Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerKan det være en hjelper?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

2005
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Sep 2005 16:00
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Overalt

Kan det være en hjelper?

Innlegg av 2005 »

Hei alle sammen!

Jeg lurer svært på om jeg fikk kontakt med en hjelper her en kveld for noen uker siden (noe jeg selv tror jeg egentlig gjorde).

Jeg har egentlig trodd på det paranormale hele mitt liv, så lenge jeg kan huske. Over til den egentlige saken.

Jeg låg her på sofaen og leste forskjellige innlegg på paranormal for noen uker siden en litt sen aften.
Jeg la meg på ryggen her på sofaen for å prøve å blunde, men sove fikk jeg ikke. Jeg låg jo bare å tenkte på diverse saker og ting før jeg kom på at jeg kunne høre om en av hjelperene mine kunne vise seg eller gi tegn på at de var der.
Jeg har jo gjort det før, men da til ingen nytte i det hele tatt.
Denne gangen tenkte jeg ordene i hodet på denne måten:
Om dere virkelig er der, kan dere da vise dere/deg eller hvertfall gi et tegn på at dere virkelig er der ute?
Fra mellom 10-20 sekund small det i ene veggen som skiller soverommet fra toalettet. Det var et smell som bare kan ha blitt gjort med kraft, typ som når du kaster en gjenstand i veggen.

Jeg var jo ikke forberedt på at det skulle skje noe; det har jo aldri skjedd noe før, så jeg skvatt så voldsomt at jeg reiste rett i gulvet. Etter det fikk jeg en fantastisk god følelse gjennom hele kroppen, har aldri hatt en lignende følelse før, den var ubeskrivlig.

Er det noen så har opplevd noe lignende? Eller har jeg rett å slett blitt veldig paranoid? Jeg selv vil jo selvsagt tro det var noen, altså en hjelper.


Tåler både kritikk og alt mulig så vær ærlig ;)

God jul og godt nyttår folkens! :D

Mvh. G 21
Antall ord: 314

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.



I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
fjatta
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 27 Des 2008 16:27
15

Re: Kan det være en hjelper?

Innlegg av fjatta »

Vel, det kan jo ha vært tilfeldig, men hørtes jo ut som et tegn! :)
Kanskje du kan prøve å kontakte de mer hvis du får det til.

Lykke til med deg og hjelperen din! ;)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
2005
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Sep 2005 16:00
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Overalt

Re: Kan det være en hjelper?

Innlegg av 2005 »

Selvsagt kan det ha vært tilfeldig, men jeg synes det passet for bra inn til å være en tilfeldighet, nesten umulig å si 100%:p

Flere ganger kommer jeg såklart til å prøve og oppnå kontakt. Det var jo ekstremt spennende, når det skjedde noe liksom. :)
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
M...
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 228
Startet: 02 Sep 2007 16:29
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Vestlandet

Re: Kan det være en hjelper?

Innlegg av M... »

Har du lest Sandemo sin bok: "Vi er ikke alene"? Det har ikke jeg :mozilla_frown: men jeg har lyst.
Jeg prøvde óg å få kontakt m hjelperen etter et tips jeg fikk. Men jeg vet ikke om jeg gjorde det.
:mozilla_frown:
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
2005
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 09 Sep 2005 16:00
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Overalt

Re: Kan det være en hjelper?

Innlegg av 2005 »

Nei, jeg har aldri lest noen bøker med unntak av "Endelig ikke røyker" og de forskjellige bøkene man ble tvunget til å lese på skolen, om det va meg du mente. :mozilla_smile:
Jeg leser isteden mye på internett og dette kan jeg vel si at det er noe jeg interesserer meg for!

Har hatt merklige følelser så lenge jeg kan huske, på den måten at jeg kan føle et nærvær av noen eller noe som ikke er synlig. Det va spesielt i det gamle huset jeg bodde i, det var etter det jeg begynnte å lese mye om det åndelige temaet.
I det huset skal jeg våge å si at jeg såg en skikkelse også, jeg opplevde utallige uforklarlige hendelser. Og jeg var ikke den eneste som gjorde det :)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links