TheMartine skrev:Ja, fy faen, hun er dyktig, altså! Jeg digger henne, hun er best =)
...men de folka...de folka var...litt sånn der...treige =/
Ja Tørum er god!!! Folka i dag var skikkelig TRAILERTRASH lissom
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
TheMartine skrev:Ja, fy faen, hun er dyktig, altså! Jeg digger henne, hun er best =)
...men de folka...de folka var...litt sånn der...treige =/
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Ja, helt enig. Og en kan jo ikke kritisere henne fordi hun er flink, det blir galt. Så det at jeg har problemer med å tro det blir jo litt kompliment til henne.TheMartine skrev:Jeg synes det er stas at de har funnet en som er såpass treffsikker, jeg. Åndenes makt er og blir en seriøs serie, så dette er bare fint!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nei, verden er som et slags helvete med masse blomster på.Livejenta skrev:Er ikke verden et skrekkelig sted?
Hide post links |
Hide post links |
mrs.mystic skrev:Hu i går var skikkelig flink! Og du som kaller folk slike ting: SKAM DEG!! De er sikkert mye bedre mennesker en deg ihvertfall, som sier noe slik!
Det verste jeg vet er snobber!! Hva er det som gjør disse folkene opphøyd over alle andre?? Makan!!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er ikke logisk i det hele tatt, vi diskuterer jo religion her stadig vekk :mozilla_laughing:Diffusa skrev:Ja, Åndenes makt er jo så dritt at det ikke er verdt å diskutere.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |