Hjemsøkt, Gjenferd & Åndergjenferd på msn?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 16 Mar 2008 22:05
16
Kjønn (valgfri): 50-50
Lokalisering: Hadeland/Oslo

Re: gjenferd på msn?

Innlegg av TheMartine »

Livejenta skrev:Hvordan kan dere her inne vite 100% at det ikke finnes gjenferd, og at de ikke kan logge på MSN? Er dere gjenferd selv, siden dere veit det?
OMG! Da motsier dere jo dere selv, siden dere skriver her :salute:
Jeg lover dere jeg kommer til å spøke på dette forumet etter jeg dør, så ja, jeg er 100% enig med Livejenta, altså.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 11 Jan 2006 15:38
18
Lokalisering: Stord

Innlegg av fridabæret »

TheMartine skrev:
Livejenta skrev:Hvordan kan dere her inne vite 100% at det ikke finnes gjenferd, og at de ikke kan logge på MSN? Er dere gjenferd selv, siden dere veit det?
OMG! Da motsier dere jo dere selv, siden dere skriver her :salute:
Jeg lover dere jeg kommer til å spøke på dette forumet etter jeg dør, så ja, jeg er 100% enig med Livejenta, altså.
Kan du prøve å gjøre det litt triveligere her da?
Jeg tror gjennferd har mye innflytelse.
Antall ord: 84

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Nja...i efterlivet hadde jeg tenkt å ta hevn for en god del greier, så jeg tror ikke jeg vil bli noe trivelige gjenferd, akkurat.

Men jeg kan jo prøve å gjøre det triveligere her mens jeg er i live, jeg har tross alt en del innflytelse som levende også :mozilla_laughing:
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av fridabæret »

TheMartine skrev:Nja...i efterlivet hadde jeg tenkt å ta hevn for en god del greier, så jeg tror ikke jeg vil bli noe trivelige gjenferd, akkurat.

Men jeg kan jo prøve å gjøre det triveligere her mens jeg er i live, jeg har tross alt en del innflytelse som levende også :mozilla_laughing:
Ja, men om du tar hevn på de utrivelige folka så blir det automatisk triveligere. Men du og jeg har sikkert forskjellig syn på hvem dette gjelder.

Ja, du har jo rett i det. Men jeg er ikke sikker på om det er så mye du kan gjøre for min del.
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Du kan jo skrive en liste over hvem det gjelder, og hva du vil jeg skal gjøre, så kan vi se om vi finner en løsning :badgrin:
Antall ord: 28

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
fridabæret
Standard bruker
Standard bruker
18

Innlegg av fridabæret »

Det kommer an på hvor langt du er villig til å gå.
Det er spesielt en person, og i en tråd så jeg at h*n ironisk nok beskrev noe jeg godt kunne tenke meg å gjøre med den personen :badgrin:

Men noen liste?
Neeei. You know, jeg bare syter og klager jeg.
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
TheMartine
Standard bruker
Standard bruker
16

Innlegg av TheMartine »

Haha, men jeg tror jeg har en viss anelse om hvem det gjelder. Jeg får bare gjør mitt, og ikke aldersdiskriminere noen, også følger nok andre etter mitt eksempel. Siden jeg er en trendsetter og sånt :mozilla_laughing:
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
KWG
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2008 17:17
16
Kjønn (valgfri): grei mann :-)
Lokalisering: Saltrød

Re: gjenferd på msn? ( det finnes )

Innlegg av KWG »

Gjenferd finnes både på msn og over hele nettet også, finnes spesielt på lugubre nett sider.
Men det kalles hackere, virus,spam, reklame, og annnet faenskap. Finnes faktisk et virus som heter ghost, og det finnes også et antivirus program som heter noe med ghost.

Så det finnes der ute, bare at det har andre navn
Antall ord: 57
MANU og AC /DC FAN

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jonette<3
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2006 19:00
18
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: Fetsund

Innlegg av Jonette<3 »

hadde denne hannah på msn en gang for noen år siden, det var bare fake tenker jeg:P haha
hun snakket helt vanlig og sa at hun skulle bort osv. spørte om hun var død å jeg, haha fikk ikke noe spess svarXD
Antall ord: 44
There's more between heaven and earth

Ida Jonette

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links