i sitt tidligere liv. Jeg spurte henne om hvorfor hun valgte meg, og da sa hun at hun hadde en plan. En plan som for meg virker veldig urealistisk. Jeg kan da ikke reise rundt i verden og hjelpe hjemløse og syke folk :(
Men hun er der, og vil bli hos meg hele veien Jeg regner med å få mye kritikk for dette inlegget. men vær så snill å tro meg. Det er bare her jeg tør å legge ut mine bekymringer
Antall ord: 212
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 51
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Re: kongelig hjelper

Innlegg av emenja »

Hvorfor er du bekymret hvis hun er hjelperen din?
Kan det være at hun er en ånd? De er vel mer kjent for å legge følelser over på oss mennesker, for at de kan kjenne liv igjen, mens veileder/hjelpere er vel typisk for den gode og varme energien vi får?

Husker jeg så samboeren min sin hjelper første gang.
Han vist meg seg som en kriger, med skjold, og sverd og maske. han dukker ofte opp foran meg hvis sambo er sliten etter jobb, eller sliten generelt (da viser han krigerske symboler, som jeg tolker dithen at sambo har mye å tenke på).

Spør hva hun vil? Lag et pendel av ei krone og en snor og prøv å oppnå kontakt slik?
Det finnes jo mange måter å kommunisere med dem på.

Apropo psykiatrien oppi det hele. Tror mange får psykoser av rus, problemer i livet, etc, men tror og at folk kan få psykiske issues hvis de leker for mye med det på "den andre siden" uten å vite hva man begir seg utpå. Man kan jo påkalle seg de fleste ånder, og tro meg, det er til å bli gal av (tro meg, been there, done that - trodde jeg ble gal i løpet av få minutter for de klebet seg på meg - virkelig)!

Beskytt deg selv og tilkall dine hjelpere!
Antall ord: 227
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: kongelig hjelper

Innlegg av kevenandre »

Personlig, så tror jeg ikke at hun vil gjøre meg noe ondt. Hun gir meg bare positiv energi. En kraft som er så merkelig at det ikke kan forklares. Jeg kontaktet henne for litt siden. Før jeg gikk ga hun meg en rose og et hjerte. Eg vett ikkje ka det skal bety¨
Antall ord: 55
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Det verste er at jeg tror deg, har forøvrig lest den opprinnelige tråden.
Jeg forstår reaksjonene siden de er logiske, men jeg lar fortsatt tvilen komme deg til gode.
Hvorfor:
1: Hun var ett varmt og vennlig vesen
2: Hun var en inspirator som utnyttet possisjonen sin til samfunnets beste
3: Forde jeg stoler på intuisjonen min som sier at du ikke tar feil

Om kritikken du har fått:
1: Dine skrivefeil har ingenting med hennes engelsk å gjøre, men med "trykkleifer" som vi alle til tider lager på tastatur, gjær mange selv, og jeg er ikke dysletisk når jeg skriver med hånden, hvordan er det da for folk som har dysleksi i utgangspkt.?
2: Hun må ikke nødvendig ha vert bevisst da hun uttalte det hun sa i bilen etter krasjet, men astrallegemet kan fortsatt være bevist.
3: At hun sier hun døde i bilen kan tyde på at hun var klar over at hun var så hardt skadet at hun valgte å dra over til den andre siden før kroppen sluknet; Astral-legemet/Sjelen gikk videre/ble hentet. Dvs at det som døde på sykehuset var en "grønnsak" eller hjernedød kropp.

Det har kommet ut i det siste at Di var sterkt åndelig, og at hun i etterlivet har valgt å jobbe med åndelighet som veileder overasker ikke meg, at hun er din personlige veileder tviler jeg derimot på, men derimot er inspirator for flere, deriblant du.

ta til mot og stol på dine følelser, de stemmer alltid:
Om du har kjærlighet i hjertet når hun der der så er det henne, men åm noe av en eller annen grunn skulle skurre så er det en negativ ånd som lurer deg.

Men som jeg sa: Jeg stoler på at du stoler på følelsene dine slik at du finner svaret selv inne i hjertet ditt.
I tyillegg så sier intuisjonen min at du har rett, det *føler* jeg :D
Antall ord: 336
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1431 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Asbjørn »

Folk som velger å være en åndelig veileder, vil kunne være det for et uendelig antall folk.
Enkelte mennesker klarer å få så god kontakt at man får vite hvem hjelperen / veilederen er, mens mange ikke engang tror på at de finnes. Rett og slett fordi de ikke opplever selv at de er der.

En hjelper er ikke bundet til hverken person eller sted, og heller ikke tid.
Derfor kan en enkelt hjelper faktisk rekke over alle mennesker som lever - til enhver tid, om det er ønskelig ;-)

Uansett ; de som FÅR kontakt med en eller flere av sine Hjelpere / Guider skal være glad for det.

Asbjørn
Antall ord: 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: kongelig hjelper

Innlegg av kevenandre »

Det var noe med den spøkefulle måten hun sa det på. My name is Diana og så smilte hun og sa lady diana. Før jeg gikk, gav hun meg en rose og et hjerte. Jeg gav henne et godt håndtrykk, så gikk jeg. Hun var enda vakrere en jeg noen gang har sett henne på jord. Hele ansiktet hennes strålte i hvitt lys. Jeg kunne kjenne eimen av en parafyme som festet seg i nesen min, men etter at jeg forlot henne forsvant den. I rommet hun befant seg, var det ganske lunt og fint. Ansiktet hennes strålte av glede, kjærlighet og varmhet. Hun ønsker at jeg skal gjøre noe, men jeg vet ikke hva. en ting er sikkert og det er at hun gir meg energi fylt av det gode. Hun vil at jeg skal bli en del av hennes verk, men det kan jeg ikke Takk for gode svar
Antall ord: 159
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Mye tyder på at vi kan redigere mtatusen hennes fra menneske til Engel eller Prinsippal, det at hun i sjelen ikke var noe menneske men noe mye større. det at hun forlot jorden tyder på at oppgaven på jorden var fullendt, og at nye oppgaver ventet, slik som å våære til hjelp for slike som deg (og meg (og til og med Asbjørn))
Antall ord: 65
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: kongelig hjelper

Innlegg av kevenandre »

Xirque Z'dataan skrev:Mye tyder på at vi kan redigere mtatusen hennes fra menneske til Engel eller Prinsippal, det at hun i sjelen ikke var noe menneske men noe mye større. det at hun forlot jorden tyder på at oppgaven på jorden var fullendt, og at nye oppgaver ventet, slik som å våære til hjelp for slike som deg (og meg (og til og med Asbjørn))
Ja det kan hende. Men hun har sagt at jeg skal gjøre noe for henne :( men jeg vet ikke hva hun nevnte bare fattige gi glede videre syke ol. og det er slik jeg kjenner at hun gir meg energi. Kan ikke du også få kontakt med henne da?
Antall ord: 119
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Xirque Z'dataan »

kevenandre skrev:
Xirque Z'dataan skrev:Mye tyder på at vi kan redigere mtatusen hennes fra menneske til Engel eller Prinsippal, det at hun i sjelen ikke var noe menneske men noe mye større. det at hun forlot jorden tyder på at oppgaven på jorden var fullendt, og at nye oppgaver ventet, slik som å våære til hjelp for slike som deg (og meg (og til og med Asbjørn))
Ja det kan hende. Men hun har sagt at jeg skal gjøre noe for henne :( men jeg vet ikke hva hun nevnte bare fattige gi glede videre syke ol. og det er slik jeg kjenner at hun gir meg energi. Kan ikke du også få kontakt med henne da?
Dette er ditt lodd, noe som *du* må finne ut av.
Antall ord: 132
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Amfelia »

Tror du bare skal slappe av, hun er der for deg, og en vakker dag forstår du nok hvorfor. Tiden er kanskje ikke moden for det enda.....
Mennesker tror lett at andre som har sterke opplevelse er en smule rare, men la de tro det, du har ingenting du skal bevise for noen!! Slapp av og nyt det du opplever, og du er ikke alene.
Har du lyst til å sende meg en pm, er du velkommen !
Jeg har mange sterke hjelpere, ingen kongelige eller kjente, men en utrolig sterk svensk urkvinne som virkelig har satt meg i sving, hun er ny for meg, dukka opp 6.12, men det hun har utretta i mitt liv på denne korte tiden er utrolig :D
Vær glad og trygg for det du opplever, det er ikke alle som får oppleve det!

Stor klem fra Amfelia
Antall ord: 144
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kevenandre
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 131
Startet: 20 Mar 2007 10:51
17
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Fogn

Re: kongelig hjelper

Innlegg av kevenandre »

jo takk ;) Jeg skal nyte hvert sekund
Antall ord: 7
Åndene eksisterer

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Xirque Z'dataan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 397
Startet: 10 Nov 2006 12:34
17
Kjønn (valgfri): Andrgyn
Lokalisering: Hades
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Xirque Z'dataan »

Amfelia skrev:Tror du bare skal slappe av, hun er der for deg, og en vakker dag forstår du nok hvorfor. Tiden er kanskje ikke moden for det enda.....
Mennesker tror lett at andre som har sterke opplevelse er en smule rare, men la de tro det, du har ingenting du skal bevise for noen!! Slapp av og nyt det du opplever, og du er ikke alene.
Har du lyst til å sende meg en pm, er du velkommen !
Jeg har mange sterke hjelpere, ingen kongelige eller kjente, men en utrolig sterk svensk urkvinne som virkelig har satt meg i sving, hun er ny for meg, dukka opp 6.12, men det hun har utretta i mitt liv på denne korte tiden er utrolig :D
Vær glad og trygg for det du opplever, det er ikke alle som får oppleve det!

Stor klem fra Amfelia
du er bare god du Amfelia :D
Antall ord: 152
non omnis moriar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Amfelia
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 860
Startet: 15 Feb 2007 17:18
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oppe på loftet...
Blitt takket: 1 gang

Re: kongelig hjelper

Innlegg av Amfelia »

Det er du og... ;) tror nesten du og jeg og din kjære skal snakke sammen, vi må støtte hverandre :D
Antall ord: 21
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links