Healing og annen alternativ medisin ⇒ Øyesykdom
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Aug 2008 22:32
- 16
- Kjønn (valgfri): MANN
- Lokalisering: Trøndelag
Øyesykdom
Hei:) Jeg er en gutt på 16 år som lurer på om noen kan heale meg. Jeg er nesten blind, bare 5% på øynene. Kan noen hjelpe meg? Gir snart opp!!! Hvis noen hadde helbredet meg, hadde jeg gått til månen.All hjelp blir satt pris på.
Øyvind,16
Øyvind,16
Antall ord: 51
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Re: Øyesykdom
du kan kanskje lære å heale deg selv? finnes mange kurs bøker osv om temaet.
Antall ord: 16
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1725 ganger
- Kjønn:
Husk reglene våre :Hei:) Jeg er en gutt på 16 år som lurer på om noen kan heale meg. Jeg er nesten blind, bare 5% på øynene. Kan noen hjelpe meg? Gir snart opp!!! Hvis noen hadde helbredet meg, hadde jeg gått til månen.All hjelp blir satt pris på.
Jeg regner dog med at du allerede har fått masser av diagnoser fra lege, og spesialister.Ingen skal leke doktor her inne
Diagnoser gjøres av lege, ikke av ufaglærte som ønsker å bruke påståtte evner til andres beste. Ikke opptre som psykolog eller doktor her inne på forumet. Ikke beskriv andres helseproblemer eller liknende, ikke på PM og ikke på forumet.
DERSOM lege / helsevesenet ikke kan hjelpe deg videre, kan det hende noen kan bidra med healing.
Snåsamannen er jo kjent for å kunne hjelpe, men husk at også han setter krav til at man fortsetter med den behandling man får fra lege.
Healing kan bare komme i tillegg til ordinær behandling fra lege.
Legemidler anvist fra lege, SKAL brukes slik lege har foreskrevet !
Vær også obs på at mange vil forsøke å hjelpe, men ikke betal noe til noen før du faktisk ser gode resultater.
Rett og slett fordi det er for mange der ute som er ute etter penga dine....
( Mange gode healere vil ikke ha penga dine engang... )
Asbjørn
Admin
Antall ord: 235
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Hei asbjørn. Jeg vet alt om det med diagnoser osv, men når ingen leger klarer å hjelpe, søker jeg derfor hjelp her. Jeg ser dette som siste mulighet. Jeg er uansett klar over at mange lurer penger av andre, menhåper noen her er ærlige!
Mvh Øyvind
Mvh Øyvind
Antall ord: 49
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Er synd at ingen hr kan hjelpe, trodde paranormal var det rette stedet. Uansett hvis noen der ute kan hjelpe, vær så snill....
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Ikke ha for høye forventninger, Øyvind. De fleste her er riktig nok interesserte i det paranormale, men det er nok ikke så mange som faktisk kan heale noen =)
Antall ord: 29
Hide post links |
kjære deg, leit at du har det slik, men det er alltids et men, ang healing så. er det leit at det er siste utvei,, men det er det ofte,som sagt før eller som asbjørn sa det er visse regler her på forumet vi må følge og takk for det på en måte, er du interresert i det alternative for å utvikle deg? nei ja j ser at du ønsker hjelp,til din situasjon, ang healing det er faktisk noe du kan gjør selv og evt heale deg selv,? skjønner at du og flere sikkert blir irritert på meg nå men j vet om en ung gutt i 20 åra i canada som driver m fjernhealing adam heter han. han har skrevet en del bøker og er dyktig ang healing.. http://www.drommehealer.com, kan ikke hjelpe deg mer enn dette,oyvha6 skrev:Er synd at ingen hr kan hjelpe, trodde paranormal var det rette stedet. Uansett hvis noen der ute kan hjelpe, vær så snill....
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 04:23
- 17
Kjære Øyvind.
Du har opplyst at du er 16 år, du har 5% syn, synet skyldes en øyensykdom.
Har du hatt en fast lege hele tiden??
Grunnen til at jeg spør er at får du først en diagnose, har andre leger det med å holde fast i den diagnosen uten å stille diffrensialdiagnoser. Evnen til å mestre diffrensialdiagnoser er en forrutsetning for å arbeide som lege.
Et lite eksempel her er at svimmelhet, dårlig balanse etc. trenger ikke skyldes noe som er knyttet til hode regionen, men det kan skyldes svulster i binyrene. Beklageligvis er det mangen leger som ikke nyttegjør seg av diffrensialdiagnoser. Derav mye feilbehandlinger og feil diagnoser. Det er visse kriterier som skal være oppfylt for å kunne stille en diagnose, hvordan det er for deg, vet jeg ikke, men ta i betrakning at alle leger vet ikke alt.
Du har opplyst at du er 16 år, du har 5% syn, synet skyldes en øyensykdom.
Har du hatt en fast lege hele tiden??
Grunnen til at jeg spør er at får du først en diagnose, har andre leger det med å holde fast i den diagnosen uten å stille diffrensialdiagnoser. Evnen til å mestre diffrensialdiagnoser er en forrutsetning for å arbeide som lege.
Et lite eksempel her er at svimmelhet, dårlig balanse etc. trenger ikke skyldes noe som er knyttet til hode regionen, men det kan skyldes svulster i binyrene. Beklageligvis er det mangen leger som ikke nyttegjør seg av diffrensialdiagnoser. Derav mye feilbehandlinger og feil diagnoser. Det er visse kriterier som skal være oppfylt for å kunne stille en diagnose, hvordan det er for deg, vet jeg ikke, men ta i betrakning at alle leger vet ikke alt.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Mai 2008 21:55
- 16
- Kjønn (valgfri): Gammal grabukk!
- Lokalisering: Goat-House
- Har takket: 343 ganger
- Blitt takket: 152 ganger
TheMartine skrev:Ikke ha for høye forventninger, Øyvind. De fleste her er riktig nok interesserte i det paranormale, men det er nok ikke så mange som faktisk kan heale noen =)
Jeg kan...
Men bor ikke i trøndelag da....
Antall ord: 40
I'm not insane.; my mother had me tested.!
Hide post links |
fjernhealing?HappeTittenTooYouNow skrev:TheMartine skrev:Ikke ha for høye forventninger, Øyvind. De fleste her er riktig nok interesserte i det paranormale, men det er nok ikke så mange som faktisk kan heale noen =)
Jeg kan...
Men bor ikke i trøndelag da....
Antall ord: 43
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Selv har jeg all informasjon om sykdommen, diagnose osv, men utenom å bytte hornhinne, er det ikke noen hjelp å få. Derfor lurer jeg bare på om noen kan hjelpe...siden det er det siste håpet.
Får ikke ny hornhinne før jeg blir 18 uansett:(
Antall ord: 46
Hide post links |
ja ser probl. 2 år er lenge åp vente , men du har jo et håp i at det vil ordne seg da el?oyvha6 skrev:Selv har jeg all informasjon om sykdommen, diagnose osv, men utenom å bytte hornhinne, er det ikke noen hjelp å få. Derfor lurer jeg bare på om noen kan hjelpe...siden det er det siste håpet.
Antall ord: 72
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
egentlig ikke, siden sykdommen kan komme tilbake etterpå..
Problemet er 2 år er mye , fordi jeg er inne i den viktigste tiden som student.
Men, må alltids håpe.....
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2007 04:23
- 17
bevare håpet, tar man håp fra ett menneske tar man i fra det alt.oyvha6 skrev:egentlig ikke, siden sykdommen kan komme tilbake etterpå..
Antall ord: 47
Hide post links |