Healing og annen alternativ medisinKan alle bli healere?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

sandalfon

Re: Kan alle bli healere?

Innlegg av sandalfon »

ja. man kan lese mere bøker om temaet, melde seg på kurs osv
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Alle mennesker er healere, alle mennesker har sin egen kanal til universet hvor healingen kommer ifra. Noen har større evner - åpning - enn andre, men alle kan det.

Når du skal lage psi ball, tenk at du har en ball i hendene, lukk gjerne øya og tenkt at nå ha jeg en tennisball i hendene. Og du vil kjenne energier, som om du har en ball der.

Når du skal heale, start med å få en venn/venninne til å stå med ryggen til deg - la hendene dine bevege seg langs kroppen til vedk. og hold hendene ca 10 - 20 cm fra vedk. kropp. Og virkelig kjenn!!!
Du kan føle prikking, kulde, varme, vind - ja, virkelig kjenn. Etterpå kan dere bytte på og når det er gjort kan dere konf om hvorfor dere kjente slik og slik.

Så kan du holde hendene litt ut i fra vedk probl. sted og tenke at du tar i mot energier fra universet og at disse energiene går inn i vedk kropp og fjerner vedk. problem. Gjør vedk godt.

Du vil føle at deg glad og fornøyd. Grunn: du mottar healingen før din venn/venninne - så ved å gi andre healing - får du også healing. Og du får den før du gir den bort!

Så lykke til! :mozilla_oops:
Antall ord: 222

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
sandalfon

Innlegg av sandalfon »

takk angel,, har prøvd litt men ikke tenkt på å motta før man sender :P
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

sandalfon skrev:takk angel,, har prøvd litt men ikke tenkt på å motta før man sender :P
Det er jo ganske viktig, siden vi er en kanal. "Det" må via oss, for å nå frem til de som skal heales. :D (nei da, ikke alltid, onkel healer uten at jeg ber om det, men så er jo han på den andre siden nå, hehe).
Antall ord: 62
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
hvavilduha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2008 15:44
16

Innlegg av hvavilduha »

Hei!
Jeg har lest litt oppover eller nedover, nå enn hvor innlegget legger seg :lol:
Men, nok om det.

Healing:
Hvordan gjør man det? (Trenger en lett forklaring på hvordan det med psi-ball og hvordan man gjør det)
Noen tegn på om man har gjort det riktig?

Noen som kan forklare litt hvordan man gjør det?

Du er en gud vist du kan hjelpe meg! :mozilla_smile:
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links