Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHJELP

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Lurepija
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Mar 2008 14:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trødd oppi nordland:P

HJELP

Innlegg av Lurepija »

Hei, jeg har en venninne som har oppført seg merkelig i det siste. Etter en opplevelse med en ånd som gikk inn i henne begynte hun å tro på kristendommen, er tilhenger av Satan, og samtidig blander Buddhismen inn. Hun tror fast bestemt at hun er Lucifers datter, og forteller stadig vekk om historier fra sine drømmereiser.
Det vi synes er fryktelig rart er at hun ikke viste noe som helst tegn på dette før den åndegreia.
Før var alt greit nå klarer hun ikke å gå i kirka, å får "frysninger" hver gang noen nevner Jesus eller Gud.
Vi skjønner jo at dette er helt på vidda, for hun er snill som en engel å viser INGEN tegn på at hun er det spor slem..
HJELP! Hun finner på forklaring og unnskyldinger for alt vi setter på spissen..
Vi er bare 13 år og dette er ute av virkeligheten, hun er fanget mellom fantasi og resten av verden.
Noen som vet?? Svar fort!
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: HJELP

Innlegg av Svartepus »

Nå oppfattes jeg sikkert som frekk, men skitt au. Jeg tror dette bare ganske enkelt dreier seg om et lite ungdomsopprør eller forsøk på å finne seg sjøl. Jeg tror dette går over etterhvert, helt av seg selv.

Antakelig synes hun det føles veldig kult å være slem pike og gå rundt og kalle seg "Lucifers datter". Hun finner nok fort ut at det blir teit og kjedelig i lengden og legger av seg dette tullet.
Antall ord: 80
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 01 Jul 2005 21:40
19

Re: HJELP

Innlegg av Lille Drøm »

Er så glad jeg ikke lenger er ung...
Men nå som det er sagt:Jeg tror i denne omgang at vennina di er ute etter litt oppmerksomhet.
Hvis det vedvarer, vil jeg anbefale å snakke med en åndlig voksen, som kan avbekrefte eller bekrefte for dere. Etter det vil jeg anbefale en psykolog. Jeg mener ikke å være streng eller slem, men er du opprinnelig bekymret så snakk med en voksen.
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: HJELP

Innlegg av Svartepus »

Lille Drøm skrev:Er så glad jeg ikke lenger er ung...
Men nå som det er sagt:Jeg tror i denne omgang at vennina di er ute etter litt oppmerksomhet.
Hvis det vedvarer, vil jeg anbefale å snakke med en åndlig voksen, som kan avbekrefte eller bekrefte for dere. Etter det vil jeg anbefale en psykolog. Jeg mener ikke å være streng eller slem, men er du opprinnelig bekymret så snakk med en voksen.
Jeg ville ha gjort det i omvendt rekkefølge; først psykolog, så en åndelig voksen...
Antall ord: 90
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaktis`s`
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 93
Startet: 01 Mai 2006 23:49
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i en skog

Re: HJELP

Innlegg av jaktis`s` »

Lurepija skrev:Hei, jeg har en venninne som har oppført seg merkelig i det siste. Etter en opplevelse med en ånd som gikk inn i henne begynte hun å tro på kristendommen, er tilhenger av Satan, og samtidig blander Buddhismen inn. Hun tror fast bestemt at hun er Lucifers datter, og forteller stadig vekk om historier fra sine drømmereiser.
Det vi synes er fryktelig rart er at hun ikke viste noe som helst tegn på dette før den åndegreia.
Før var alt greit nå klarer hun ikke å gå i kirka, å får "frysninger" hver gang noen nevner Jesus eller Gud.
Vi skjønner jo at dette er helt på vidda, for hun er snill som en engel å viser INGEN tegn på at hun er det spor slem..
HJELP! Hun finner på forklaring og unnskyldinger for alt vi setter på spissen..
Vi er bare 13 år og dette er ute av virkeligheten, hun er fanget mellom fantasi og resten av verden.
Noen som vet?? Svar fort!
Tror nok dette er en jobb for foreldrene til jenta jeg.
Antall ord: 179

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 01 Jul 2005 21:40
19

Re: HJELP

Innlegg av Lille Drøm »

Svartepus skrev:
Lille Drøm skrev:Er så glad jeg ikke lenger er ung...
Men nå som det er sagt:Jeg tror i denne omgang at vennina di er ute etter litt oppmerksomhet.
Hvis det vedvarer, vil jeg anbefale å snakke med en åndlig voksen, som kan avbekrefte eller bekrefte for dere. Etter det vil jeg anbefale en psykolog. Jeg mener ikke å være streng eller slem, men er du opprinnelig bekymret så snakk med en voksen.
Jeg ville ha gjort det i omvendt rekkefølge; først psykolog, så en åndelig voksen...
Det er jeg enig i, men var engang ung jeg også, å til deg vil jeg si at voksne ikke alltid kan hjelpe, lettere hvis noen sier det Ikke er noe først, enn at en voksen sier det ikke er noe, som faktisk er det.
Jeg oppmuntrer ingen, men ved å ta bort den "påvirkningen" som noen tror er der, ved å kontakte en voksen utenfor gruppen, så slipper dette menneske tro det er gal i all fremtid!
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: HJELP

Innlegg av Svartepus »

Jeg har også vært ung en gang... Hadde jeg gått rundt og trodd at jeg var Lucifers datter, hadde jeg antakelig vært glad i ettertid dersom noen voksne hadde tatt tak i problemet mitt. Unge trenger hjelp og støtte fra voksne. Som trettenåring føler man seg ganske så voksen og bråkjekk, men man er faktisk et barn ennå.
Antall ord: 65
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jaha
UTESTENGT ! Ref regelverket !
Innlegg: 254
Startet: 31 Okt 2005 10:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: HJELP

Innlegg av jaha »

Svartepus skrev:Jeg har også vært ung en gang... Hadde jeg gått rundt og trodd at jeg var Lucifers datter, hadde jeg antakelig vært glad i ettertid dersom noen voksne hadde tatt tak i problemet mitt. Unge trenger hjelp og støtte fra voksne. Som trettenåring føler man seg ganske så voksen og bråkjekk, men man er faktisk et barn ennå.
Nå driver du med aldersdiskriminering. Da blir det helvete her.
Antall ord: 77
Don't be so open assed. Your poop falls out.

(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lurepija
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 10 Mar 2008 14:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trødd oppi nordland:P

Re: HJELP

Innlegg av Lurepija »

Okei, skal prøve mn foreldrene vil ikke være til hjelp. De blir bare sinte når hun forteller om noe paranormalt. Men skal prøve å snakke henne til fornuft da, hun må jo skjønne at dt høres helt på jorde ut, takk for alle svar!
Antall ord: 49

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Troyamin

Re: HJELP

Innlegg av Troyamin »

Lurepija skrev:Okei, skal prøve mn foreldrene vil ikke være til hjelp. De blir bare sinte når hun forteller om noe paranormalt. Men skal prøve å snakke henne til fornuft da, hun må jo skjønne at dt høres helt på jorde ut, takk for alle svar!
Hvis ikke foreldrene skjønner at dattera deres muligens er psykisk forstyrret, så ville jeg heller kontaktet helsesøsteren på skolen i første omgang....
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links