Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ orb?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Des 2008 10:25
- 15
orb?
Noen av bildene mine er fulle av runninger, er det støv eller orbs? Hvordan ser man forskjell?
Så lurte jeg litt på dette bilde. Det ser ut som røyk, men det stod ingen på den siden, datteren min stod på andre siden og hennes stjerneskudd var ferdig. Jeg har flere ganger følt at det er noe utenfor, men har tenkt at det er innbilling siden det går mange folk forbi (det er en bygård).
Så lurte jeg litt på dette bilde. Det ser ut som røyk, men det stod ingen på den siden, datteren min stod på andre siden og hennes stjerneskudd var ferdig. Jeg har flere ganger følt at det er noe utenfor, men har tenkt at det er innbilling siden det går mange folk forbi (det er en bygård).
Sist redigert av ninaheg på 10 Jan 2009 15:37, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 79
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Jan 2007 15:06
- 17
- Kjønn (valgfri): Typeutovertiss.
- Lokalisering: Hordaland
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 1 gang
Re: orb?
Kansje det...
Spør Kimbara her inne, hun jobber med foto.
Men noen støtte om att det er en ånd tror jeg vanskelig du får fra hun.
Spør Kimbara her inne, hun jobber med foto.
Men noen støtte om att det er en ånd tror jeg vanskelig du får fra hun.
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Apr 2008 14:41
- 16
For det første er bildene i for dårlig oppløsning til å se noe. For det andre så er det støv som lager orbs. "Orbs" er navnet på effekten som støvet lager. Søk i forumet, så finner du haugevis med tråder der det er gjentatt og forklart i dybden.
Antall ord: 54
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
ok, visste ikke det. takk, skal ta å lese litt har fikset bildene så det er lettere å se.rhonersen skrev:For det første er bildene i for dårlig oppløsning til å se noe. For det andre så er det støv som lager orbs. "Orbs" er navnet på effekten som støvet lager. Søk i forumet, så finner du haugevis med tråder der det er gjentatt og forklart i dybden.
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 09 Jan 2009 15:12
- 15
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3 ganger
Nå kan man ikke si meninga si uten at folk siterer, og siterer, og klager heller nå.
Men det var dumt at du redigerte bildet, ellers hadde det nemlig vært en del enklere å se.
Men det var dumt at du redigerte bildet, ellers hadde det nemlig vært en del enklere å se.
Sist redigert av Paranomia på 11 Jan 2009 13:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 35
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
Her skal du få et godt tips: IKKE fiks på bildene før du legger de ut. Forklar heller hva du ser, og la andre vurdere selv. Du har jo ruinert kvaliteten på disse bildene ved å "fikse" på de.ninaheg skrev:ok, visste ikke det. takk, skal ta å lese litt har fikset bildene så det er lettere å se.rhonersen skrev:For det første er bildene i for dårlig oppløsning til å se noe. For det andre så er det støv som lager orbs. "Orbs" er navnet på effekten som støvet lager. Søk i forumet, så finner du haugevis med tråder der det er gjentatt og forklart i dybden.
Antall ord: 114
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2008 14:46
- 16
- Blitt takket: 3 ganger
Paranomia skrev:Helt ærlig tror jeg faktisk det første har en orb i seg. Legg merke til at den flytter på seg.
Det andre bildet er nok utpust fra den som tok bildet
JA, legg merke til at Orben flytter på seg....
Her hjemme hos meg henger støvpartiklene fast i lufta.
Antall ord: 53
Redfalk aka Jan-Olav
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
"Forstørrer min scrotum noen og mine baller nå henger borte fra min kropp som ser og føler seg god"
(http://img.nrk.no/img/464406.gif)
Dagene som kom og gikk, ikke visste jeg de var livet......
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Jul 2005 23:43
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skogly
Så støvet beveger ikke på seg? Utpusten kan like gjerne være fra stjerneskudde...Paranomia skrev:Helt ærlig tror jeg faktisk det første har en orb i seg. Legg merke til at den flytter på seg.
Antall ord: 49
Bare en uvitende person vender seg imot hva et oppriktig og logisk sinn har oppdaget
-Baronen-
-Baronen-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Det har jeg ikke sagt.Baronen skrev:Så støvet beveger ikke på seg? Utpusten kan like gjerne være fra stjerneskudde...Paranomia skrev:Helt ærlig tror jeg faktisk det første har en orb i seg. Legg merke til at den flytter på seg.
Antall ord: 56
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Jeg la ut et veldig lite bilde til å begynne med, så gjorde jeg om så det kom i riktig størrelse, var bare det jeg gjorde. Har ikke fikset på selve bilde.Baronen skrev:Her skal du få et godt tips: IKKE fiks på bildene før du legger de ut. Forklar heller hva du ser, og la andre vurdere selv. Du har jo ruinert kvaliteten på disse bildene ved å "fikse" på de.ninaheg skrev:ok, visste ikke det. takk, skal ta å lese litt har fikset bildene så det er lettere å se.rhonersen skrev:For det første er bildene i for dårlig oppløsning til å se noe. For det andre så er det støv som lager orbs. "Orbs" er navnet på effekten som støvet lager. Søk i forumet, så finner du haugevis med tråder der det er gjentatt og forklart i dybden.
Antall ord: 148
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Det kan være utpust ja..tenkte jeg ikke på engang.
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 15
Men, det virker som om det er en orb, med tanke på at den er så tydelig. I tillegg beveger den seg kjapt.Redfalk skrev:Paranomia skrev:Helt ærlig tror jeg faktisk det første har en orb i seg. Legg merke til at den flytter på seg.
JA, legg merke til at Orben flytter på seg....
Her hjemme hos meg henger støvpartiklene fast i lufta.
Husker bare ikke hva de kaller denne orben som flytter seg.
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jan 2007 18:13
- 17
- Lokalisering: Hadeland
På det bildet av gutten, så ser det ut som det kanskje er hår? :mozilla_smile:
Antall ord: 17
Et smil kler alle.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 15
Tror ikke det er hår, det var samboeren min som tok bilde og han har helt kort hårLena o_O skrev:På det bildet av gutten, så ser det ut som det kanskje er hår? :mozilla_smile:
Antall ord: 41
Hide post links |