Healing og annen alternativ medisinfjerning av negativ energi.

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Nov 2005 15:50
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 30 ganger
Blitt takket: 17 ganger

fjerning av negativ energi.

Innlegg av eile-joha »

Har en sønn som har utrolig mye negativ energi. Det er veldig tungt rundt han, alt virker så vanskelig og opprørende. desverre. Så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vet om det kan brukes healing for denne negative energien og hvordan jeg evnt kan gjøre det. Jeg er helt fersk på området...
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
kaja43
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Mai 2005 19:16
19
Lokalisering: Ski
Blitt takket: 4 ganger

Re: fjerning av negativ energi.

Innlegg av kaja43 »

eile-joha skrev:Har en sønn som har utrolig mye negativ energi. Det er veldig tungt rundt han, alt virker så vanskelig og opprørende. desverre. Så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vet om det kan brukes healing for denne negative energien og hvordan jeg evnt kan gjøre det. Jeg er helt fersk på området...
hva lurer du på om kan brukes?
Healing?
For det er ofte gode resultater med healing for de med negative
tanker, men han må jo ønske det selv.

Du kan også begynne å se han i en lysboble hver dag.
Ikke send healing om han ikke vil, men lys og kjærlighet
som du ser for deg legger seg rundt han. Da vil det som
sjelen ønsker å ta i mot brukes. Og det tunge gradvis letne.
Antall ord: 139
Vær god mot deg selv og du vil skinne for andre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

Det var healing ja...
Tusen takk for svar...
dette skal jeg prøve på. :)
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

hvis du har troen på energier i stener :?: kan du sette litt bergkrystaller rundt om på rom eller i huset. bare ett tips :P jeg pynter hjemmet mitt med stener til alle mulige formål, og det er pent når man dekorerer med det syns jeg da men det er ikke selvsagt at det fjerner problemet du har da.. men tro kan flytte fjell :P
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

jeg er helt ny på området, så jeg har ikke "utforsket" så veldig mye om steiner ennå.. Men det var et fint tips.. Jeg er åpen for alle forslag. Ille å se han slite sånn....og slitsomt for oss og. så det blir vel en ond sirkel. hadde vært fint å få " renset" opp for oss alle. :) skal få kjøpt meg noen slike steiner... takker for tips..
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

eile-joha skrev:Har en sønn som har utrolig mye negativ energi. Det er veldig tungt rundt han, alt virker så vanskelig og opprørende. desverre. Så i den forbindelse lurer jeg på om det er noen som vet om det kan brukes healing for denne negative energien og hvordan jeg evnt kan gjøre det. Jeg er helt fersk på området...
har bare tenkt litt, kanskje han er deprimert? du beskriver ikke så mye så j kaster ut tanker. hvis det ikke blir bedre hva med lege besøk evt b,u,p? finne ut hvorfor gutten har det vanskelig.. noe på skolen? hvis det er en skolegutt du har,
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

han går på 2 trinn på skole ja. det har skjedd ting på skolen som ikke har vært bra,faktisk siden 1 klasse, takket være en gutt i klassen hans. Vi har vært i masse samtaler med lærer osv osv... Han har hatt noe bedring i ettertid. men nå er det på`n igjen med masse negativitet og raserianfall. Har vært inne på tanken med depresjon osv.
tenkte kanskje healing eller gode tanker til han kunne hjulpet litt på vei.
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

eile-joha skrev:han går på 2 trinn på skole ja. det har skjedd ting på skolen som ikke har vært bra,faktisk siden 1 klasse, takket være en gutt i klassen hans. Vi har vært i masse samtaler med lærer osv osv... Han har hatt noe bedring i ettertid. men nå er det på`n igjen med masse negativitet og raserianfall. Har vært inne på tanken med depresjon osv.
tenkte kanskje healing eller gode tanker til han kunne hjulpet litt på vei.
ja healing og gode tanker hjelper, men så lenge roten til det leie ikke blir fjernet såååååååååå det beste er nok å ta problenet med roten, jeg har 4 unger, og har vært mye i dialog med skole lærere og faktisk snakket med foreldre når mitt barn forteller om leie episoder, du kan kanskje snakke med foreldrene ? de vet sikkert ikke om at det er et problem for dere? hvis dere ikke har en god skole som slår ned på tull og tøys med en gang, jeg er nok en lærers plage,,, j ringer støtt og stadig,hvis j lurer på noe? min 14 åring kom hjem og sa læreren hadde sagt noe dumt, syns ho da men j oppfatta det ikke slik , han hadde sagt at ho er smartere enn det ho ser ut til, og hun tolket det som negativt, og mor ringer,, alle fornøyde etterpå :P kan han ha adhd? jeg har en sønn med det og dattera mi add, da med diagnose ble gutten min møtt på en mer ordentlig måte, selv jeg måtte tenke litt å ikke kaste ut av meg det j egentlig hadde på tunga,, bare en assosiasjon mht raserianfall, eller gutten protesterer slik han kan på sin måte....
Antall ord: 306

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

alle er klar over situasjonen og skolen lærer har vært flink å hjelpe til. men det har begynt igjen uten at lærere har sett det. dette er ganske ny info for meg så jeg har ikke fått tatt det opp med skole. det er nok hans måte å utagere på.. litt slitsom måte må jeg si... :(
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

eile-joha skrev:alle er klar over situasjonen og skolen lærer har vært flink å hjelpe til. men det har begynt igjen uten at lærere har sett det. dette er ganske ny info for meg så jeg har ikke fått tatt det opp med skole. det er nok hans måte å utagere på.. litt slitsom måte må jeg si... :(
yes been there done that, det er tøft og tungt , men gutten er den som har det værst,jeg vet, har jaggu slete. men det blir bedre med den rette hjelpen jeg trodde det ikke selv men i dag er min sønn 16 og en annen gutt, ikke bulder og brak mer det er håp :P
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tonet
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Aug 2007 04:23
17

Innlegg av tonet »

Slik jeg forstår det er det snakk om en på 7 år.
Et lit tips; la barnet ditt fortell hva det selv gjorde, før det forteller hva andre gjorde og visa versa.
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

sandalfon skrev:
eile-joha skrev:alle er klar over situasjonen og skolen lærer har vært flink å hjelpe til. men det har begynt igjen uten at lærere har sett det. dette er ganske ny info for meg så jeg har ikke fått tatt det opp med skole. det er nok hans måte å utagere på.. litt slitsom måte må jeg si... :(
yes been there done that, det er tøft og tungt , men gutten er den som har det værst,jeg vet, har jaggu slete. men det blir bedre med den rette hjelpen jeg trodde det ikke selv men i dag er min sønn 16 og en annen gutt, ikke bulder og brak mer det er håp :P

ja, heldigvis er det alltid håp. For jeg vet hvor vakker og god han egentlig kan være og er.. :)
Fint det ordnet seg for dere og da... :)
Antall ord: 153

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
eile-joha
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av eile-joha »

tonet skrev:Slik jeg forstår det er det snakk om en på 7 år.
Et lit tips; la barnet ditt fortell hva det selv gjorde, før det forteller hva andre gjorde og visa versa.
Takk for tips...
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Aug 2004 16:02
20
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Håper det går bedre med sønnen din.
Å ha det så ugreit allerede på barneskolen kan gjøre det vanskeligere seinere i livet.
Jeg snakker av erfaring. Selv tok jeg det ut på familien min, siden jeg ikke var tøff nok til å si ifra til dem som plagde meg på skolen, og det ble egentlig bare verre siden ingen hjemme forsto meg. Da ble det bare enda mer frustrasjon og sinne.

Er han helt ærlig om hva som plager ham?
Noen barn har ikke alltid den selvsikkerheten som trengs for å være helt ærlig.
Gutter kan være litt redde for å briste.

Fint at skolen også har tatt tak i dette.
Kanskje du kunne gå mer konkret til verks, dersom han er aggressiv også? Da tenker jeg å rett og slett engasjere ham i noe, slik at han får utløp for det. Enten det er fotball, eller kjøpe ei boksepute til ham, eller melde ham opp i et kurs for kampsport/karate/etc.?
Det kan også være til stor hjelp, selv om det er noe "enkelt".
Antall ord: 182
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

ludoburgero skrev:Håper det går bedre med sønnen din.
Å ha det så ugreit allerede på barneskolen kan gjøre det vanskeligere seinere i livet.
Jeg snakker av erfaring. Selv tok jeg det ut på familien min, siden jeg ikke var tøff nok til å si ifra til dem som plagde meg på skolen, og det ble egentlig bare verre siden ingen hjemme forsto meg. Da ble det bare enda mer frustrasjon og sinne.

Er han helt ærlig om hva som plager ham?
Noen barn har ikke alltid den selvsikkerheten som trengs for å være helt ærlig.
Gutter kan være litt redde for å briste.

Fint at skolen også har tatt tak i dette.
Kanskje du kunne gå mer konkret til verks, dersom han er aggressiv også? Da tenker jeg å rett og slett engasjere ham i noe, slik at han får utløp for det. Enten det er fotball, eller kjøpe ei boksepute til ham, eller melde ham opp i et kurs for kampsport/karate/etc.?
Det kan også være til stor hjelp, selv om det er noe "enkelt".
likte ideen med boksesekk, den hjalp min sønn mye, selv mor har vært og tatt kverken på mye frutrasjon der hehe
Antall ord: 207

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links