Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderførste opplevelse!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

første opplevelse!

Innlegg av ghosthunter1 »

har lyst å dele min historie med dere.Dette va mitt første møte med d "paranormale" kan du vel si.
jeg kunne vel være mellom 5-6år da men dette har festet seg til meg så jeg husker det veldig klart.jeg hadde soverom i andre etg og lå der å sov,mens foreldrene mine hadde besøk nede stuen.Etter en stund vokner jeg plutselig av at strømmen var gått,husker foreldrene mine ropte opp å spurte meg om strømmen gikk,så vart d stilt.Det skumle var at mens srømmen var borte skjedde d noe på rommet mitt.jeg hadde et leketog som stod midt på gulvet,jeg lå å kikket rund i rommet mens jeg ventet på strømmen skulle komme på,når jeg ser fram på leketoget mitt så begynte d sakte å trille i en running midt på gulvet,jeg vart så redd at jeg tok dyna over hodet.vinduet var igjen men gardinene blafret,ikke så voldsomt men veldig tydelig.Dette husket jeg så klart at jeg nesten ser d inne i hodet mitt.fikk sjokk,var bare 5-6år jo!
Det forsvant når lyse kom på,men etter d begynte jeg å sove med dyna over hode.
Har bestandig hadd lett får å se skikkelser i mørke som danner seg til å ligne noe,samme med hvis jeg ser noen i øynene lenge så blir alt uten om øynene svart og veldig uhyggelig,men selvfølgelig kan være innbildning,men d ser ganske ekte ut.hvertfall...det som jeg opplevde er skrå sikkert,synd ingen tror meg og irriterende når jeg vet d selv! jeg fortale d til foreldrene mine men di flirte bare av meg,men hvordan kan en 5åring dikte noe slikt opp...nei,jeg vet selv d er sant så d holder for meg:)
Antall ord: 312

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Re: første opplevelse!

Innlegg av Gjest »

Heisann ghosthunter 1 :) Tro meg, jeg tror deg ^^ Når jeg var liten, sikkert rundt 4-5 lå jeg og sov på soverommet mitt. Husker jeg våknet midt på natten men husker ikke hva jeg våknet av. Uansett så var det noe i rommet og jeg var redd så jeg ville inn til mamma og pappa og sove der. Men da jeg krøp ut av sengen støtet jeg mot en barriere. Jeg kom ikke forbi :O Husker jeg ble så redd at jeg begynte å gråte så jeg lente meg inntil denne barrieren og sank ned på gulvet mens jeg hylgrein. Plutselig kom pappa inn og slo på lyset og da så , poff, falt jeg igjennom denne barrieren :)
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
ghosthunter1
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2009 19:23
15

Innlegg av ghosthunter1 »

ja,jeg viste ikke hva gjenferd,ånder osv var da jeg var så liten,husker jeg ble veldig redd,er ekkelt når man opplever slikt som barn.
å du vet når man er "bare" er et barn å forteller slikt tror alle at du skrøner..men i dag er jeg voksen og jeg VET nå at d var noe paranormalt.
Er d andre som har opplevd noe som barn? takk for jeg fikk dele min opplevelse med dere:)
er faktisk første gang jeg nevner det igjen,siden jeg nevnte det kunn til mine foreldre.
Har ikke ville sagt det til andre,pga folk er så naive i dag...hadde nokk ikke blitt trodd:S
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

fire_elfwand
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Mar 2006 12:24
18
Kjønn (valgfri): jente
Lokalisering: Bergen

Innlegg av fire_elfwand »

Jeg tror deg jeg:)
utrolig irreterende og fortelle til noen, å få sånne svar som barn har livlig fantasi, eller "har du sett litt for mye filmer du?"

1 gang,har jeg opplevd at øynene blir heeeeeelt svart om man stirrer de rett i øynene lenge, har kun opplevd dette 1 gang så fantasien kan har stor virkning her,
eneste er at denne personen jeg så det på er min bestekamerat, som har overhodet ingen tror på noe som ikke kan bevises, og som har forandret seg 99% de siste 3 årene...

merkelig
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Paranomia
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 09 Jan 2009 15:12
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Paranomia »

Syntes den første opplevelsen var den skumleste jeg ^^
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links