Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOnde ånder som vil meg/oss vondt og bare ondt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tror&Håper
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Des 2008 19:33
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østfold

Re: Onde ånder som vil meg/oss vondt og bare ondt

Innlegg av Tror&Håper »

Har jo ikke noe annet valg...må være bestemt og vise at dette er huset mitt nå og ingen andre får komme å ta over det slik de har gjort det siste året.
Jeg håper og tror at vi en dag får være den familien vi ønsker igjen.

Mannen min har begynt å bli påvirket av de dårlige energiene også ,han kan føle det på kropp og sjel han også(og han har aldri trodd på noe slikt, før inntil en mnd siden). Det rare er at med en gang vi kommer hjem så blir det dårlig stemning, det er ikke noe godt i dette huset. Det er synd for det er et utrolig koselig hus- egentlig vel og merke.....men,men det er nå bare et hus...

Og takk for at du tror at det vil gå bra:-) Har mine dårlige dager også, men prøver å gripe tak i håpet og troen fort igjen...

Noen der ute som har bodd i et hjemsøkt hus og har måttet flyttet ut?
Antall ord: 182
Hvis du skal fjerne en nesle uten å brenne deg, så grip kraftig tak i den. Om noen piner og plager deg, så gjør det samme - og det onde skal miste sin brodd.
Francis Bacon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Troyamin

Innlegg av Troyamin »

Angel2003 skrev:Drar ned lys først, slik at jeg har kontakt med universet og så setter jeg i gang.
Tenker at jeg "vasker" med dette lyset og at det blir rent.
"Sånn tornado rent" fra en gammel Ajax reklame. :mozilla_oops:

Er det noen der, sender jeg dem over. Healer folka som bor der til slutt.

Hvordan gjør du????
Nå tenkte jeg ikke på deg, men på T.S.

(Og jeg tror det finnes onde ånder, da jeg selv har vært borti de selv.)
Antall ord: 86

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tror&Håper
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Tror&Håper »

Hmmm....Tør ikke si for mye av respekt til den som hjelper meg...beklager.
Håper du fikk dem bort fra ditt nærvær og at det går bra med deg og dine?
:mozilla_smile:
Antall ord: 38
Hvis du skal fjerne en nesle uten å brenne deg, så grip kraftig tak i den. Om noen piner og plager deg, så gjør det samme - og det onde skal miste sin brodd.
Francis Bacon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Innlegg av Troyamin »

Tror&Håper skrev:Hmmm....Tør ikke si for mye av respekt til den som hjelper meg...beklager.
Håper du fikk dem bort fra ditt nærvær og at det går bra med deg og dine?
:mozilla_smile:
Jada, det hjelper med tro, håp og kjærlighet i huset! Så mørke makter som prøver å kontakte meg, kan brenne i Hel**** hvor de ble til...

Håper det løser seg for deg!
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tror&Håper
Nybegynner
Nybegynner
15

Innlegg av Tror&Håper »

Godt svar. ;)
Og godt det ordnet seg for deg....Etter hva jeg forstår så frustrasjon, krangling oog sinne trigger dem meget...Men de an nå are prøve seg :bat
Har så lyst til å banne og sverte dem ned, men har fått beskjed om å ikke prøve å ta kontakt med dem...
Kan jeg spørre om du levde med dem over lengre tid?
Antall ord: 64
Francis Bacon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Innlegg av Troyamin »

Tror&Håper skrev:Godt svar. ;)
Og godt det ordnet seg for deg....Etter hva jeg forstår så frustrasjon, krangling oog sinne trigger dem meget...Men de an nå are prøve seg :bat
Har så lyst til å banne og sverte dem ned, men har fått beskjed om å ikke prøve å ta kontakt med dem...
Kan jeg spørre om du levde med dem over lengre tid?
Å banne og sverte dem ned hjelper ikke. Det kan faktisk bare trigge de enda mer.

Jeg levde ikke lenge med noe ondt i huset, men hvis samboeren og jeg krangler mye en periode, er det akkurat som om det onde næres av dette. Heldigvis har dette skjedd svært sjeldent, og ingenting etter at jeg fant ut at det var vår krangling som førte til at ondskap kom inn i huset.

Jeg er heldig som har mye godhet i huset som har klart å holde mye vondt på avstand. Men jeg klarte å bli kvitt det onde ved å be til Gud om styrke. Og be om at gode makter om beskyttelse.

I ditt tilfelle virker det som om noe har fått et skikkelig "tak" i boligen. Og dermed er det vanskeligere å bli kvitt enn det som var hos meg. Jeg vet ikke om et medium kanskje kan hjelpe? Selv er jeg redd for å slippe et medium inn i mitt hus. Redd det kan gjøre ting værre ved å forsøke å fjerne ting.
Antall ord: 243

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Angel2003
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 30 Mar 2008 13:36
16

Innlegg av Angel2003 »

Selv er jeg redd for å slippe et medium inn i mitt hus. Redd det kan gjøre ting værre ved å forsøke å fjerne ting.

Et medium skal og vil bare fylle huset ditt med ubetinget kjærlighet. I hvertfall hvis de gjør det slik jeg ville gjøre det.
Er kjærlighet noe å være redd for?? Dermed kan et medium ikke gjøre noe som helst skade. Det er også viktig å rense/heale de som bor i huset, slik at de gir slipp på evt energier/traumer.
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nergalrofocale
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2011 02:12
13
Kjønn (valgfri): Fyr
Lokalisering: i de dype,mørke skoger
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

- Onde ånder som vil meg/oss vondt og bare ondt

Innlegg av nergalrofocale »

hei.hvordan går det med trådstarter og huset?
Antall ord: 10
Long gone but stiller present..
Whatever we learn to do, we learn by actually doing it.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 23:30
18
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

- - Onde ånder som vil meg/oss vondt og bare ondt

Innlegg av Lilja »

nergalrofocale skrev:hei.hvordan går det med trådstarter og huset?
Psssst; Hvis du går inn på trådstarters profil, ser du at hun ikke har vært her på 2,5 år ;)
Sist besøkt: 21.05.09. 08:56:07
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
nergalrofocale
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Jul 2011 02:12
13
Kjønn (valgfri): Fyr
Lokalisering: i de dype,mørke skoger
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av nergalrofocale »

Aha =) takk for tips =)
Antall ord: 4
Long gone but stiller present..
Whatever we learn to do, we learn by actually doing it.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ema
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Des 2011 00:30
12
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Oslo

Innlegg av ema »

Etter hva jeg har lært, jeg har ikke opplevd sånn du gjør. Men opplever ting fra den andre siden hvis jeg kan kalle det det, jeg har opplevd ting siden jeg var 4 år min Oldemor døde når jeg akkurat hadde fylt 4 år, og etter det har jeg følt ting, sett ting, men det er bare varme, og da sies det at det bare er godt, men blir jo litt redd for det om, men nå har jeg fått oppklart at det bare er oldemor, og når vet jeg også at jeg har 4 hjelpere. .. men det jeg vil si er, ikke vis frykt, det gir de onde styrke, det har jeg hørt av flere personer, hvis du viser redsel så hjelper det dem med å komme nermere deg! Lykke til.
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links