Universet & dets hemmeligheter ⇒ The Secret hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Aug 2008 04:03
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Spikkestad
Re: The Secret hjelp!
Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
Antall ord: 117
Florenthyna
"As above, so below"
"As above, so below"
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Dagens næringsliv, var jeg som ordnet det navnet der.Florenthyna skrev:Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
Fikk et års abbonemang for det
Antall ord: 135
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Så suksess = være kjent?Florenthyna skrev:Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
Antall ord: 124
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Nei, det er kjendisBlankpels skrev:Så suksess = være kjent?Florenthyna skrev:Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
Antall ord: 130
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Så suksess = være kjendis?Eaglespirit skrev:Nei, det er kjendisBlankpels skrev:Så suksess = være kjent?Florenthyna skrev:Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Så du er stolt av at du etter sigende ikke har fått til alt dette ved hardt og ærlig arbeid, men istedet ved å jukse deg til det, er det det du sier?Florenthyna skrev:Syns litt synd på alle skeptikerne jeg:( De kommer aldri til å komme noen vei med magi :S Selv sitter jeg her med et knippe beviser på et magisk liv, livet mitt var helt ræva før jeg lærte meg magi Tok nesten selvmord et par ganger og.. Idag kjenner jeg flere norske kjendiser, jeg har fått platekontrakt, masse venner (ble mobba før) og drit mange vet hvem jeg er, Dagens Næringsliv har laget spalte om meg og Dagbladet skulle ringe meg.. Og jeg har aldri kjærlighetssorg heller lenger, og livet mitt har bare blitt snudd på hodet! Blir lei meg på vegne av skeptikere, de går virkelig glipp av noe!
"Bevisene" er ikke noe annet enn noe du har tolket deg fram til iht. troen du har på dette. "The Secret" er ikke en realitet - noe hele verden er et bevis på.
Og om skeptikere går glipp av noe? Alle går glipp av noe. Du går glipp av evnen til å tenke rasjonelt f.eks. Jeg syns ikke synd på deg for det, men jeg finner det smått skremmende.
Antall ord: 224
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |